Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
VeikkoT:
Ketäs s.kadun vatkaamolla on tällä viikolla vuorossa?
Jone15:
Tällä viikolla on Victoria
Severi75:
Onko kellään kokemusta nimimerkillä Pikung ilmoittelevata hierojasta. Kuvien perusteella ainakin olisi houkutteleva tapaus. Kerro kokemuksia jos on tullut käytyä. Suuikkarit owona? Hinta täysihoidosta? Ym. Ensiviikolla Tampereen keikka joten suosituksia hieronnasta otetaan vastaan mielellään.
Ojalansamppa:
Tuli käytyä tänään katsastamassa Valkeakosken Thai-hieromo. Paikka oli helposti autolla saavutettava, parkkipaikat löytyi aivan vierestä. Liiketila löytyy jonkun vanhaa omakotitaloa muistuttavasta rakennuksesta. Paikalla oli ilmeisesti ”omistaja” joka oli erittäin hyvä runkoinen ja kaunis, toisinkuin hyvin usein näissä hieromoissa. Olen aikaisemmin ottanut aina pelkästään käsihoitelua, jostain syystä tämä on minulle se mikä kiinnostaa näissä paikoissa ja sellaisen tilasin nyttenkin. Hieroja jopa esitteli omat rintansa ennen maksua keskustellessamme mitä haluan. Tarjosi useaan kertaan ihan suoraa toimintaa johon sitten innostuin ja päätin muuttaa normaalia toimintatapaani. Tämän jälkeen kuitenkin tapahtui erikoista sillä housut riisuessani minulle ilmoitettiin ettei seksi onnistukaan ison koon vuoksi. Hämmennyin hieman sillä olen kyllä usein kuullut kehuja, mutta lähinnä kuitannut ne kohteliaisuuksina, mutta tälle kertaa tosiaan jouduttiin palaamaan käsihommiin. Kaikesta huolimatta positiivinen kokemus josta sai poistua itsetunto korkealla.
disconnected:
Perjantain kunniaksi ajattelin käydä hierojalla. Hierojaksi valikoitui naapurissa Viehättävä hieroja-otsikolla nimimerkki Taitava Ingrid. Ei syntyperäinen suomalainen, mutta puhui ihan hyvää suomea. Paikka oli keskustassa ja vakiotaksa vemputuksesta. Ilmoituksen kuva hyvin todennäköisesti on hänestä. Oven avasi ihan nättirunkoinen blondi hymyn kera. Ikää en lähde arvailemaan. Hän riisuutui alasti ja minä myös. Sängylle. Hänen rintojaan sai hyväillä ja makustella. Kauniit olivatkin ja mahdollisesti d-kuppi ei kauheasti valehtele. Hän tarjoili posliinin ja kauniin jalkovälinsä nähtäväksi. Sormea ei saanut laittaa sisäään. Hän vemputti melkoisen mekaanisesti ja nopeasti. Pallit keveni nopean runkkauksen tahtiin hänen toiselle rinnalleen. Jäi vaikutelma, että haluttiin hoitaa homma nopeasti. Pesulle pääsi ja kun tulin pesulta, niin hän tiskasi alasti :D
Pakollinen loppuhymy häneltä, kiitokset ja rappukäytävään. Sängyllä oli kyllä kondomikin, että olisko joku paremmannäköinen/kaluinen saanut jotain muutakin... jäi arvoitukseksi. Kroppa hyvä, mutta runkkaus ei. En taida käydä toiste.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta