Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus  (Luettu 150005 kertaa)

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« : Tammikuu 18, 2020, 16:44:30 »
Vanhalla saitilla oli Tampereen thaihieronnoista ketju (hienosti typolla varustettu otsikko vielä muistaakseni, hierontab tms) mutta täällä en bongannut semmosta kokonaisketjua jossa tulisi viimeiset tärpit ja lyhyet raportit / varoitukset. Kokeillaan onnistuisiko tähän lankaan saamaan kokemuksia jonoon.

Vinkkaa paikan osoitteella tai muulla viitteellä jolla voi hakea esim naapurista tai suoraan ovelta, mahdollisesti hinnoista ja lisäpalvelumaksuista ja palvelun mukavuudesta/tympeydestä.
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #1 : Tammikuu 18, 2020, 16:56:05 »
Aloitan itse. Tampereella ei ole monessakaan (thai) hierontapaikassa käytyä mutta muualla maailmassa vähän useammassa. Kahdesta paikkaa kokemuksia:

Naapurisaitilla löytyvä mainos, osoite S.kadulla. Täällä tulee käytyä usein ... paikan tietääkseni omistaa siellä about aina paikalla oleva n. 30-40v (hankala arvioida noista) aika kivassa kunnossa oleva thailady jolla on siistit silikonit. Paikalla on usein myös joku todella nuori tai vastaavasti todella vanha operoija toisessa huoneessa, mutta kysyn aina onko tämä primaarimuikki paikalla/vapaana, jos ei niin menen pois. Mimmi osaa todellakin hieroa oikeasti ja hyvin, 50 eurolla möykytetään tunti kuin pihvilihaa ja jaloista lähtien käsitellään niin että jälkeenpäin tuntuu kuin kävelisi pumpulipellolla. Hinta 50e/tunti ja sen jälkeen kysytään perinteisti että mitä muuta. 40 eurolla on saanut hyvän käsihoidon jossa mimmi alasti ja kädellä saa vaeltaa, 70€ olisi saanut bodyhierontaa, suihin (kumilla) satasella ja pano (ofc kumilla) 150€, mutta näitä lisäpalveluja en ole nauttinut, olen aina ottanut 90€ kokonaispaketin happykäsiendillä. Bonusta ettei tässä paikassa tarvitse lojua lattialla vaan on ihan oikean korkuiset leveät vuoteet jäykällä thaityypillisellä patjalla. Ei hitot, pitäskähän siellä tänään poiketa ..

Yaya hieronta I.kadulla. Tässä paikassa olen koittanut kaksi kertaa käydä ja kolmatta en mene. Sama mimmi paikalla joka naapurisaitin kuvissakin. Ensimmäinen kerta oli kesällä, mimmi sanoi että liian kuuma ei jaksa hieroa (vaikka ilmalämpöpumppu oli about täysillä ja siellä olisi todennäköisesti palellut) ja toisella kertaa syksymmällä sama eukko totesi että "olet liian iso ei jaksa hieroa" .. ok olen hieman päälle 2 metrinen hieman vanttera, mutten mikään nimimerkkini mukainen megapainija sentään :D Thaikku on kyllä nätti mutta palvelu on niin valikoivaa etten kehu tätä paikkaa kellekään.

Toki näissä paikoissa eukot kiertää mutta ainakin nämä pari mestaa tuntuu olevan staattisella rouvituksella.

Onko kukaan Tre toveri löytänyt paikkaa missä saa hyvän hieronnan ja suuhoidon kohtuuhintaan ja mieluiten owona - Tämä on harvinaista thaiden keskuudessa mutta entä jos jossain ..  ? Oikea hieronta + b2b + owo siihen niin ei vituttaisi ainakaan viikkoon :D

Kumi on semmonen että se letkauttaa mun herkän lerssin, en ole montaa rakkauden ammattilaista vielä tavannut joka saisi pystyssä pysymään hupun puristuksessa. Ainostaan niiden kanssa onnistuu joista nk "oikeasti välittää" ts real gfe tapaukset. Eipä tule siksi hupakoissa juurikaan itse seksiä harrastettua, vain näitä masaaaz palvelua onnellisilla lopuilla, ellei satu sitten tosiaankin timantti kohdalle jonka säteilyllä töpöttäisi vaikka muoviämpäri päällä. Lily oli tästä täydellinen esimerkki.

Enkä rajoita nyt Thaikkuihin tätä ketjua vaan ihan kaikkien kansallisuuksien tarjonta. Tsekittärissäkin on joskus harvoin tosi hyviä oikeita hierojia joilta saa sitten myös nämä muut bonus palvelut, esim vanhan saitin ilmoituksissa oli Issabella joka oli tässä aivan ***** mutta en ole löytänyt hänen ilmoituksiaan enää mistään :/
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2020, 23:12:33 kirjoittanut VanDamme »
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #2 : Tammikuu 18, 2020, 19:25:56 »
^Hommaa sildenafilia niin seisoo kumillakin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #3 : Tammikuu 19, 2020, 02:41:49 »
^Hommaa sildenafilia niin seisoo kumillakin.
Kaunis ajatus mujtta sekä silde että varde laukaisee mussa verenpainelääkkeiden takia instant migreenin ja tuntuu että pää on lattiaan rikottu lasituoppi. C-nappi toimii jotenkin mutta se on kertakäyttöiseksi huono. Kyl tää "vika" on enempi pään sisällä silti kuin fyysinen.
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #4 : Tammikuu 20, 2020, 09:13:51 »
Näissä käynti aina hieman arpapeliä, jos ei vaki naikkosta tiedossa. Mutta tuo välillä kivaa vaihtelua.
S.kadulla ei ole tullut käytyä, YaYa I:kadulla => samoja huonoja kokemuksia.

Tammmelassa puistotiellä OK palvelut (Huom. ei suihkua).


Hämeenpuistossa pari naikkosta, hieman vanhempi sekä hyvännäköinen ja kroppainen nuori naikkonen. Kävin kerran ko. paikassa. Hoidossa vanhemman naikkosen kanssa, ihan ok hieronta ja pano. Olin vetelemässä housuja jalkaan, kun huoneiston perukoilta ilmestyi tämä nuorempi..Silmät seisahtu samantien..

Rahaa oli vielä taskun pohjalla, joten otin lennosta häneltä hoidot..Huh Huh..tämän reissun jälkeen oli tyhjä olo !

Paljon käynyt Stokkan takana K:kadulla. Naikkonen vaihtuu melko usein, mutta hyvää toimintaa on ollut. Löytyy suihku + pyyhe + pesuaineet. Huom ! Suihkua ei löydy joka paikasta, jos haluaa käydä vehkeitä kunnolla hurluuttelemassa.

Kun on niin arpapeliä, otan puolen tunnin ajan. Jos naikkonen panemisen arvoinen, niin sitten tehdään temput. Tai jos ei muuten vaan natsaa, poistuu paikalta.
Jos ei saa hyvää hierontaa ko. ajalta, saa ainaskin jonkun näköistä hipsutteluhoitoa ja rentoutusta. Käy sitten muulla naikkosella heittämässä varvit. Näin olen pari kertaa toiminut.

Hinnoissa aina tinkimisen varaa. Jos on maksanut hieronnassta, niin kyllä pano+suihinotto pitää jarjestyä tasarahalla (100e). Itsellä toiminut...

Poissa Sami73

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #5 : Helmikuu 03, 2020, 13:20:44 »
Moro
Itse kanssa kävin tuolla hämeenpuistossa ja ilmeisesti sillä vanhemmalla tapauksella. Tunnin aika ja tuli myöhässä tupakalta haisten. Yht´kkiä sille tuli johonkin kiire ja teki nopeat käsihommat 80€:lla koko setti, tunnin aika varattu, mutta puolituntia maksimissaan olin sisällä. Ihan ok näköinen ja mieletön kroppa vaikka ikää olikin.

Toinen missä oon käynyt oli s.katu 38. Todella hyvä hieronta, mutta käsihommat siihen perään oli melko kliininen tapahtuma. Silikonit ja melko hyvä perse löyty.

Poissa markettimies

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #6 : Helmikuu 18, 2020, 10:40:49 »
Mä vierailin pitkästä aikaa thaihieronnassa, kyseessä A.katu 29. Ilmoitus tuolla naapurissa. Paikalla ehdottomasti kuuma ja mukava kuvien nainen. Kroppa aivan kymppi. Kertoi olevansa siellä helmikuun loppuun.
Menen ehkä vielä uudestaan. Kaikki palvelut pelasi, mitä puhelimessa sovittiin. Puhuu suomea.
Voin suositella vierailua hänen luonaan nyt helmikuun ajan.

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #7 : Huhtikuu 06, 2020, 10:10:43 »
A.kadulla vaan tökkii hieman se et siellä joutuu olemaan lattialla välillä ja verhon takana toinen asiakas jne.
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #8 : Huhtikuu 06, 2020, 12:00:01 »
Tropical Wellnes Center ja Kookie on tutustumisen arvoinen mesta. Löytyy monenlaista hierontaa ja itse tykänny body to body-hieronnasta.
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #9 : Huhtikuu 07, 2020, 18:55:50 »
Tropical Wellnes Center ja Kookie on tutustumisen arvoinen mesta. Löytyy monenlaista hierontaa ja itse tykänny body to body-hieronnasta.
Tarjoaako mitä ekstroja, esim seksiä? Voi laittaa myös yv

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #10 : Huhtikuu 08, 2020, 10:39:34 »
Tropical Wellnes Center ja Kookie on tutustumisen arvoinen mesta. Löytyy monenlaista hierontaa ja itse tykänny body to body-hieronnasta.
Tarjoaako mitä ekstroja, esim seksiä? Voi laittaa myös yv
Käys tsekkaas nettisivut tai Youtube-kanava. Sieltä löytyy infoo
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #11 : Huhtikuu 08, 2020, 11:11:13 »
Tropical Wellnes Center ja Kookie on tutustumisen arvoinen mesta. Löytyy monenlaista hierontaa ja itse tykänny body to body-hieronnasta.
Tarjoaako mitä ekstroja, esim seksiä? Voi laittaa myös yv
Käys tsekkaas nettisivut tai Youtube-kanava. Sieltä löytyy infoo

Yrittänyt katsoa, mutta ei selvästi sanota asiasta (mitä happy ending sisältää). Niinkuin yleensä hierontapaikoissa :D

Tämän takia kysäisin sinulta, kun olet siellä käynyt

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #12 : Huhtikuu 08, 2020, 11:22:11 »
  (mitä happy ending sisältää). Niinkuin yleensä hierontapaikoissa :D


Eikö happy end ole aina sama riippumatta siitä onko kyseessä Bdsm, hieronta vai seksi.
Siinä pyritään orgasmiin.
Näin ainakin minun palveluissani.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #13 : Huhtikuu 08, 2020, 18:41:41 »
  (mitä happy ending sisältää). Niinkuin yleensä hierontapaikoissa :D


Eikö happy end ole aina sama riippumatta siitä onko kyseessä Bdsm, hieronta vai seksi.
Siinä pyritään orgasmiin.
Näin ainakin minun palveluissani.
Kyllähän sillä on eroa, millä siihen orgasmiin päästään sekä hinnassa ja toimintatavoissa. Itseäni ei kiinnosta happy endingissä käteenveto, jonka vuoksi minulle on tärkeää tietää, miten se iloinen loppu tapahtuu.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #14 : Toukokuu 08, 2020, 14:38:24 »


Vakkaripaikan/mimmin löytäminen on tärkeä asia. Monesti taikkuja haukutaan kylmiksi, ahneiksi lahnoiksi, eka tapaamisella moni varmaan arasteleekin.
Itse olen löytänyt hyvän vakkarin. Ei mikään teini enää, mutta kroppa hyvässä kuosissa. Ilahtuu aina sinne mennessä, nauraa ja heittää läppää. Tasainen raha sisältää pienen hieronnan, owon ja actionin eikä kelloon vilkuilla koskaan. Joskus jopa ollut vuoden pano kyseisenä vuotena
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #15 : Toukokuu 09, 2020, 03:09:04 »


Vakkaripaikan/mimmin löytäminen on tärkeä asia. Monesti taikkuja haukutaan kylmiksi, ahneiksi lahnoiksi, eka tapaamisella moni varmaan arasteleekin.
Itse olen löytänyt hyvän vakkarin. Ei mikään teini enää, mutta kroppa hyvässä kuosissa. Ilahtuu aina sinne mennessä, nauraa ja heittää läppää. Tasainen raha sisältää pienen hieronnan, owon ja actionin eikä kelloon vilkuilla koskaan. Joskus jopa ollut vuoden pano kyseisenä vuotena

Sama homma. Onko vakkarisi  pääsääntöisesti hierontapaikassa Tampereella vai tekeekö kierrosta

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #16 : Toukokuu 09, 2020, 18:34:00 »

Tampereella paikka, ei asunto
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #17 : Toukokuu 26, 2020, 13:10:09 »

Onko kukaan käynyt viime aikoina tuossa isotissibaarin naapurissa katutasossa olevassa hierontapaikassa, onko auki vielä? Itse kävin joitakin vuosia sitten. Paikalla oli itäsuomalaisia hierojia ja homma toimi hyvin. Lihaksien rentoutumisesta en osaa sanoa, mutta se eroottinen hieronta käsillä tehtyyn loppuratkaisuun oli paras kokemukseni tältä saralta. Voisin sanoa, että parempi kuin huono pano.
Olen monesti paikan ohi ajanut, näyttää samalta kuin ennenkin, mutta en tiedä toimiiko enää
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Jokamies 1974

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #18 : Toukokuu 29, 2020, 15:54:48 »
Moi!

Kävin ko. paikassa joskus helmikuussa, ehkä 10. vierailuni. Silloin päivysti Natali, joka yllätyksekseni käsitteli paineet ennen ja jälkeen ihan kelvon hieronnan.
Mikään miss Itä-Suomihan hän ei ole, mutta en valittanut vaan tippasin kuten aikaisemminkin.

Usein töissä oleva vielä itäisempi Söpö Lana taisi sitten jämähtää paikkaan eristyksen ajaksi, rohkeus ei riittänyt vierailuun. Yv:llä saa paikan nron.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
« Vastaus #19 : Toukokuu 31, 2020, 00:45:31 »
Moi!

Kävin ko. paikassa joskus helmikuussa, ehkä 10. vierailuni. Silloin päivysti Natali, joka yllätyksekseni käsitteli paineet ennen ja jälkeen ihan kelvon hieronnan.
Mikään miss Itä-Suomihan hän ei ole, mutta en valittanut vaan tippasin kuten aikaisemminkin.

Usein töissä oleva vielä itäisempi Söpö Lana taisi sitten jämähtää paikkaan eristyksen ajaksi, rohkeus ei riittänyt vierailuun. Yv:llä saa paikan nron.

Nää on siis molemmat töissä isotissibaarin vieressä? Voithan sö numeron laittaa, itse olen kövellyt ovesta sisään, en ole tiennyt ketä kannattaa kysyä
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä