Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko feikkikuvat sittenkin ok?  (Luettu 6575 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #20 : Tammikuu 19, 2020, 11:17:47 »
Uskon että ulkksreilla ja miksei kotimsisillakin tytöillä, etenkin nuorilla kyseessä laiskuus pitkälti ja ehkä vähän suojautuminen.

Onneksi nykyään huoraaminen ei ole enää mikään kuolemansynti ja estä tulevaisuutta, mutta tulevaisuuden kuvatunnistusohjelmilla ei tule olemaan ongelma tunnistaa kroppakuvistakin ihmisiä. Meistä kaikista on video- ja kuvamateriaalia valvontakameroiden ja somen tallentamana aivan järjeton määrä pilvessä.
Aina etsimässä

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #21 : Tammikuu 19, 2020, 16:03:42 »
Soitin tässä aikaisemmin viikolla "tsekki"neidille, jolla oli ilmoitus RE:lla. Kysyin, onko hänellä omat kuvat ilmoituksessaan ja kuulemma oli. Kysyin, onko hänellä kolmoskuvan asu mukana ja kuulemma oli. Kysyin, onko mahdollista, että hän laittaa ko. asun päälle, mutta kuulemma asu oli juuri pesussa. Kysyin uudestaan, että onko hänellä ilmoituksessa omat kuvat, koska asia on minulle tärkeä ja kuulemma olivat omat.

Sovimme tapaamisen ja oven takana oli kiva ja ystävällinen neiti, joka ei missään nimessä ollut sama kuin kuvissa. Esimerkiksi kuvien neidillä oli silikonit ja ovet avanneella neidillä suuret luomurinnat. Oven avannut neiti oli myös syönyt enemmän kuin kuvien neiti.  Myös kasvot olivat ihan eri näköiset. Kerroin, että et ole sama neiti kuin kuvissa. Hän väitti olevansa. Sanoin, että hän on ihan eri näköinen ja että on kurjaa, että hän valehteli. Hän sanoi, että tämä on vain minun mielipiteeni. Lähdin sitten pois.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #22 : Tammikuu 19, 2020, 16:21:06 »
^Malliesimerkki kuinka feikkikuvien kanssa pitää toimia.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #23 : Tammikuu 19, 2020, 20:22:28 »
Käykö jos saavun treffeille feikkilompakko taskussa ja maksan feikkirahalla?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 30, 2020, 21:37:54 »
Edustavat kuvat toki sallittuja, toki jos edustavasta kuvasta ei meinaa tunnistaa toista silloin ei ole enää ok.

Kyllä väittäisin nykyään tunnistavani feikit ja smoothit photoshopit kaukaa. Ja noillehhan en lähtökohtaisesti mene.

Uusimmaksi ongelmaksi olen kokenut sen, että käytetään muutamaa aitoa, joissa vaikka se iltis kädessä ja lisänä feikkejä. Olen näistä muutamassa narussa maininnutkin.

Parhaat kuvat olis sellaiset, joissa saa hyvän kuvan kehon mittasuhteista.

Aiemmin kun silmä ei ollut harjaantunut tuli käännyttyäkin feikkikuvien kanssa ilmoittaneilta. Monesti siellä oven toisella puolella oli ihan mukiinmenevän näköinen nainen.

Se tosiaan jännää kun tuntuu, että nykynuoret on kokoajan ottamassa kaikenmaailman selfietä, niin sit kun pitäis omaan ilmoitukseen saada kuvia itsestä se on mahdotonta.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 30, 2020, 23:08:43 »
Kyllä olen alkanut laiskistua viimeisen vuoden aikana ja en mene enää kokeilemaan selviä feikkejä, vaikka hienoja löytöjäkin niistä on saanut!

Nyt ehkä joku älyttömyyden raja kyllä ylitetty RE:n puolella missä tummilla tytöillä kuvia jotka otettu selvästi kännykällä lehdestä tai näytöltä salamalla vielä.

Voiko viddu olla tyhmempää parittajaa näillä tytöillä! Tai sitten ovat vaan itse hieman terotuksen tarpeessa latvasta.
Aina etsimässä

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 30, 2020, 23:17:31 »
Jos karkeasti muotoilee, niin sama kun katselisi netissä Ferraria ja paikanpäällä tarjotaan Opel Corsaa. Väri on sama sentään. Tässä on vähän sama idea. Katselee aluksi kuvia ja tekee sen pohjalta ostopäätöksen. Paikanpäällä ei kuitenkaan ota vastaan se törötissi blondi, kaupungin korkeimmilla koroilla, vaan riippurintainen brunette mamma aamutossuissa. Siinä mielessä, vaikka myydäänkin palvelua, niin moni turska toivoo sitä mieleisen näköiseltä naiselta ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #28 : Kesäkuu 30, 2020, 23:33:56 »
Ei ole, juuri taas sain kuulla et joku mimmi Lahdesta törkeästi käytti minun kuvia! Prkl!
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 01, 2020, 08:08:49 »
Minulle on periaatteessa sama onko omat kuvat vai ei, kunhan vartalotyyppi vastaa sitä mitä kuvassa on. Vaikka kuvat onkin markkinointia, silti olisi hyvä jos eivät olisi täysin yliampuvia. Jos omilla/varastetuilla kuvilla onnistuu luomaan suuret ennakko-odotukset ja kun ovella vastassa oleva hupsukka ei täytä niitä odotuksia, niin se on varma pettymys eikä sitä paranna mikään. Mieluummin huonot kuvat ja iloinen yllätys ovella kuin päinvastoin.

Mutta joo, en ikinä mene sellasille, joilden kuvissa on yhtään viitteitä photoshoppauksesta, tai että kasvot näkyy ilmoituksessa. Pettymys on taattu.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #30 : Heinäkuu 01, 2020, 08:34:17 »
Kokeilin huvikseen RE puolella selvien feikkikuvien hakua googlen reverse image searchillä. Feikkien käyttäjät osaavat vissiin nykyään muokata kuvia siten, että google ei löydä kuvaa.

Naapurin feikkikuvia löytyi ainakin venäläisiltä hupakkosivuilta. Muistelen niin, että naapurissa käytettäviä kuvia ei saisi löytyä muilta sivuilta.

Tuohan voisi Pimulla olla sellainen viikkorutiini, että hakee omia kuviaan googlesta. Vois löytyä näitä jotka "lainaa" kuvia.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #31 : Heinäkuu 01, 2020, 11:13:30 »
Minulle on periaatteessa sama onko omat kuvat vai ei, kunhan vartalotyyppi vastaa sitä mitä kuvassa on. Vaikka kuvat onkin markkinointia, silti olisi hyvä jos eivät olisi täysin yliampuvia. Jos omilla/varastetuilla kuvilla onnistuu luomaan suuret ennakko-odotukset ja kun ovella vastassa oleva hupsukka ei täytä niitä odotuksia, niin se on varma pettymys eikä sitä paranna mikään. Mieluummin huonot kuvat ja iloinen yllätys ovella kuin päinvastoin.

Mutta joo, en ikinä mene sellasille, joilden kuvissa on yhtään viitteitä photoshoppauksesta, tai että kasvot näkyy ilmoituksessa. Pettymys on taattu.

Komppaan. Ymmärrän kyllä tyttöjä, jotka ei halua omalla naamallaan erootisissa kuvissa esiintyä, varsinkin jos on vain tilapäiskeikoilla. Nuo kuvahaut toimii myös sukulaisilla, ystävilä, työnantajilla yms. Konkareillahan on useasti omat kuvat kasvoilla, mutta valitettavan usein niiden ottamisen jälkeen on vuosia ja kiloja tullut lisää. Eli omatkaan kuvat eivät takaa sitä ilmestystä, mikä oven avaa. Ovella voi aina kääntyä, ja jos sen sinisen sildun on ottanut, niin usein isommasta kaupungista löytyy joku paikkotapaus. Eikä tuon sildun hintakaan nykyisin pitäisi ketään viedä perikatoon. Ymmärrän kyllä, että monella siinä vaiheessa seisoo järjen lisäksi joku muukin ruumiinosa.
Jotkut kyllä pitävät periaatteena kääntyä ovella jos ei ole kuvan esittämä lyyli avaamassa vaikka olisi tämän vuoden miss Maailma. Itse en monesti ole pettynyt vastaavuuteen, usein on ollut kuvien oloinen tapaus vastassa. Olen kyllä pari kertaa kääntynyt ovellakin, kerran olisi naama ja kroppa ollut ok, mutta olemus ja asenne oli hanurista
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #32 : Heinäkuu 01, 2020, 11:47:49 »
^ Tuo rohkaisee käyttämään feikkikuvia. Itsellä voi mennä paras fiilis jo siitä jos kuvissa ollaan viimeisen päälle tällättynä ja sit ovella onkin arkisempi lookki.

Kuvathan voi ottaa niin, että niistä tunnistaminen on vähintäänkin hankalaa. Mitään naamakuvia tai tatuointeja ei tarvitse esitellä, jotta riittävä käsitys ulkonäöstä tulee.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #33 : Heinäkuu 01, 2020, 13:08:23 »
Parhain ulkkari ikinä blurrasi kuvista kasvonsa. Niistä kyllä näki oikein hyvin mitä vastaan tuli.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #34 : Heinäkuu 01, 2020, 13:25:57 »
Yksinkertaisesti vain eivät ole.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #35 : Heinäkuu 01, 2020, 14:08:55 »
Tähän väliin on hyvä kysyä kuinka moni menisi tapaamaan ulkkaria jolla ei olisi yhtään kuvaa? Suomalaisilla tällaisia ilmoituksia näkee siellä "naapurissa" usein.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #36 : Heinäkuu 01, 2020, 14:18:30 »
Olis liian iso riski hukkareissulle, joten jäis kyllä väliin minulta.

Tai ehkä jos on ainoa hupakko sadan kilsan säteellä voisin varovaisesti katsastaa mitä olis tarjolla.

Ihmettelen noita naapurin tapauksia, jotka eivät kykene minkään sortin kuvaa itsestään loihtimaan. Tosin kaippa tuokin on reilumpaa kuin feikit.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #37 : Heinäkuu 01, 2020, 14:25:41 »
Kyllä jonkun näköinen kuva pitää olla, että itse kiinnostun. Sen verran muotoilen tuota aiempaa kommenttiani, että joskus olen tavannut naisia joiden kuvat eivät olleet heistä, mutta kropaltaan kuitenkin samanlaiset.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #38 : Heinäkuu 01, 2020, 14:37:36 »
Minä olen käynyt monellakin "kuvattomalla" enkä ole ikinä vielä sellaiseen törmännyt ettemmekö olisi laittaneet kissalta lihaa piiloon ;)


Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #39 : Heinäkuu 02, 2020, 01:25:09 »
Arvostan kanssaihmisissä rehellisyyttä, joten valheellisilla kuvilla liikkeelläolevat jäävät asteikkoni alapäähän. Mutta mutta mutta, mitä kukaan Jorman asteikoilla tekee. Muistetaan myös, että pinta on aina vain pintaa. Sisältä se tärkein löytyy.