Mä naureskelen täällä itsekseni ajatukselle et äijät kulkee tuolla muina miehinä lenkillä ja yhtäkkiä, joku muija hyppää puusta perse edellä päälle
Voi luoja, meinasin tukehtua juomaani! 😂😂
Uutiset:
								Ronja

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Mä naureskelen täällä itsekseni ajatukselle et äijät kulkee tuolla muina miehinä lenkillä ja yhtäkkiä, joku muija hyppää puusta perse edellä päälle
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä

MVilkas

Tästä on tie vain ylöspäin

Taitolaji sekin. 
								Vieras0094

Kelpo kaveri
						Kuka tahansa hupakko luultavasti suostuu istumaan turskan naamalle. Eriasia sitten kuka sen osaa tehdä niin, ettei turskan tarvitse aina läpsytellä reittä hapen saannin turvaamiseksiTaitolaji sekin.
								Jmn

Kelpo kaveri
						Kuka tahansa hupakko luultavasti suostuu istumaan turskan naamalle. Eriasia sitten kuka sen osaa tehdä niin, ettei turskan tarvitse aina läpsytellä reittä hapen saannin turvaamiseksiTaitolaji sekin.

JokuUus

Kelpo kaveri

Vieras0217

Nauttii muiden arvostusta
						No jos ilmaista seksiä naisilta etsii niin tuskin tuolla niitäkään ilmoituksia on pilvin pimein saati jos etsii nimenomaan jotain tiettyä aktin osaa (kuten naamalla istumista). Täällä puhuttiin maksullisista ja iso osa meistä kyllä tekee tuota.
En usko et kukaan täällä väittää tai kuvittelee et netti on täynnä ilmaisia naisia etsimässä epätoivoisesti istumapaikkaa kun niitä löytää helpomminkin (kuten hyppäämällä puusta lenkkeilijöiden päälle) 😅
								Vieras0116

Näyttää hyvää esimerkkiä
						^Tavallaan se menee toisin päin. Asiakas ottaa yleensä yhteyttä kiinnostavaan daamiin
								fshr

Kelpo kaveri

J.Smith

Kelpo kaveri
						Mites jos daamilta pääsis vielä pieru naamalla istumisen yhteydessä ? Keltäs mimmiltä vois tota pyytää ?
								Vieras0350

Kelpo kaveri

itse nautin suunnattomasti..tätä ku pääsis asiakkaille tekee usein.. 
								Vieras1699

Piristää muiden päivää
						Naamalle istuminen on kyllä niin parastaitse nautin suunnattomasti..tätä ku pääsis asiakkaille tekee usein..
								Cick

Nauttii muiden arvostusta
						Pitäiskö munkin lisätä ilmoon että rakastan istua miehen naamalla? Tähän saakka olen luullut että se on osa normaalia seksiä.
								Vieras1699

Piristää muiden päivää

TheLollipop

Kelpo kaveri