Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitkät naiset  (Luettu 13206 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #20 : Heinäkuu 07, 2021, 21:23:35 »
Kerran tapasin kauan sitten palveluntarjoajan jonka nimi oli Kaisa. Hän oli 184 cm. Meidän piti painia vähän sängyllä mutta harmikseni minulla ei silloin ollut tarpeeksi rahaa siihen. Joten jouduin kääntymään ovelta. :(
Kaisa oli aika amatsoni. Todella kuuma.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #21 : Heinäkuu 07, 2021, 21:31:28 »
^ Kyllä vain ja kuulemma harrasti fitnessiä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #22 : Heinäkuu 07, 2021, 21:32:57 »
^ Kyllä vain ja kuulemma harrasti fitnessiä.
Siltä kyllä näyttikin se kroppa. Ja oli vielä kaunis kasvoistaan.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #23 : Maaliskuu 21, 2022, 19:49:04 »
Tää Kaisa varmaan juuri lopetteli silloin, kun itse vasta aloin tutustua tähän maailmaan.. muistelen, että olisi ollut vielä tilaisuus käydä, mutta olin liian hidas.

Onko kenelläkään mitään käryä tekisikö hän vielä näitä hommia edes satunnaisesti?

Laitellaan välillä päivityksiä uusista pitkistä sihteereistä, jos on tiedossa. Matildasexy/Sweetheart taitaa olla yksi joka aika aktiivisesti on ainakin JKL ja Oulun alueilla. Oli upea tapaus, kun viime kesänä Jyväskylässä tavattiin.

Onko kenelläkään kokemuksia näistä RE:ssa ilmoitustensa mukaan päälle 180cm tytöistä: Sara20 ja Mori? On jotenkin vähän epäilyttävän lyhkäiset noi esittelytekstit heillä..

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #24 : Kesäkuu 19, 2022, 23:06:49 »
Höh... Ja minä oon pitänyt itseäni pitkänä..! Ilman korkkareita 175cm.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras1449

  • Hero Member
  • Viestejä: 595
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #25 : Kesäkuu 20, 2022, 19:28:15 »
Höh... Ja minä oon pitänyt itseäni pitkänä..! Ilman korkkareita 175cm.
kyll sie mulle kelpaisit  :inlove:

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #26 : Kesäkuu 20, 2022, 20:47:23 »
Ronja on mukavan pitkä, en nyt tiedä tarkka pituus mutta 188cm miehelle sopivan pitkä,  :kiss:

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #27 : Kesäkuu 21, 2022, 02:03:25 »
Höh... Ja minä oon pitänyt itseäni pitkänä..! Ilman korkkareita 175cm.

Sehän riippuu myös mihin vertaa. Suomalaisnaisen keskipituuteen jos vertaa, niin olethan sinä selvästi pidempi. ;)

Nykyään katukuvassa taas näyttää olevan koko ajan yhä enemmän päälle 180cm naisia ja muutamia selvästi yli 190cm on myös vastaan tullut. Tuollaiset 180cm ylittävät kiinnittää meikäläisen huomion aika vahvasti ja sitten jostain syystä ne minuakin pidemmät, eli yli 190cm naiset saa suorastaan haukkomaan henkeä. Jos tuollainen pitkä nainen kantaa itsensä vieläpä itsevarman ryhdikkäästi, niin siinä minusta on jotain todella seksikästä.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #28 : Kesäkuu 21, 2022, 05:13:21 »
Ronja on mukavan pitkä, en nyt tiedä tarkka pituus mutta 188cm miehelle sopivan pitkä,  :kiss:

Pituutta mulla on 177 cm.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #29 : Marraskuu 24, 2022, 17:45:48 »
Sinun unelma Eva:n luona tuli käytyä pari kuukautta sitten pikaisesti ohikulkumatkalla. Muistaakseni ilmoitti olevansa 178cm pitkä ja piti varmastikin paikkansa. Tällaisena n. 170cm miehenä jäin auttamatta lyhyemmäksi...  ;)

Pienenä miehenä, jos ja kun käyn pt:llä, joka on selkeästi itseäni pidempi, niin jonkinasteinen alistuminen kuuluu yleensä toiveisiin. Evan kanssa ei sen kummempaa "kinkyilyä" oikeastaan ollut, mutta pyysin (ja sain) vain kädellään tarjotun helpotuksen.

Pitkistä naisista noin yleisesti, että kyllähän he näyttäviä ja upeita ovat, vaikka naisihanteeni ehkä kuitenkin (realistisesti oma pituuskin huomioon ottaen) enemmän kallistunut pieniin naisiin.

Vartalon mittasuhteet tosin ratkaisevat paljon: pitkillä naisilla pitää ollakin "kilometrin pituiset" sääret/jalat. Toisin sanoen, joskus olen törmännyt myös pitkiin naisiin, joilla pituus johtuu enemmänkin pitkän mallisesta keskivartalosta ja se on jonkinlainen turn-off itselleni.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #30 : Marraskuu 25, 2022, 11:41:22 »
Sinun unelma Eva:n luona tuli käytyä pari kuukautta sitten pikaisesti ohikulkumatkalla. Muistaakseni ilmoitti olevansa 178cm pitkä ja piti varmastikin paikkansa. Tällaisena n. 170cm miehenä jäin auttamatta lyhyemmäksi...  ;)

Pienenä miehenä, jos ja kun käyn pt:llä, joka on selkeästi itseäni pidempi, niin jonkinasteinen alistuminen kuuluu yleensä toiveisiin. Evan kanssa ei sen kummempaa "kinkyilyä" oikeastaan ollut, mutta pyysin (ja sain) vain kädellään tarjotun helpotuksen.

Pitkistä naisista noin yleisesti, että kyllähän he näyttäviä ja upeita ovat, vaikka naisihanteeni ehkä kuitenkin (realistisesti oma pituuskin huomioon ottaen) enemmän kallistunut pieniin naisiin.

Vartalon mittasuhteet tosin ratkaisevat paljon: pitkillä naisilla pitää ollakin "kilometrin pituiset" sääret/jalat. Toisin sanoen, joskus olen törmännyt myös pitkiin naisiin, joilla pituus johtuu enemmänkin pitkän mallisesta keskivartalosta ja se on jonkinlainen turn-off itselleni.

Eva on upea nainen. ;)

Jep samaa mieltä, että jalkojen pitää olla pitkällä ehdottomasti pitkät ja usein ne ovatkin se näyttävin osa-alue pitkällä naisella.

Hemmetti välillä sitä tulee ajateltua juuri tämän ”itseäni pidempi nainen -fantasian” takia, että voisinpa muuttaa hetkeksi itseäni 20cm lyhyemmäksi… silloin olisi tarjontaa.

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #31 : Marraskuu 27, 2022, 18:10:27 »
Joo, no itselläni ei tosiaan sitä ongelmaa, ettei itseäni pidempiä hupakoita löytyisi. Tuo yllä mainittu 184cm fitness-Kaisa olisi kyllä ollut kuumottava. Muistan itsekin hämärästi ilmoituksensa silloin aikoinaan nähneeni - ja siitä vaikuttuneeni - mutta ei tullut kuitenkaan tavattua. Harmi kyllä.

Poissa Joo on

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #32 : Joulukuu 18, 2022, 18:57:24 »
Sweetheart/Matilda on kyl hieno tapaus. Useammin hänet Jkylässä tavannut. Taitaa olla yli 180cm. Itse oon n. 186 ja hän on aikalailla saman pituinen. Ja muutenkin tosi rento ja kiva palveluntarjoaja.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #33 : Joulukuu 21, 2022, 23:31:31 »
Sweetheart/Matilda on kyl hieno tapaus. Useammin hänet Jkylässä tavannut. Taitaa olla yli 180cm. Itse oon n. 186 ja hän on aikalailla saman pituinen. Ja muutenkin tosi rento ja kiva palveluntarjoaja.
Joo hän taitaa viihtyä eniten juuri siellä Jyväskylässä ja välillä Oulussa.. sen ainoan kerran kun pääsin tapaamaan, niin olin ohikulkumatkalla Jyväskylässä. Ilmeisesti niissä paikoissa häntä on lykästänyt asiakasrintamalla, kun harvemmin esim. tiällä Kuopiossa on käynyt.

Mielellään hänet uudelleen tapaisin.. ::)

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #34 : Helmikuu 02, 2023, 16:08:13 »
Pitkistä naisista tuli mieleen Anniina.  :inlove: Kotimaisten seksityöntekijöiden ehdotonta eliittiä kaikella mitattuna.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkät naiset
« Vastaus #35 : Helmikuu 03, 2023, 14:24:07 »
Pitkistä naisista tuli mieleen Anniina.  :inlove: Kotimaisten seksityöntekijöiden ehdotonta eliittiä kaikella mitattuna.

Kyllä samaa mieltä, että on aivan upea nainen hän. :inlove: