Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko feikkikuvat sittenkin ok?  (Luettu 6634 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« : Tammikuu 18, 2020, 19:49:54 »
Oon vääntänyt historiassa muutaman kerran ulkkareiden kaa niiden feikikuvista, ja ne sanoo et saavat feikkikuvilla enemmän asiakkaita kuin omilla kuvillaan. Tuo on varmaan se minkä pitäisi muuttua, jotta feikeistä päästäisiin eroon.

Ehkä jo käynytkin selväksi, mulla on äärimmäisen nihkeä suhtautuminen feikkikuviin/liian photaroituihin studio-kuviin jotka on sit jo kaukana todellisuudesta.
Feikkikuvien käytölle ei koskaan ole olemassa mitään hyvää pätevää syytä. Ei mitään oikeutettua syytä.

Vaikka vastustan ovelta kääntymistä omalla kohdallani, niin se perustuu juurikin siihen et mulla on julkaistuna niin hitosti joka kuvakulmasta noita kuvia, ja vanhimmillaan ne on ilmoissa luokkaa 6kk vanhoja & useimmiten reippaasti tuoreempia. Muutenkin ilmon tiedot ajantasalla, ja jos joku on kasvojen perään, niin oon aina sanonut et älä sit tuu mulle. Ei ole mitään rehellistä syytä tulla tänne kääntyilemään, vain ne jotka ei oikeestikaan oo olleet tulossa harrastaa tuota.

MUTTA, jos mimmillä on feikkikuvat/ikivanhat kuvat/rajusti photaroidut kuvat, niin mun mielestä ei koskaan pitäisi mennä sisälle asti. Tuo on ainoa tapa millä feikkikuvista oikeasti päästäisiin eroon. Tekee niiden käyttämisen kannattamattomaksi.

Mutta, ulkkarit on osoittaneet et feikkikuvien käyttäminen on kannattavaa. Niin, siis tapanahan on et pitävät yhtä ilmoa omilla kuvilla ja toista (tai useampaa) ilmoa feikkikuvilla & eri numeroilla. Joten pystyvät usein vertailemaan hyvin minkä kautta tulee eniten asiakkaita.
Onko siis loppujen lopuksi niin, että asiakkaille on aivan sama käyttääkö feikkikuvia vai omia aitoja kuvia?

*surffailee jo nettiä minkä instapimun kuvat pöllii* ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3235
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #1 : Tammikuu 18, 2020, 19:55:31 »
Kyllä ne omat kuvat pitää olla. Kaikki hupakot kenet olen tavannu, niin ovat olleet omilla kuvilla.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #2 : Tammikuu 18, 2020, 19:59:44 »
Omat kuvat ehdottomasti! Asiakas voipi kääntyä ovella jos pahasti poikkeaa sihteeri kuvista.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #3 : Tammikuu 18, 2020, 20:08:12 »
Mä olen monta kertaa unelmoinut maailmasta, jossa kuvia ei saisi olla ollenkaan vaan hupakko joutuisi verbaalisesti kuvailemaan esim. rintojansa tai kuinka hyvä suihinottaja onkaan. Puhumattakaan pimpsan huulista ja onkaloista.

No, toivossa on hyvä elää. Mutta kun näillä mennään, niin omat kuvat tietty🙂

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #4 : Tammikuu 18, 2020, 20:11:23 »
Just toisessa ketjussa joku sanoi että ei aio kääntyä missään nimessä ovelta. Sellainen asenne ruokkii muiden instakuvien käytyöä. Mikäli on selkeesti feikkikuvat, niin mä käännyn.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #5 : Tammikuu 18, 2020, 20:14:10 »
Toinen mikä voidaan niputtaa tähän samaan taapeliin on omat kuvat, mutta kymmenen vuotta ja kaksikymmentä kiloa sitten.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #6 : Tammikuu 18, 2020, 20:19:08 »
^^^Hupakot tuskin haaveilee samasta maailmasta, jossa haetaan vain runkkumateriaalia.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #7 : Tammikuu 18, 2020, 20:23:46 »
Toinen mikä voidaan niputtaa tähän samaan taapeliin on omat kuvat, mutta kymmenen vuotta ja kaksikymmentä kiloa sitten.

Joo, voidaan niputtaa samaan huijauskansioon. Ei ole mahdoton nakki ottaa tuoreita kuvia edes muutaman kerran vuodessa.
Kun kokemuksella voin kertoa ettei ole mahdoton nakki ottaa luokkaa joka toinen kuukausikaan uusia kuvia kahdeksan vuoden ajan :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #8 : Tammikuu 18, 2020, 21:45:46 »
Tekijänoikeusmielessä feikkikuvat eivät ole ok. Jos kuvista saa hyvän käsityksen siitä mitä ovella on vastassa, niin no problem.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #9 : Tammikuu 18, 2020, 21:47:04 »
Mä jankutin tästä asiasta vuosia jo Sexworkilla ja muuallakin, että kai mun kanta on selvillä? Joo, vastustan feikkikuvia sillä on rikollista käyttää toisten ihmisten kuvia luvatta.

Lisäksi nämä feikkarit vievät rehellisten omilla kuvillaan liikkeillä olevien hupsukoiden pokat sillä todistetusti näitä "maunoja" on liikkellä asiakaskunnassa hämmästyttävän paljon.

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #10 : Tammikuu 18, 2020, 21:47:53 »
Omat kuvat olla pitää ja totuudenmukaiset, tai sitten ei kuvia lainkaan.

En minäkään nimettömästi työkavereille lähettele kuvia muiden peniksistä!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #11 : Tammikuu 18, 2020, 21:53:41 »
”Olen parikymppinen blondi korkkarityttö 165/53”. Toi riittää. Muuta ei tarvita.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #12 : Tammikuu 18, 2020, 22:09:21 »
En minäkään nimettömästi työkavereille lähettele kuvia muiden peniksistä!
Minä en ole lähettänyt omastanikaan...
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #13 : Tammikuu 18, 2020, 22:10:59 »
”Olen parikymppinen blondi korkkarityttö 165/53”. Toi riittää. Muuta ei tarvita.
Mulle sopii myöskin brune tennarityttö ;)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #14 : Tammikuu 18, 2020, 22:16:45 »
Tottakai omat ja ajantasaiset kuvat pitää olla. Feikkikuvat tai muu epäilyttävä ei ainakaan lisää tapaamishaluja.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #15 : Tammikuu 18, 2020, 22:39:57 »
Siihen miksi feikkikuvilla saa asiakkaita voi olla syynä perus turskan asenne. Hammasta purren peremmälle vaikka vähän harmittaisikin ja jos vielä pussit tyhjenee naisen seurassa, niin kokemushan on onnistunut.

Ajantasaiset kuvat tuotteesta pitäisi olla ammattilaisellekin itsestään selvyys.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #16 : Tammikuu 18, 2020, 22:58:18 »
Siihen miksi feikkikuvilla saa asiakkaita voi olla syynä perus turskan asenne. Hammasta purren peremmälle vaikka vähän harmittaisikin ja jos vielä pussit tyhjenee naisen seurassa, niin kokemushan on onnistunut.

Ajantasaiset kuvat tuotteesta pitäisi olla ammattilaisellekin itsestään selvyys.

Ei se ole ehkä ihan vaan perusturskan asenne, vaan mä mietin että suomalaisilla yleisestikin on tapana pitää kiinni mistä sovittu vaikka hammasta purren. Me kunnioitetaan monia kansalaisuuksia enemmän kaikkea sovittua & ollaan monia paljon rehellisempiä. Noin niin kuin keskimäärin. Poikkeuksia vahvistamaan säännön toki löytyy.

Mutta täähän on nyt se mitä nää feikkikuvamimmit häikäilemättä käyttää hyväksi. Naurettavaa (tai itkettävää) on se, että just niistä samoista syistä nää usein ylistää Suomea keikkapaikkana, kun asiakkaat on keskimäärin luotettavia. Ja samaanaikaan käyttävät sit juuri niitä suomalaisten ominaisuuksia hyväksi joiden takia täällä heidänkin olisi kiva toimia ihan rehellisestikin.

Mä näen et feikkikuvat on ongelma kahdesta syystä, ensiksikin se on aina tekijänoikeusrikkomus, ja kun ne ensin on varastettu, niin sen jälkeen niitä käytetään huijaamistarkoituksessa.

Mietin myös, että mä kannatan sitä että tytöt saa itse päättää saako heitä rapsata vai ei. Mutta, mun mielestä tämän suojan ei pitäisi ulottua koskemaan ilmiantoja huijauksista/rikollisesta toiminnasta ylipäätään. Vähintäänkin toivoisi että feikkikuvien käyttäjiä täällä voisi ilmiantaa ilman että tytöt pystyisi poistattamaan näitä ilmiantoja.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #17 : Tammikuu 18, 2020, 23:11:11 »

ensiksikin se on aina tekijänoikeusrikkomus, ja kun ne ensin on varastettu, niin sen jälkeen niitä käytetään huijaamistarkoituksessa.
Ehkä se suurin ongelma on, että hommaan käytetään naisten kuvia niin, että osalla kuvissa esiintyvistä ei ole mitään tekemistä alan kanssa. Se on iso ongelma.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #18 : Tammikuu 19, 2020, 00:13:43 »
Mä jankutin tästä asiasta vuosia jo Sexworkilla ja muuallakin, että kai mun kanta on selvillä? Joo, vastustan feikkikuvia sillä on rikollista käyttää toisten ihmisten kuvia luvatta.

Lisäksi nämä feikkarit vievät rehellisten omilla kuvillaan liikkeillä olevien hupsukoiden pokat sillä todistetusti näitä "maunoja" on liikkellä asiakaskunnassa hämmästyttävän paljon.

Samat sanat,mutta ei mennyt perille SO:n modeille, ei sitten millään, tai ehkä heillä ei ollut paljon sanavaltaa asiassa.

Pitää ottaa huomioon, että hupsuilla on kanssa sinnikkäitä vainoajia, näitä Kesavia, joilla ei ole muuta tekemistä kuin oman mitättömyyden hupsuille kostaminen. Joten joskus palvelun tarjoajilla on pätevä syy olla käyttämättä omia kuvia. Ja interwebs ei unohda. Kerran, kun lämäät kuvat nettiin, oikeat kaverit kaivaa ne vielä vuosien päästäkin.

Asian toinen puoli on, että kauppa käy paremmin retusoiduilla kuvilla, koska niitä edelleenkin käytetään.

Tästä syystä rapsat ovat tärkeitä ja säästävät aikaa uusia ihanuuksia etsiessä. 8)








Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko feikkikuvat sittenkin ok?
« Vastaus #19 : Tammikuu 19, 2020, 00:19:33 »

Pitää ottaa huomioon, että hupsuilla on kanssa sinnikkäitä vainoajia, näitä Kesavia, joilla ei ole muuta tekemistä kuin oman mitättömyyden hupsuille kostaminen. Joten joskus palvelun tarjoajilla on pätevä syy olla käyttämättä omia kuvia. Ja interwebs ei unohda. Kerran, kun lämäät kuvat nettiin, oikeat kaverit kaivaa ne vielä vuosien päästäkin.

Toi ei ole pätevä syy varastaa toisten kuvia. Toi voi olla pätevä syy niille kovin ns. mitään sanomattomille kuville, joissa näkyy kovin vähän. Jokainen pystyy ottamaan itsestään niin halutessaan joitain kuvia joista ei taatusti kukaan tunnista.
Tai sitten ilmoittelee ilman kuvia, toi on pätevä syy sille tottakai.
Mutta mitään pätevää/oikeutettua syytä kuvien varastamiseen ei ole. Se on aina varkaus & huijaus.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!