Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus

<< < (35/93) > >>

hyökyaaltosquirt:
Heräsi kiinnostus thai-hierontaan nimenomaan tohon s-kadulla sijaitsevaan mestaan. Ronski hieronta kuulostaa ihanalta sekä mahdolliset lisäpalvelut. Kuinka kysyn lisäpalveluista kohteliaasti vai kysyvätkö he itse? Uskallanko kysyä suoraan jostain rohkeastakin vai miten sen tekisi asiallisesti ettei pelästytä tai ahista toista.

Jone15:
No kaikissa thaihierontapaikoissa lisäpalveluita tarjotaan kyllä auliisti jossain vaiheessa hierontaa. Lisäpalveluista voi kysyä myös itse vaikka heti hieromoon mennessään. Siinä voi jo sopia mitä kaikkea haluaa tai sitten voi fiilistellä hieronnan ajan ja ottaa lisäpalveluita sen mukaan mikä kiinnostaa ja mihin on varaa. Taitaa lisäpalvelut edelleen olla aikalailla vakihinnoiteltu niin että runkkaus on puolikas ja seksi tasarahan. Toki enemmänkin on joskus pyydetty.

PeTre:
Kävin pitkästä pitkästä aikaa pirtsakalla ohi mennen hieronnassa. Otetaan ensin miinukset:
-ikä ei ilmoituksessa pidä kyllä ollenkaan paikkaansa
-peseytymismahdollisuudet rajalliset

Posit:
-ei kiireen tuntua
-tissit upeat
-öljyssä ei säästellä
-enemmän kuin hyvin läsnä

Suosittelen

Fledermause:
No mää oon ottanut aina ensin panon ja sitten hieronnan... tuntuu mukavalta köllötellä orgasmin jälkeen kun toinen hieroo.

Vieras0407:

--- Lainaus käyttäjältä: Fledermause - Marraskuu 15, 2022, 13:32:25 ---No mää oon ottanut aina ensin panon ja sitten hieronnan... tuntuu mukavalta köllötellä orgasmin jälkeen kun toinen hieroo.

--- Lainaus päättyy ---

Ha. Tätä pitää kokeilla!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta