Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
gootti/metallimimmejä pk. seudulta?
Jonivee:
Naapurissa oleva pari eri nimimerkillä ilmoitteleva Valtiatar Emmi / Emma vaikuttaisi kyllä sopivan tähän. Hakusanalla Mikaet99 löydät kyllä. En ole itse tavannut kuin aikataulut ei natsannut
anaalipeppu:
Olen kuullut, että Liliatypy olisi sellainen :inlove: vaihtaa tosin nimimerkkiä aika useasti, eikä oikein pysy perässä... hankala siis sopia hänen kanssaan mitään :-[
Toinen selkeesti gootti olisi Vampiregirl :P ei tosin ole ilmoiteölut pitkään...
Aino Helsingistä omaa mielestäni goottimaiset vivahteet :) samoin myös Idaxki, joka tykkää pukeutua mustiin
anaalipeppu:
Tuli tapahtumista mieleen, että suviseuratkin oli hetki sitten. Sellaisten kävijöistäkin olisin myös kiinnostunut ;) ah, se tunne kun viattoman ulkokuoren sisältä paljastuukin syntinen tuhmuliini, joka toteuttaa kiellettyä hedelmää... :P
orjamies:
Peruukki onnistunee moneltakin mutta juu Dominapuolella tota luukkia voi pitää normipuolella ei
kysyntä riitä.
BunnyRose:
Minä; metallityttö henkeen ja vereen. Nyt punaiset hiukset, reilusti tatuoitu ja voin pukeutua kiiltävään tekonahkaminimekkoon, pistää vahvemmat meikit. Soittolista koostuu tapaamisella sitten lorna shoresta tai muusta raskaammasta🫵
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta