Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
Jone15:
--- Lainaus käyttäjältä: Ollin kuppi - Syyskuu 05, 2023, 17:13:34 ---Löytyi aikamoinen helmi Tapereen suunnalta.
Naapurissa ilmoittelee HelenaTre, 42 vuotias upea milf. Jos ikää on enemmän, ovat vuodet kohdelleet häntä hellästi. Kuvat eivät tee oikeutta, vaan vartalo on ehdottomasti timmi ja kasvoiltaan kaunis.
Pikahoito käsipelillä on sen hintainen,että en kehtaa sitä sanoa. Mutta hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti paras mitä olen kokenut. Kiireen tuntua ei ollut.
Juttu paranee.
Kosketukseltaan ja läsnäololtaan aivan ehdotonta huippua. Loppuun kivana yllärinä otin suihkun sijaan hänen tarjoamansa putsailun, joka tapahtui lämpimässä vedessä kostutetulla pyyhkeillä, hellästi ja huolellisesti tehtynä se kruunasi tapahtuman.
Seksiä myös repertuaarissa, joka yleisen elämänkokemuksen perusteella lienee myös kokemisen arvoista.
Kiitos Helena :)
--- Lainaus päättyy ---
Samanlainen kokemus hänestä jo useamman kerran. Ihana, lämmin ja läsnäoleva ihminen. Timmi ja kauniskin vielä. Käsihoidot hän tekee todella taidokkaasti. Seksiä kuvaisin rakasteluksi, se on hellää ja kiihkeää. On tavattavissa Tampereen länsipuolen naapurikunnassa yleensä arkisin. Ilmoitus ei ole aina esillä
big show:
--- Lainaus käyttäjältä: Jokamies - Syyskuu 27, 2023, 06:38:32 ---Menossa Perjantaina työmatkalla Pirtsakalle niin olisko kävijöillä jakaa lisätietoa mimmin kehutuista rinnoista. Onko koko mikä ja muoto jne. Olis kiva fiilistellä jo etukäteen ajatuksella :) Myös takapuolen koko ja muoto sekä jalkovälin karvoitus/posliinitieto kiinnostaisi
--- Lainaus päättyy ---
No miten kävi? Olen imo täysin eri mieltä kommentoijan kanssa painovoimasta. Mulla on aika hirmukivaa.
Vieras1662:
Missä Tampereella saa nykyään hyvää thaihierontaa? Joskus ollut lukuisia hyviä paikkoja. Sumeliuksenkatu, nuori isorintainen silarithaikku, Sammonkatu äärettömän kaunis nuori thaikku, Rongankatu pari todella kaunista nuorta jne.
Nykyään joka paikasta joutuu kääntymään ovelta takaisin🥶
Pbrc:
Tesomalla ilmoittelee palveluntarjoaja. Onkos kokemuksia kenelläkään?
Vallu:
Pirtsakka tekee kyllä hellää hierontaa , ja antaa hyvin nuolla paikkojaan . Onkohan kukaan päässyt kastamaan kärkeä ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta