Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

"söpö laura" naapurista

<< < (4/4)

BoneBro69:

--- Lainaus käyttäjältä: Hormonihiiri - Heinäkuu 27, 2024, 20:34:09 ---Tervetuloa uusille ensimmäisen postauksen kirjoittajille! 😉

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole tosiaan pakko käydä kokeilemassa. Löysin tämän ketjun, kun hieman epäillessä googlailin . Ja tosiaan hieman huono oli aluksi vastaamaan. Mutta ekan vastauksen jälkeen ei ollut mitään ongelmia itseni kohdalla.

Siksi koin et halusin tulla tänne laittamaan faktaa sen vertaa et kyseessä on kuitenkin aito henkilö, jonka kanssa minulla oli mukava käynti. En aikaisemmin ole vaan kokenut tarpeelliseksi tehdä tiliä.

Amatööri:
Olihan se pakko katsoa tämä kortti sovin perjantaina treffit tälle päivälle ja tunti ennen tapaamista kysyi että olenko tulossa. noin 30 min ennen tapaamista laittoi että älä lähde tulemaan  sovittuun osoitteeseen, että siellä ei ole paikka vapaana. Tämän jälkeen hän ei ole enää vastannut minulle. Tämä taitaa olla hänen tavara merkkinsä, miettikää tuhlaatteko aikaanne tälläiseen neitokaiseen. Sinänsä harmi kun kuvien mukaan oikein hyvältä kaikki näytti. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ;)

nakkimakkara:
Jotenkin välillä tulee mieleen aina se mahdollisuus että siellä toisessa päässä on joku "karvainen äijä" tms (tähän voi kukin omien fetissiensä mukaisesti lisätä määritelmänsä tai pelkonsa tai jotain) joka hekottelee kun saa jonkun turskan taas juoksemaan jossain tai edes käyttämään aikaansa turhaan.

Sanotaan nyt että joku saa kiksinsä jostain ja trollaa sen perusteella jotakuta. En tiedä mutta omaan mieleen tuntuu ihan uskottavalta vaihtoehdolta ainakin joissain tapauksissa.

Tää oli mun kaksi sentttiä tänään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta