Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Aurora Mature:
Tramalit ok
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 04, 2022, 23:31:18 ---Tramalit ok
--- Lainaus päättyy ---
Eli väsynyt pillu. Ei kiinnosta. Sori.
Azazello:
Mitä vittua täällä taas tapahtuu, sillä välillä kun kävin huorissa kommenttini missä sanon että Niinistö pitää tiedotustilaisuuden on kadonnut. Mitähän sääntöä taas olen rikkonut, tuleekohan banaani? Samoin viesti missä mummo väitti että puhun tiedotustilaisuudesta höpöjä. Täällä taitaa moderointi olla jossain ihan eri ulottuvuuksissa taas.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Maaliskuu 04, 2022, 23:36:03 ---Mitä vittua täällä taas tapahtuu, sillä välillä kun kävin huorissa kommenttini missä sanon että Niinistö pitää tiedotustilaisuuden on kadonnut. Mitähän sääntöä taas olen rikkonut, tuleekohan banaani? Samoin viesti missä mummo väitti että puhun tiedotustilaisuudesta höpöjä. Täällä taitaa moderointi olla jossain ihan eri ulottuvuuksissa taas.
--- Lainaus päättyy ---
no se on taas vakkari pe - su harjoittelijat vuorossa tai mummo sai niitä viimeisiä kuukautisiaan.
Jompikumpi mutta kummatkin aiheet ovat surullisia....
Vieras0286:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Maaliskuu 04, 2022, 23:36:03 ---Mitä vittua täällä taas tapahtuu, sillä välillä kun kävin huorissa kommenttini missä sanon että Niinistö pitää tiedotustilaisuuden on kadonnut. Mitähän sääntöä taas olen rikkonut, tuleekohan banaani? Samoin viesti missä mummo väitti että puhun tiedotustilaisuudesta höpöjä. Täällä taitaa moderointi olla jossain ihan eri ulottuvuuksissa taas.
--- Lainaus päättyy ---
Siirsivät kamaa Ukrainan sota/Nato-keskustelusta tähän Fight Clubiin ja siinä taisi hävitä jonkin verran kirjoituksia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta