Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thaihieronta Järvenpäässä, pettymys
Perttipoika2272:
Kävin "Paras Thaihieronta Järvenpää" kuvat naapurisaitissa herkulliset, profiili oli saanut runsaasti plussaa. Totuus oli toinen, noin 60 kymppinen 30 kg kuvia isompi, kuvat eivät varmasti ole omat. Olin varannut tunnin hieronnan, kuivaa lääppimistä. Ihan hirveä kokemus. En suosittele. Kuka näitä plussia oikein jakaa :whipping:
En ole näistä thaikku paikoista saanut oikeastaan yhtään todenmukaista kokemusta viimeisen vuoden aikana. Profiilikuvat on feikkeijä tai ne on otettu kauan sitten ja todellisuus on ihan toista. Kyllästyttää
molopää:
--- Lainaus käyttäjältä: Perttipoika2272 - Heinäkuu 03, 2024, 11:49:13 ---Kävin "Paras Thaihieronta Järvenpää" kuvat naapurisaitissa herkulliset, profiili oli saanut runsaasti plussaa. Totuus oli toinen, noin 60 kymppinen 30 kg kuvia isompi, kuvat eivät varmasti ole omat. Olin varannut tunnin hieronnan, kuivaa lääppimistä. Ihan hirveä kokemus. En suosittele. Kuka näitä plussia oikein jakaa
--- Lainaus päättyy ---
Naapurin "arvostelut" on maksullisia tekstiviestejä ja uskoisin että plussat tulee pt:lta itseltään ja miinukset kilpasiskoilta.
Dodger:
Naapurissa "oma asunto Myyrmäki.." hieroo hyvin ja kunnolla ja ainakin muistaakseni on ihan kuviensa mitoissa. (viime kesänä nähty viimeksi).
Toinen kuviensa mukainen kaunokainen on "Malithai", mutta hän on enemmänkin vain hyvännäköinen mutta hieronta on enemmän sellaista hivelyä.
Tuossa muutama oma onnistunut thaikkutapaaminen jos vielä on mielenkiintoa yrittää. :D
väinö.kärsäkäs:
--- Lainaus käyttäjältä: Perttipoika2272 - Heinäkuu 03, 2024, 11:49:13 ---Kävin "Paras Thaihieronta Järvenpää" kuvat naapurisaitissa herkulliset, profiili oli saanut runsaasti plussaa. Totuus oli toinen, noin 60 kymppinen 30 kg kuvia isompi, kuvat eivät varmasti ole omat. Olin varannut tunnin hieronnan, kuivaa lääppimistä. Ihan hirveä kokemus. En suosittele. Kuka näitä plussia oikein jakaa :whipping:
En ole näistä thaikku paikoista saanut oikeastaan yhtään todenmukaista kokemusta viimeisen vuoden aikana. Profiilikuvat on feikkeijä tai ne on otettu kauan sitten ja todellisuus on ihan toista. Kyllästyttää
--- Lainaus päättyy ---
Eikös Järvenpäässä ole tälläkin hetkellä tarjolla pikkulintu. Hieronnasta en tiedä kun en itse ole käynyt , palveluvalikoima on ainakin
normaalia hierontaa laajempi.
Yt: Väiski
perasmies:
pikkulintu oli ihan kiva.kysyi jo heti alussa,otetaanko koko paketti? ja mähän otin.
riisui sitten heti omat vaatteensa pois ja suoritti hieronnan alasti,jonka jälkeen sitten koko paketti hoidettiin alta pois.
oli vielä kohtuu hintainen paketti.
menen varmaan uudestaan joku kerta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta