Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

SARAeroticMassages

<< < (3/4) > >>

Vieras1755:

--- Lainaus käyttäjältä: Tepi0000 - Lokakuu 20, 2024, 13:33:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Japii - Syyskuu 09, 2024, 15:01:34 ---Tulipahan taas visteerattua tätä neitoa tapaamassa. Palvelupaketti hierontaa + CIM tarjoaa varsin kohtuullisella hinnalla. Vastaanotto Leppävaarassa ja ohikulkumatkalla pääsi nopeasti vastaanotolle.

Hieronta on enimmäkseen sivelyä ja päälle lämmittelyä tiskien väliin ja mukava poskihoito. Paketti toimii minulle ja on kyllä ylivoimainen noihin lukuisiin hierojiin verrattuna, joilla sively ja käsihoito kustantaa toistasataa.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä tietää, eli vastaanotto löytyy taas lepuskista? Onko autolle tilaa, vai pitääkö Selloon ruuvvata. Ei toi hinnalla kyl oo pilattu vaik vähän sivelyä olisikin 😅👍

--- Lainaus päättyy ---

Kävin viime kuussa ja silloin vastaanotto oli aivan Sellon vieressä. Kävi tosin illalla semmoiseen aikaan, että sain auton kadun varteen. Silloin Zara tosin puhui että on kämppää vaihtamassa pian, mutta sekin ilmeisesti holleilla.

Visitor:
Kävin tapaamassa tätä Tsekin tyttöä ensi kertaa, ja itse en ainakaan pettynyt. Se 90 €:n tarjous normihieronnasta ja owo + cim vaikutti kieltämättä aika houkuttelevalta, mutta halusin vähän ekstraa ja otin paketin johon sisältyi noiden lisäksi ”body2body”-hieronta. Tyttöhän on varsin ihana ja suloinen, kauniit kasvot ja upea kroppa herkullisilla silareilla. Hyväntuulinen ja hymyilevä sekä iloisesti jutusteleva myös, mikä omalla kohdallani kyllä kummasti kohentaa fiilistä.

Käsihieronta oli lähinnä kookosöljyn levitystä selkään, minkäänlaisesta painelusta ei ollut juuri tietoakaan. Mutta tavallista hierontaa halutessani menen tavalliselle hierojalle joten ei haitannut. Body2body-hieronnasta en osaa oikein sanoa, ihan koko kroppaansa tyttö ei siinä käyttänyt, lähinnä niitä silikoneja. Onko se 50 lisäeuron arvoinen palvelu lienee jokaisen itse arvioitava, mutta olihan se ihan eroottinen kokemus kun isot melonit hinkkasi niskasta nilkkoihin.

Käännyttyäni selälleni tissihierontaa tarjottiin kalullekin, ja se oli kyllä aika kuumaa kun itse sai vähän samalla kouria ja hivellä niitä isoja ja hyväntuntuisia tisukoita. Ja kyllähän Sara suikkarin hallitsi mainiosti, hieman kädellä avustaen ei kauaa kestänyt kun lasti päätyi poskien väliin. Siitä plussaa ettei tyttö kiirehtinyt välittömästi kylppäriin syljeskelemään vaan fiilisteli vielä mukavasti hetken siinä kalun varressa ennen kuin vaivihkaa otti paperin ja tarjosi serviettiä itsellenikin.

Juotavaa tarjottiin ja mukavia ehdittiin vielä hetki jutustella ennen kuin suuntasin takaisin lumituiskuun. Kyllä mä mielelläni kävisin tapaamassa tätä tyttöä toisenkin kerran, olisi se perussekstailukin varmaan aika hottia tällaisen mimmin kanssa.

Visitor:
Ai niin, unohtui edellisessä mainita että tosiaan sijainti oli nyt ihan uudessa kerrostalossa n. 5 min ajomatkan päässä Sellosta, oli kuulemma vasta syksyllä päässyt nykyiseen kämppään muuttamaan. Vähän sai kikkailla parkkipaikan kanssa mutta Sara lähetti onneksi tosi selkeät ohjeet.

perasmies:
säätiedot jäivät puuttumaan??

dj-helkama:
Päätin palkita itseni perjantain kunniaksi ja hyvä niin – erittäin hyvä hinta-laatusuhde! 30 minsaa, sively, BJ + CIM, eikä jäänyt mitään hampaankoloon tähän hintaan.

Kroppa miellytti, kielitaito kohdillaan (englanti sujui hyvin), ja mikä parasta – kemiat napsahti yllättävän hyvin yhteen. Mukava ja rento tunnelma koko vierailun ajan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta