Tää on ehkä laimein forkkatappelu ikinä.
Mietin juuri niitä historian hienoja sanailuja ja vittuiluja. Oivaltaviksikin niitä tavattiin kutsua. Näitä ei hetkeen ole nähty. Jos vähän tunnetta viimeaikoina on ollut, se on kuitenkin saanut hävetä hiekkalaatikoidenkin lällätykselle

selasin tän nopeesti läpi eikä ees niin paljoa herättänyt kiinnostusta et ois jaksanut pysäyttää rullaamista. Voihan se toki olla et nää pandemia ajat on vienyt isoimman latauksen ihan perus vittuilulta ja mielensäpahoittamiselta ettei mikään enään tunnu miltään. Oikein itteekään jaksa ees vituttaa nykysellään mikään sillai et viittis ainakaan asialle tehä mitään. Mut jos joku jaksais vaikka ihan vaan vanhojen hyvien aikojen vuoks ihan pikkusen vaik provota mua tai vaikkaa antaa kunnon aiheen mistä vois ees takasi vittuilla? Toisaalta selalnen perus järjetön "mylly" kelpais kans, mis pari vääntää ihan tosissaan, muutama vaan varmistaa ettei juttu pääse laimeneen ja pari järjetöntä ja asiaan kuulumatonta kommenttia johki väliin ni silläkin kai jo ees viikon pärjäis. No sekosin jo itekin jutuissani ja unohdin mitä mun piti alunperin kirjoittaa ja ees mihkä mun piti kirjoittaa..... saatto olla vauvat foorumillekin mihkä sen alunperin piti mennä, mut nyt ei aki oikeesti oo sellasta mitään asiaa mihkä tarttis varman vastauksen ja monenlaisia erilaisia näkökulmia asiaan mihkä sitä en ees kysynytkään. mutta näillä siis mennään ja hymyillään kun ei hymyilytä. jos jollain on asiaa älä kirjoita, mut muuten ihan hyvä meno jatkukoon pyhäjärven jäällä. Hei hei