Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Facesitting  (Luettu 18405 kertaa)

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Facesitting
« Vastaus #60 : Tammikuu 25, 2023, 12:52:26 »
Eipä ole "varsinaista" facesittingiä tullut kokeiltua, vaikka intohimoinen pyllymies olenkin... :)

Pari kertaa tosin ilotyttö (molemmilla kerroilla eri ulkomaalainen palveluntarjoaja) on ottanut niin sanotusti ilon irti peppufetissistäni ottamalla minulta suihin niin, että tytön peppu on ollut melkein kiinni naamassani. Eli itse olen maannut selälläni sängyllä ja tyttö siinä päälläni peppu minuun päin "toimituksen" ajan. Ensimmäisellä kerralla oli ihana yoga pants pylly ja toisella tiukka farkkupylly silmieni edessä ihailtavana. Erittäin stimuloivaa kieltämättä itselleni  ;).

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Facesitting
« Vastaus #61 : Tammikuu 25, 2023, 13:04:43 »
joskus ollut session osanen ihan ok.  :whipping:
kysyvälle vastataan

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Facesitting
« Vastaus #62 : Helmikuu 04, 2023, 18:39:22 »
Mites jos daamilta pääsis vielä pieru naamalla istumisen yhteydessä ? Keltäs mimmiltä vois tota pyytää ?

Kysyähän voi keltä vaan! :) Muistan kun multa ekan kerran kysyttiin, että voisinko pieraista muhun yhteyttä ottaneen henkilön kasvoille. Ihmettelin ensin pyyntöä hieman, koska kyseessä oli itselleni uusi fetissi. Mutta henkilö vaikutti mukavalta, ja hänellä oli vieläpä hyvä kikka - ilmapallopumpulla voi pumpata pepusta sisään ilmaan, jolloin ei tarvii ite miettiä, että miten saisi ilmaa sopivasti vatsaan :D Tapaaminen oli lopulta tosi ihana, ja olin iloinen että olin lähtenyt toteuttamaan uutta ja jännittävää asiaa. Yllätyin miten intiimiltä miten voi tuntua pieraista jonkun naamalle/suuhun..! Sittemmin muutamia muitakin saman aihepiirin pyyntöjä on tullut. Eritteitä en harrasta, mutta tuota olen tykännyt tehdä..

Ja niin vielä siihen ketjun aloitusteemaan facesittingiin liittyen, niin sehän on ihan tosi ihanaa ^_^ Päästä istumaan toisen kasvoille ja kiusoitella ensin toisen naaman päällä, että toinen saa vain katsoa muttei koskea, ja pikkuhiljaa sitten painaa märät paikkani toisen suuta vasten, käyttää toisen kasvoja omaan tyydytykseen.. ::)
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Facesitting
« Vastaus #63 : Helmikuu 04, 2023, 18:56:09 »
Facesitting on mulla aika peruskauraa, sitä pyydetään usein. ❤️ Eli teen.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Ozzies

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Facesitting
« Vastaus #64 : Heinäkuu 24, 2023, 14:29:07 »
Halu olisi jäädä kiinni jostain tuhmasta ja joutua sen jälkeen perseen alle ja joutua nuolemaan ja nuolemaan ja nimenomaan persettä.
Huomiselle saa tarjota tapaamista kun olen tulossa pk-seudulle

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 647
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Facesitting
« Vastaus #65 : Heinäkuu 24, 2023, 15:33:08 »
Freyjan peppua voin omien kokemusteni perusteella suosittaa jokaiselle pepun nuuhkuttamisesta ja nuolemisesta kiinnostuneelle.

Poissa Ozzies

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Facesitting
« Vastaus #66 : Heinäkuu 25, 2023, 09:29:32 »
Harmillisesti on vaan ilmeisesti kesälomalla vielä

Poissa Samppa666

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Facesitting
« Vastaus #67 : Heinäkuu 30, 2023, 06:32:37 »
....fi/ Lahti sivulla on
Daami, joka etsii naaamallaistuttavaa miestä. Otsikolla ihanaa miestä laukeamaan pepulle. Perus seksi ei kuitenkaan kuulu settiin. Eli ilmeisesti runkaten hoiituu homma.