Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Juttuseuraa (:

<< < (2/3) > >>

mattssonni:
Juuri näin, hän on vain ja ainoastaan videoita myymässä. Kirjoittanut tänne tähän mennessä 9 viestiä 4:lle eri alueelle. Kaikissa suunnilleen sama muutaman sanan sisältö, pelkkää mainostamista (videoiden siis).

Ei ole tämän saitin idea ja menee minusta spämmäyksen puolelle, toivottavasti tätä voitaisiin edes hieman rajoittaa. Tällaista varten on sitten omat ilmoitussivustonsa ja kanavansa.

Ituhippi:

--- Lainaus käyttäjältä: stellamaaria - Kesäkuu 19, 2024, 12:24:48 ---Juttuseuraa hakusessa 🥰

--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti ketään ei mene tän kuvan mukana kusetukseen

RoccosApprentice:
Bänniä tällasille...

Timppa vaan:

--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Kesäkuu 19, 2024, 20:51:24 ---Kovastipa tuo halua jutustella, päätellen spämmäämisestä. Jossain olen nähnyt näitä samoja kuvia, joko samassa yhteydessä tai jossain mistä nämä ovat lainattu. Voi tietty olla omiakin kuvia.

--- Lainaus päättyy ---

Olen aika varma että ne olivat täällä jo aikaisemmin, ehkä vuosi sitten?

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Timppa vaan - Kesäkuu 22, 2024, 11:03:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Kesäkuu 19, 2024, 20:51:24 ---Kovastipa tuo halua jutustella, päätellen spämmäämisestä. Jossain olen nähnyt näitä samoja kuvia, joko samassa yhteydessä tai jossain mistä nämä ovat lainattu. Voi tietty olla omiakin kuvia.

--- Lainaus päättyy ---

Olen aika varma että ne olivat täällä jo aikaisemmin, ehkä vuosi sitten?

--- Lainaus päättyy ---
Neljä kertaa ainakin laittanut kuvansa ja halunnut jutustella

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta