Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
Vieras0382:
Ei ole mikään dungeon. Eikä seksiä ole tarjolla. Rohkeasti yhteyttä vaan ja paikan päälle. Miellyttävä nainen siellä on vastassa. :wanker:
punaniska:
Kävinpä testaamassa naapurissa parillakin ilmoituksella esiintyvän "Tyttö Ninnin" hieronnan. Ikää oli varmasti 15 v. ilmoitettua enemmän, kuvat ehkä saattavat olla hänestä, mutta erittäin imartelevista kuvakulmista.
Mainostettu vaahtopesu oli pikainen suihku. Itse hieronta oli varsin kovakouraista ja hätäistä. Lopetus kumitetulla suikkarilla, joka oli sekin aika kiivasta eikä erityisen hyvällä tavalla.
Hieroja oli ihan kohtuullisen ystävällinen, mutta puhelin tuntui kiinnostavan asiakasta enemmän. Onneksi otin vain puolen tunnin hieronnan enkä pidempää täysihoitoa. Suoraan sanottuna hieman vitutti.
big show:
--- Lainaus käyttäjältä: punaniska - Syyskuu 06, 2022, 20:25:28 ---Kävinpä testaamassa naapurissa parillakin ilmoituksella esiintyvän "Tyttö Ninnin" hieronnan. Ikää oli varmasti 15 v. ilmoitettua enemmän, kuvat ehkä saattavat olla hänestä, mutta erittäin imartelevista kuvakulmista.
Mainostettu vaahtopesu oli pikainen suihku. Itse hieronta oli varsin kovakouraista ja hätäistä. Lopetus kumitetulla suikkarilla, joka oli sekin aika kiivasta eikä erityisen hyvällä tavalla.
Hieroja oli ihan kohtuullisen ystävällinen, mutta puhelin tuntui kiinnostavan asiakasta enemmän. Onneksi otin vain puolen tunnin hieronnan enkä pidempää täysihoitoa. Suoraan sanottuna hieman vitutti.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tiedosta Punaniska. Olen tässä usean päivän jo miettinyt menisinkö vierailemaan ja viestiäkin vaihdettu, +30e olis kuulemma saanut owona. Mutta kerta käsittely on tuollaista niin enpä menekään.
punaniska:
Hei muuten te Pirtsakalla käyneet turskaveljet, onkohan hänellä leluja?
Vieras0382:
--- Lainaus käyttäjältä: punaniska - Syyskuu 07, 2022, 19:49:49 ---Hei muuten te Pirtsakalla käyneet turskaveljet, onkohan hänellä leluja?
--- Lainaus päättyy ---
En ainakaan minä ole nähnyt? En ole varma onnistuisiko asiakkaan omilla leluilla🤔
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta