Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: JuliaK  (Luettu 14595 kertaa)

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: JuliaK
« Vastaus #20 : Tammikuu 17, 2026, 09:28:44 »
Kiitos Ville 😘 ja tervetuloa toistekin, mulla jäi vielä pari jippoa takataskuun...😉
Lipstick on your dipstick

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Huhtikuu 05, 2026, 22:47:33 »
Tulipa ajeltua Nokialle.

Sieltä löytyi kotoisa talo, jossa Julia otti vastaan. Pääsiäiskukkokin oli lähtenyt muualle munimaan ihan vain kohteliaisuuttaan 🫡

Ens alkuun tällasta gfe-miestä jänskätti, että mihin pervoluolaan sitä nyt oon pääni työntämässä. Mutta forkalla esiintyvän pervon ulkokuoren alta paljastui varsin maanläheinen, mukava ja hymyilevä nainen. Paperityöt pois, vessa ja suihku ja sitten sängylle. Itseäni kyllä jänskätti, kuten uusien ihmisten kanssa 99% tapauksissa. Mutta siihen löytyi lääke.
Julia suutelee ihan kielellä ja ottaa syvään suihin :inlove: Lienee jotain vampyyrien sukua, koska kykenee imemään miehestä jännityksen pois. Jännitys lähtee sellaisena harmaanvalkeana nesteenä sieltä jostain  :blowjob:

No, tiivistettynä JuliaK on asenteeltaan täysi kymppi, todella hauska ja huumorintajuinen nainen 😍 Taksa on kohtuullinen ja suikkari on kyllä LaatuSuikkari. Suosittelen kaikille herrasmiehille, joille aikuisen naisen ikään ehtinyt daami on se mitä haetaan.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : eilen kello 11:31:46 »
Vai vampyyri😂 Ilmeisesti ulkoseinässä sijaitseva pysäköintiohje tuli havaituksi🧐

On totta että olen etenkin takavuosina vetänyt melko rankkojakin s/m sessioita mutta kyllä pääpaino on ollut kokoajan vaniljaisessa gfe.ssä, tuo kun on itselleni myös helppoa ja luontevaa.
Eli pervosetit lähtee vasta pyynnöstä.
Pieni jännitys myös kuuluu asiaan ja on aina yhtä ihanaa nähdä sen pikkuhiljaa karisevan toisen olemuksesta kun kemiat kohtaa.

Kiitos rapsasta ja miellyttävästä tapaamisesta, toivottavasti otetaan joskus uusiksi😍

Tämä ei nyt liity kyseiseen tapaamiseen mitenkään mutta välillä kun näkee näitä spekulointeja ilmoitusten tietojen paikkaansa pitävyydestä niin itse olen huomannut että kannattaa kertoa ihan totuudenmukaisesti millainen on. Siis esim. ilmoitan iäkseni 44, koska olen tällä hetkellä sen ikäinen. Ja tietysti omat kuvat sekä nopea ja selkeä kommunikaatio asiakkaan suuntaan❤️
Lipstick on your dipstick

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : eilen kello 20:51:48 »
Vai vampyyri😂 Ilmeisesti ulkoseinässä sijaitseva pysäköintiohje tuli havaituksi🧐

Kun tavattiin (tähänkin ketjuun voin suositella), niin en mitään pysäköintiohjetta huomannut.

No, onneksi minua ei (hampailla & suulla) imetty kuiviin silloin, vaikka tuon suhteen mokasinkin. (Mikä ihmeen pysäköintiohje?)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : eilen kello 21:37:44 »
^ Seinässä parkkipaikalla on kyltti, jossa lukee ”Vampire parking only”

Suomella oli muuten 1950-luvulla de Havilland Vampire - suihkuhävittäjiä, tuttavallisesti vain Vampire. Sellasen vehkeen parkkiin ajaminen Julian pihaan oliskin jo saavutus sinänä  ;D

https://www.lentoposti.fi/uutiset/suomen_suihkukoneaikaan_70_vuotta_sitten_siirt_nyt_vampire_ilmavoimien_v_reiss_turun_lenton_yt_kseen

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : eilen kello 21:42:12 »
^ Seinässä parkkipaikalla on kyltti, jossa lukee ”Vampire parking only”

Ah, no sittenhän kaikki on hyvin. Vanhana äijänä imen elämänvoimaa nuoremmista naisista, olen siis energiavampyyri. Kuvassa Colin Robinson, "what we do in the shadows" sarjasta.