Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

PTt joilla OF sivu?

<< < (4/5) > >>

Aallonpohja:
Itse olen Nellanooraa ja Modestyb nimimerkkejä seurannut tuolla fanisivulla ja molemmat ovat upeita naisia :inlove:. Kumpaakaan en ole tavannut, mutta fani sivuston kokemuksen perusteella kumpaakin suosittelen :). Kummallakin kaikki sisältö kuukausi maksulla eikä mitään PPV virityksiä eikä toisten sisällön tuottajien mainoksia. Ja ovat viesteihini vastailleet.

James Hopkins:
Amatooripks löytyy of osoitteella lovelylexi99

Vaikuttaa pknseudun suunnalla. Aito immeinen ja oikein kiva.

IlonaTequila:

--- Lainaus käyttäjältä: MikaM - Heinäkuu 27, 2024, 13:37:43 ---Olisi kiva tietää, miksi PT:llä on sivut OF:ssä?
Onko OF merkittävä tulonlähde vai livepalveluiden markkinointikanava?
OF:ssä ei saa suoraan sopia tapaamisia. Jos tämä selviää OF:n ylläpidolle, niin tili suljetaan.

--- Lainaus päättyy ---

Vastaan omasta puolestani 😁

Of on hauska ja mielenkiintoinen projekti/harrastus, josta saa myös rahaa.

Of ei missään nimessä ole livetapaamisten mainospaikka, ja jos multa siellä kyselee livestä, joudun blokkaamaan, juurikin sivun sääntöjen vuoksi. Kuitenkin uudet asiakkaat ovat kertoneet, että on ollut kiva tsekata mut ensin of:stä ja tulla sen jälkeen tapaamaan, joten saattaa toimia asiakkaalle tällaisena väylänä 🙃

Ihmisellä pitää olla harrastuksia ja mulle of toimii hyvin liveduunin ohella. On myös mielenkiintoista oppia ja kokeilla uusia juttuja, ihan vain tekemisen ilosta 😘

ModestyB:

--- Lainaus käyttäjältä: Aallonpohja - Heinäkuu 30, 2024, 21:57:07 ---Itse olen Nellanooraa ja Modestyb nimimerkkejä seurannut tuolla fanisivulla ja molemmat ovat upeita naisia :inlove:. Kumpaakaan en ole tavannut, mutta fani sivuston kokemuksen perusteella kumpaakin suosittelen :). Kummallakin kaikki sisältö kuukausi maksulla eikä mitään PPV virityksiä eikä toisten sisällön tuottajien mainoksia. Ja ovat viesteihini vastailleet.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos paljon ihanasta palautteesta  :inlove:

jagge:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Elokuu 01, 2024, 11:11:26 ---Of ei missään nimessä ole livetapaamisten mainospaikka, ja jos multa siellä kyselee livestä, joudun blokkaamaan, juurikin sivun sääntöjen vuoksi.
--- Lainaus päättyy ---

Noiden sääntöjen vuoksi minusta onkin ihmeellistä, että esim Alaston Suomessa on paljon tyyppejä, jotka kertovat, että eivät vastaa siellä kyelsyihin vaan livekyselyt OF:n puolella. Itse kierrän nämä tyypit kaukaa ja tehnyt joskus mieli kommentoida keskusteluihin, että OF:n puolella nimenomaan livekyselyt on kielletty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta