Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Naapurisivuston Kesäkissa helsingissä?
Satunnaisturskailija:
Testasin vielä jokunen päivä sitten toisesta meilistä lähinnä mielenkiinnosta mutta olisin mä paikallekin mennyt, jos olisi vaikuttanut siltä että oikeasti siellä olisi.
Mutta tällä kertaa hiemen säheltävänoloisen sopimisensa päätteeksi laittoi osoitteen yms annettuaan mutta sentään 40 min ennen tapaamisen alkua "Hei vitsit mun pitääkin perua tapaaminen!" ja sitten ei enää mitään kysyttyäni että miksikös näin ja mihis ajankohtaan vaihdetaan. Tämä nyt ehkä tässä enemmän nauratti kuin mitään muuta, koska oletinkin että säheltää taas enkä ollut lähtenyt vielä liikkeellekään.
Kova käyttämään sanaa "pöö" meileissään ja tuo ja muutama muukin maneeri muistuttaa kovasti jostain muusta toimijasta kuten jo aiemminkin kertoilin. En vaan vieläkään saa päähäni että kuka vanha toimija tämä tarkalleen onkaan mutta vain uudella meilillä ja st-nickillä.
ViiksiVille:
Kurja juttu.
Gabbagab:
--- Lainaus käyttäjältä: Satunnaisturskailija - Heinäkuu 24, 2024, 16:12:38 ---Testasin vielä jokunen päivä sitten toisesta meilistä lähinnä mielenkiinnosta mutta olisin mä paikallekin mennyt, jos olisi vaikuttanut siltä että oikeasti siellä olisi.
Mutta tällä kertaa hiemen säheltävänoloisen sopimisensa päätteeksi laittoi osoitteen yms annettuaan mutta sentään 40 min ennen tapaamisen alkua "Hei vitsit mun pitääkin perua tapaaminen!" ja sitten ei enää mitään kysyttyäni että miksikös näin ja mihis ajankohtaan vaihdetaan. Tämä nyt ehkä tässä enemmän nauratti kuin mitään muuta, koska oletinkin että säheltää taas enkä ollut lähtenyt vielä liikkeellekään.
Kova käyttämään sanaa "pöö" meileissään ja tuo ja muutama muukin maneeri muistuttaa kovasti jostain muusta toimijasta kuten jo aiemminkin kertoilin. En vaan vieläkään saa päähäni että kuka vanha toimija tämä tarkalleen onkaan mutta vain uudella meilillä ja st-nickillä.
--- Lainaus päättyy ---
Perustelut kuulostavat tutuilta. Ihmettelen, onko se sama palveluntarjoaja, jota kokeilin äskettäin. Oliko paikka Kallion alueella?
Satunnaisturskailija:
--- Lainaus käyttäjältä: Gabbagab - Elokuu 21, 2024, 08:11:06 ---Oliko paikka Kallion alueella?
--- Lainaus päättyy ---
Sielläpä siellä.
C.G.E. Bannerheim:
Tämä tyyppi sitkeästi ilmoittelee, nyt ”Tonttutyttönä”. Ilmeisesti kukaan ei vieläkään ole tavannut tätä taruolentoa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta