Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
hupiukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Toukokuu 08, 2020, 14:38:24 ---
Vakkaripaikan/mimmin löytäminen on tärkeä asia. Monesti taikkuja haukutaan kylmiksi, ahneiksi lahnoiksi, eka tapaamisella moni varmaan arasteleekin.
Itse olen löytänyt hyvän vakkarin. Ei mikään teini enää, mutta kroppa hyvässä kuosissa. Ilahtuu aina sinne mennessä, nauraa ja heittää läppää. Tasainen raha sisältää pienen hieronnan, owon ja actionin eikä kelloon vilkuilla koskaan. Joskus jopa ollut vuoden pano kyseisenä vuotena
--- Lainaus päättyy ---
Sama homma. Onko vakkarisi pääsääntöisesti hierontapaikassa Tampereella vai tekeekö kierrosta
Sowhat:
Tampereella paikka, ei asunto
Sowhat:
Onko kukaan käynyt viime aikoina tuossa isotissibaarin naapurissa katutasossa olevassa hierontapaikassa, onko auki vielä? Itse kävin joitakin vuosia sitten. Paikalla oli itäsuomalaisia hierojia ja homma toimi hyvin. Lihaksien rentoutumisesta en osaa sanoa, mutta se eroottinen hieronta käsillä tehtyyn loppuratkaisuun oli paras kokemukseni tältä saralta. Voisin sanoa, että parempi kuin huono pano.
Olen monesti paikan ohi ajanut, näyttää samalta kuin ennenkin, mutta en tiedä toimiiko enää
Jokamies 1974:
Moi!
Kävin ko. paikassa joskus helmikuussa, ehkä 10. vierailuni. Silloin päivysti Natali, joka yllätyksekseni käsitteli paineet ennen ja jälkeen ihan kelvon hieronnan.
Mikään miss Itä-Suomihan hän ei ole, mutta en valittanut vaan tippasin kuten aikaisemminkin.
Usein töissä oleva vielä itäisempi Söpö Lana taisi sitten jämähtää paikkaan eristyksen ajaksi, rohkeus ei riittänyt vierailuun. Yv:llä saa paikan nron.
Sowhat:
--- Lainaus käyttäjältä: Jokamies 1974 - Toukokuu 29, 2020, 15:54:48 ---Moi!
Kävin ko. paikassa joskus helmikuussa, ehkä 10. vierailuni. Silloin päivysti Natali, joka yllätyksekseni käsitteli paineet ennen ja jälkeen ihan kelvon hieronnan.
Mikään miss Itä-Suomihan hän ei ole, mutta en valittanut vaan tippasin kuten aikaisemminkin.
Usein töissä oleva vielä itäisempi Söpö Lana taisi sitten jämähtää paikkaan eristyksen ajaksi, rohkeus ei riittänyt vierailuun. Yv:llä saa paikan nron.
--- Lainaus päättyy ---
Nää on siis molemmat töissä isotissibaarin vieressä? Voithan sö numeron laittaa, itse olen kövellyt ovesta sisään, en ole tiennyt ketä kannattaa kysyä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta