Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

TIPPURI

<< < (8/12) > >>

Gynther:
Jep, noin se lääkitys menee tippurissa usein. Klamydiassa tarjoillaan taasen sellainen viikon kuuri tabletteina, tai ainakin itse olen tällaisen hoidon siihen kerran-kaksi saanut.

Ja, jos epäilee saaneensa tällaisen tartunnan, kannattaa aina otattaa hepistä se pumpulitukko-näyte. Ammattilaiset sanoo sen olevan varmempi näyttämään positiivista, kuin se kusitesti - kuulemma.

Viime vuoden lopulla mulle tuolla Meilahden klinikalla täti näin sanoi. Onneksi kaikki näytteet silloin negatiivisia, vaikka oli kohtuu tiivistunnelmainen viikko ollut takana.

knaffex:
No nyt ei meilahdessa otettu kuin veret ja virtsat. Tops-puikko kulliin piti käydä laittamassa Tullinpuomissa.

P.s. Molemmat friidut edelleen maisemissa ja owot listoilla. Vaikka molemmille olen rautalangasta vääntänyt että he voivat olla oireettomia vaikka tippuri silti on.

MestariMerlin:
Toi on paha juttu.. raha ratkaisee tässäkin kohtaa joten välttelisin owoa jos tuosta joku epidemia lähtee leviämään pk-seudulla..stadissa ei taida olla edes paikkaa missä nämä ulkkari pt:t saisi otettua maksutta testit..

Positiivista kai tässä on se että lääkitys tepsii..(?) joten mistään resistentistä kannasta ei ole kyse..

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Kesäkuu 06, 2024, 00:30:49 ---stadissa ei taida olla edes paikkaa missä nämä ulkkari pt:t saisi otettua maksutta testit..

--- Lainaus päättyy ---

Juuri tällä vkolla valitettavasti ei, mutta ensi vkolla & yleensä on, eli Helsingin Pro-tukipiste tiistaisin klo 14-18 ja torstaisin klo 12-16 ilman ajanvarausta: https://protukipiste.fi/

Tuolta palvelukalenterista voi tsekata Hki, Tku & Tre palvelut: https://protukipiste.fi/palvelukalenteri/

MestariMerlin:
Hienoa! Tätä ei taida noi ulkkarit tietää.. viimeksi kun aiheesta olen jutellut erään neidon kanssa niin mainitsi että Turussa on käynyt testaamassa.. en osannut siis tätä kertoa.. Nyt ollaan viisaampia, kiitos Venlan! 🥰

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta