Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Petitepearlie

<< < (2/3) > >>

Mcrami:
Peukku myös tästä suunnasta hänelle. Kävi minun luona kevät talvella. Kiva petite kroppa ja asiat hoituivat sovitusti 👍

Matti Mallikas:
Minulle osui eilen ekat oharit. Pelastavana enkelinä toimi Pearlie. En voi sanoa muuta kuin, että minulle kävi erittäin hyvin.. vielä seuraavana aamunakin hymyilyttää.  Kiitokset Pearlielle 💎

Sää oli aurinkoinen ja lämmin, noin 24 astetta

Hesahessu2:
Tapasin pearlien muutama päivä sitten, oli kyllä niin kiva kokemus että päätin kirjottaa ekan rapsan tänne. Tapaaminen saatiin sovittua sujuvasti kikin kautta. Kommunikointi oli helppoa ja vaivatonta.

Neiti vastasi kuviaan ja ilmoituksen teksti piti paikkaansa. Erityismaininta bj taidoista.

Oli rento tunnelma koko tapaamisen ajan eikä tullut hoputettu olo. Tulen varmasti käymään toistekkin, menee helposti kärkikolmikkoon hesahupakoissa.

Sää +2 ja etelätuuli navakahko.

Timppa:
Kävin männä päivänä tämän mimmin luona. Eka vähän vierastin, koska olenhan melkein kalevi-iässä ja neiti varsin nuori. Olin joskus aiemmin jo meinannut ottaa yhteyttä, mutta jäänyt jostain syystä.
Oven avasi todella kaunis nuori nainen punaisessa aamutakintapaisessa, huh. Ihastuin kertaheitolla pearlien hiuksiin, sivuprofiiliin ja etenkin huuliin. Suihkun jälkeen hän odotti minua isolla sängyllä. Kiersin ja koskettelin häntä, nautin näkemästäni. Erittäin pienet rinnat, mutta se perse, huhhuh. Timmi vartalo. Ensi kerralla aion palkita silmiäni vielä enemmän ja pidempään.

Pearlie on fiksu nuori nainen. Viesteillä selvitettiin etukäteen mahdolliset ja mahdottomat asiat. Neidosta on repertuaarin perusteella ilmeisen moneksi.

Moni asento kokeiltiin mutkattomasti ja vankkumattomana perseseksin ystävänä upotin varsin vaatimattoman värkkini myös neidon aunukseen. Mutta se suihinotto. Aluksi sängyllä selällään nauttien. Tykkään olla kuitenkin enempi aktiivinen tässäkin touhussa, joten up we go ja tartuin tyttöä tukasta ja naamapano alkoi alkuun rauhallisemmin totutellen mutta sitttttten, _aivan tajutonta_. En ole koskaan saanut tuollaista menoa. Vinkkejä otetaan vastaan, mutta lähimmäksi tätä pääsi lähiseudulla vaikuttava nuori joskus aiemmin, mutta hän ei enää pääse kärkeen. Ei ei, ei minun listalleni. Kuolaa, kakomista. Ei kaikkien cup of tea mutta minuun iski kuin miljoona volttia.

Kyllä Timppasetällä on nyt mitä muistella soututoolissa sit kasikymppisenä 🥳.

Tapaanko uudelleen? Kyllä. Harvoin vaan vierailen kaupungissa. Paitsi jälleen huomenna. Hmm..?

baade:
Onko tätä kukaan tavannut viimeaikoina? Viestiteltiin pari viikkoa sitten ja sain aina vastauksen nopeasti. Kun piti sopia tarkka kellonaika tapaamiselle niin vastailu loppui. Yritin nyt uudestaan sopia aikaa mutta ei vastausta.

Vähän vaikuttaa että mainostaa vaan of tiliä ilmoituksellaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta