Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 64802 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #80 : Tammikuu 26, 2020, 16:43:32 »
^
Et sinä siinä mene henkilökohtaisuuksiin. Päinvastoin yleistät ja mustamaalaat Rovaniemeläisiä. Joro ainenkin on loukkaantunut ja varmaan moni muukin.

Minä en ole nähnyt Sin1n kirjoituksissa mitään tuollaista. Voinhan minäkin sanoa, että Yhdysvalloissa on paljon rikollisuutta, eikä se tarkoita, että yleistäisin kaikki maan asukkaat rikollisiksi. Minusta Sin1 on ihan asiallisesti puhunut siitä, miten jotkut henkilöt, joista ketään ei ole edes nimeltä mainittu, ovat harjoittaneet tietyllä alueella ikäviä puheita.
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #81 : Tammikuu 26, 2020, 16:57:43 »
Myös minä olen kirjoittanut historiassa paljonkin kokemuksia eri kaupungeista (ja täälläkin muutamia), ja kai nyt sen pitäisi olla aina ilman erillistä mainintaakin selvä että jokaisen oma kirjoitus on hänen oma kokemuksensa. Ja niin kauan kuin se on totta, niin kai kokemuksia saa jakaa. Aina ne ei ole positiivisia. Mutta uskon että huonoista kokemuksista kirjoitetaan harvemmin kuin positiivisista.
Mutta henkilökohtaisuuksiin nuo eivät mielestäni mene jos asiasta kirjoittaa yleisellä tasolla, tähänkin toki se, että joskus ihan suorat varoituksetkin henkilöistä ovat paikallaan. Esim. nyt vuosia sitten yksi raiskaaja josta kyllä levitin tietoa mahdollisimman laajasti tytöille, ja toimisin samoin edelleen.

Mä ihmettelen nyt kovin miksi Sinin oman kokemuksensa jakaminen täällä ei olisi ollut ok jonkun mielestä? Mun oma kokemus negatiivisista kaupunkirapsoista on se, että kunnon asiakkaat ei niistä hermostu tai koe että heitä henkilökohtaisesi jostain syyllistettäisiin. Kommentit heiltä on yleensä pahoittelevia, tsemppaavia ja toivotaan että kaupungin muutkin turskat osaisi käyttäytyä jatkossa jotta tytöt tulisi uudelleenkin käymään.
Nyt alkaa vain vaikuttaa hieman epäilyttävältä jos kovin pohjoisen suunnasta hyökätään Sinin kirjoitusta kohtaan. Yleensä ne jotka eivät tunne pistoa sydämessään ovat noita kirjoituksia kohtaan vähintäänkin neutraaleja, useammin mun kokemuksen mukaan pahoillaan kirjoittajan puolesta että on ollut ikäviä kokemuksia.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #82 : Tammikuu 26, 2020, 16:59:35 »
Kiitos, Kuningatar Perse ja Venla! Juuri näin.

Sanohan, Nimara, kuinka se on yleistämistä "kaikkien Rovaniemeläisasiakkaiden ylle", kun puhun ensinnäkin täällä kirjoittelevista? Läheskään kaikki rovaniemeläisasiakkaat eivät ole täällä edes rekisteröityneinä, saatikka kirjoittele, kuten ei kaikki suomalaisetkaan asiakkaat. Totta kai saat ihan rauhassa pitää oman arviosi asiasta "huuhaa-juttuina", en sitä estä, ja niin saavat kaikki muutkin tehdä, ketkä näin asiasta ajattelevat (en edelleenkään ole se ajatustensorkkija).

Jotenkin tuntuu siltä, että haluat vain tarkoituksellisesti vääristellä sanojani siihen suuntaan, kuin sinä haluat tämän asian nähdä, Nimara, ja olet ottanut sen asiaksesi ja minut silmätikuksesi jo paljon ennen tätä juorukerhokeskustelua. Tulkitsen, että jokin minussa ärsyttää sinua kovasti, tai olen ehkä sinua(kin?) loukannut jotenkin. Meidän molempien oloa saattaisi ratkaisevasti helpottaa se, jos voisit avoimesti ja rehellisesti kertoa, mistä on kyse. Ei tarvitsisi sitten piikkejä heitellä jatkuvasti minun suuntaan, ja vielä asioista, jotka eivät sinua henkilökohtaisella tasolla kosketa. Tai enhän minä tiedä, jos tämä juorukerhokeissi vaikka koskettaakin. Sitten kyllä ymmärrän paremmin tämän päälle käymisen.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #83 : Tammikuu 26, 2020, 17:59:43 »
^
Suotta sinä nyt yrität kaataa minun niskaan omia kirjoituksiasi, eikä tuo selittely tee asiasta ainenkaan parempaa.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #84 : Tammikuu 26, 2020, 21:25:24 »
^
Suotta sinä nyt yrität kaataa minun niskaan omia kirjoituksiasi, eikä tuo selittely tee asiasta ainenkaan parempaa.


Ööh, okei? En kaada kenenkään niskaan kirjoituksiani, ihan itse kannan niistä vastuun.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #85 : Maaliskuu 09, 2020, 14:45:32 »
Mun puolesta modet vois heittää heti suoraan roskiin sellaiset postaukset jossa muuten asiallisen jutun kylkeen istutetaan näitä henkilökinoihin liittyviä heittoja. Vaikka kannatankin kevyttä vinoilua ja heittoja, on rasittavaa seurata näitä joka ketjuun tunkevia henkilökohtaista sotaansa toteuttavia sanaseppoja.

En voisi olla enempää samaa mieltä.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #86 : Maaliskuu 09, 2020, 15:10:35 »
^ komppaan.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #87 : Maaliskuu 11, 2020, 08:16:09 »
Se kun maksuseksiä käsittelevällä foorumilla aletaan puhumaan rakkauden pyyteettömyydestä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #88 : Maaliskuu 11, 2020, 08:19:12 »
Se kun maksuseksiä käsittelevällä foorumilla eräs kirjoittaja kuvittelee hupsukoiden tarjoavan(rahalla) palvelujaan lähimmäisenrakkaudesta ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #89 : Maaliskuu 11, 2020, 09:45:58 »
Se kun eräs toinen kirjoittaja tulee maksullisen seksin arvostusketjuun napisemaan toisen ihmisen positiivisista tuntemuksista.

Ei kun odotas, se ei nauratakaan. Siitä aiheutuu nauratuksen vastakohta. Se on masentavaa. Helkkarin masentavaa, että ihmisiä pyritään häpäisemällä lopettamaan riemun tuntemustensa ilmaiseminen vain siksi, koska he ovat jostain asiasta eri mieltä, tai ilmaisevat tuntemuksiaan sanavalinnoilla, jotka voi tulkita erimielisyydeksi.

Jos joku kokee huorissa käydessään olonsa rakastetuksi (tiedostaen, että se on maksettu kokemus), tai muuten vain ilmaisee tuntemuksiaan käyttäen sanavalintaa "lähimmäisenrakkaus", niin mitä se on keneltäkään pois? Ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta ei myöskään tarvitsisi olla perseestä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #90 : Maaliskuu 11, 2020, 10:05:57 »
"Niin kuin jo jonnekin kirjoitin, että maksullinen seksi on ihan jees, mutta on älytöntä kuvitella sen olevan jotain pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta. Valoja nyt päälle siellä vintillä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #91 : Maaliskuu 11, 2020, 10:23:08 »
Luullakseni kukaan ei kuvittelekaan täällä maksullisen seksin olevan pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta. Palveluntarjoajalle maksetaan saadakseen elämyksiä ja euforiaa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2020, 10:26:01 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #92 : Maaliskuu 11, 2020, 10:48:24 »
^ Näin minäkin olen tämän ymmärtänyt kaivaessani lompakkoa esille.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #93 : Maaliskuu 11, 2020, 11:43:19 »
Se kun eräs toinen kirjoittaja tulee maksullisen seksin arvostusketjuun napisemaan toisen ihmisen positiivisista tuntemuksista.

Repukkaa en voi nyt laittaa, koska olen jo Perseiden Kuningatarta liiaksi kehunut joten huudellaan tässä koko seurakunnan edessä: Erittäin hyvin laitettu!

Ankeutta on maailma jo sen verran pullollaan, ettei sitä kannata kaataa siihen laariin enää yhtään lisää. Jos seksin harrastaminen aiheuttaa hyviä fiiliksiä ja siitä tekee mieli huudella, niin sitten huutelee. Raapustaa rivin tai kaksi, runoilee runoilemasta päästyään tai vaikka kiipeää kirkon katolle kiljumaan. Jos joku kokee suurta kiusausta alkaa tätä torppaamaan, huutaa vielä kovemmin. Antaa maailman kaikua seksin ilosanomaa. Me elämme täällä tasan kerran ja jokainen voi kohdallaan valita tuhlaako tuon reissun synkistelyyn vai ylitsevuotavaan iloon.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #94 : Maaliskuu 11, 2020, 12:02:31 »
"Niin kuin jo jonnekin kirjoitin, että maksullinen seksi on ihan jees, mutta on älytöntä kuvitella sen olevan jotain pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta. Valoja nyt päälle siellä vintillä.

Noinhan Kapteeni Turska sanoikin. Referoiden, "Minusta tuntuu hyvältä kun voin ostaa naisilta seuraa niin, että hekin nauttivat minun seurastani, tai ainakin osaavat luoda sellaisen illuusion maksetun hetken ajaksi. Tämä on oikea lähimmäisenrakkauden työ".

Itse rupesit vääräilemään jostain ihmeen pyyteettömyydestä. Jos osaa tulkita tekstiä kontekstissaan, niin on aika selvää, että kyse ei ollut sellaisesta lähimmäisenrakkaudesta kuin mitä sinä näköjään kuvittelet lähimmäisenrakkauden olevan.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #95 : Maaliskuu 11, 2020, 12:22:42 »
 ;D ;D

Pyyteettömyys naurattaa yhä enemmän ja enemmän  8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #96 : Maaliskuu 11, 2020, 14:04:01 »
"Niin kuin jo jonnekin kirjoitin, että maksullinen seksi on ihan jees, mutta on älytöntä kuvitella sen olevan jotain pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta. Valoja nyt päälle siellä vintillä.

Noinhan Kapteeni Turska sanoikin. Referoiden, "Minusta tuntuu hyvältä kun voin ostaa naisilta seuraa niin, että hekin nauttivat minun seurastani, tai ainakin osaavat luoda sellaisen illuusion maksetun hetken ajaksi. Tämä on oikea lähimmäisenrakkauden työ".

Itse rupesit vääräilemään jostain ihmeen pyyteettömyydestä. Jos osaa tulkita tekstiä kontekstissaan, niin on aika selvää, että kyse ei ollut sellaisesta lähimmäisenrakkaudesta kuin mitä sinä näköjään kuvittelet lähimmäisenrakkauden olevan.
Pudottaa vaan sen lähimmäisenrakkauden pois niin homma on ok.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #97 : Maaliskuu 11, 2020, 14:16:15 »
Ai okei tämä on siis klubi aikuisille ihmisille jotka eivät pysty etenemään elämissään eteenpäin jos kohtaavat yhden itseään epämiellyttävän sanavalinnan, ja joiden on takerruttava näihin järkyttäviin epäkohtiin kynsin ja hampain ja oltava puhumatta mistään muusta kunnes koko maailma on kuullut, että he ovat kokeneet vääryyden.

Okei. Selvä.

Mitäs jos sitten itse korjaisit oman nimimerkkisi? Väität olevasi joku Fireman82, vaikka kuvassasi näkyy selkeästi vain fire, eikä ainoatakaan mania, saati sitten mitään kahdeksaakymmentäkahta. Hehheh, katsokaas kaikki miten nyt naurattaa, jätkä kuvittelee jonkun nuotion olevan sama kuin palomies, ha ha haa kun hassua, miten kukaan voi olla noin hölmö ja kuvitella noin.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #98 : Maaliskuu 11, 2020, 14:26:37 »
Mä tapasin tänään Kuningatar Perseen siis sellaisen jolla oikeasti on sellainen. Se et ollut sinä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2020, 14:28:24 kirjoittanut Fireman82 »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #99 : Maaliskuu 11, 2020, 14:38:07 »
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos kirjoitat "sinä", niin sitten täytyisi kirjoittaa myös "minä", tai jos kirjoitat "mä", niin täytyisi kirjoittaa myös "sä". Minusta ei ole oikein kirjoittaa kirjakieltä ja slangia sekaisin samassa asiayhteydessä, ja minun mielipiteeni on ainoa oikea. Kenelläkään ei ole oikeutta olla kanssani eri mieltä siitä, miten kieltä ja sanoja kuuluu käyttää.

Nyt sitten en voi muuta tehdä kuin itkeä ja vinkua jollain nettifoorumilla siitä, että minä itse päätin sinun tarkoittaneen jotain tyhmää tai tehneen väärin. Mutta koska en halua näyttää heikolta luuserilta, niin kirjoitan sen sijaan nauramisketjuun ja esitän olevani asiasta huvittunut.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2020, 14:46:27 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.