Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 64888 kertaa)

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #640 : Elokuu 25, 2021, 13:57:00 »
Menoks: Perustanpa ketjun jossa voi keskustella valon ja äänen nopeudesta.

Menoks: Valonnopeudella on määritelmä. Valonnopeus on fysikaalinen vakio, jota merkitään kirjaimella c (lat. celeritas[1], ’nopeus’).[2] Sen arvo on 299 792 458 m/s eli 1 079 252 848,8 km/h. Erityisen suhteellisuusteorian mukaan yksikään kappale, jolla on massa, ei voi saavuttaa valonnopeutta. Valonnopeus on myös kaiken informaation, myös massattomien hiukkasten, nopeuden yläraja.

Kesava:  Äänen nopeus ilmassa on noin 343 metriä sekunnissa eli 1 235 km/h (20 °C) taajuudesta riippumatta. Äänen nopeus vaihtelee kaikissa olomuodoissa materiaalista riippuen. Levymäisillä rakenteilla äänen nopeus riippuu taajuudesta ja äänen nopeus on myös kaiken informaation, myös massattomien hiukkasten, äänen nopeuden yläraja.

Menoks: Hei, ei valonnopeus ole mikään 343 metriä sekunnissa! SInä olet tyhmä! Ja idiootti!

K: Juu ei, mutta äänen nopeus on.

Menoks: Ei täällä saa puhua äänen nopeudesta. Täällä pitää puhua valon nopeudesta. SInä olet ihan tyhmä ja idiootti! Yhyy (niisk).

K: Ööö, otsikossa lukee kyllä myös äänen nopeus...

Menoks: Hiljaa! SInä olet ihan tyhmä ja idiootti! Yhyy (niisk).

Menoks: Ja muuten, 7 ihan toooosi iso luku.

K: Nojaa, riippuu vähän mihin sen suhteuttaa. Esim. 7 omenaa sadasta on paaaaljon vähemmän kuin 93 omenaa sadasta.

Menoks: SInä olet ihan tyhmä ja idiootti! Kun yhellä vihervasemmistoveministivoorumilla ja Kansan Uutisissa sanottiin että veministisen matematiikan mukaan 7 on tooooosi iso luku, niin silloin sen täytyy olla niin. Yhyy (niisk).

Ja niin edellleen

.
.
.
Menoks: Minä menen nyt Olohuoneeseen nauraamaan sinut ihan tyhmäksi.

Menoks (Olohuoneessa): Toi Kesava on kyllä ihan tyhmä. Yhyy (niisk). Saanko tällä pillua joltain veministiltä?

Menoks: Anyone? Yhyy (niisk).

Menoks:  Yhyy (niisk)?

Menoks: No ok, kyrpäkin käy.


Sinulla oli Kesava muutama asiavirhe, näin se taisi edetä:


Menoks: Perustanpa ketjun jossa voi keskustella äänen ja valon nopeudesta etc.

Menoks: Valonnopeudella on määritelmä. Valonnopeus on fysikaalinen vakio, jota merkitään kirjaimella c (lat. celeritas[1], ’nopeus’).[2] Sen arvo on 299 792 458 m/s eli 1 079 252 848,8 km/h. Erityisen suhteellisuusteorian mukaan yksikään kappale, jolla on massa, ei voi saavuttaa valonnopeutta. Valonnopeus on myös kaiken informaation, myös massattomien hiukkasten, nopeuden yläraja.

Kesava:  Äänen nopeus ilmassa on noin 343 metriä sekunnissa eli 1 235 km/h (20 °C) taajuudesta riippumatta. Äänen nopeus vaihtelee kaikissa olomuodoissa materiaalista riippuen. Levymäisillä rakenteilla äänen nopeus riippuu taajuudesta ja äänen nopeus on myös kaiken informaation, myös massattomien hiukkasten, äänen nopeuden yläraja.

Menoks: Ei Kesava ei. Vaikka vaihdat valo-sanan tilalle ääni-sanan niin ei se tee lauseesta totta.

K: Minä kirjoitan totta, sinä disisinformaitiota, minä saan kirjoittaa äänen nopudesta lällällää et voi estää minua lällällää

Menoks: Ei siinä, kirjoita vaan, aloitin ketjun otsikon juurikin sillä sanalla ja toinen viestini oli äänen nopeudesta ja sen havainnoista.

K: Ööö, olen silti sinua viisaampi lällällää

Menoks: Viisas olet Kesava, taitava poika! Ja muuten, 25.000 ihan toooosi iso luku.

K: Nojaa, riippuu vähän mihin sen suhteuttaa. Esim. 25.000 omenaa 350.000:sta on paaaaljon vähemmän kuin 325.000 omenaa 350.000:sta

Menoks: 25.000  myrkytettyä omenaa tekee yli 200 myrkytettyä omenaa päivässä. Ei se ole pieni luku

Ja niin edellleen

.
.
.
Menoks: Minä menen nyt Olohuoneeseen nauraamaan sinut ihan tyhmäksi.

K (Olohuoneessa): Toi Menoks on kyllä ihan, ööö, papukaija. Siitäs sait lällällää. Saanko tällä sääliä joltain miesasiamieheltä?
K Sigu: Olen onnellinen kun olen viisaampi kuin Menoks, lällällää


Menoks: huoh doublefacepalm...

Etc...
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #641 : Elokuu 25, 2021, 14:08:41 »
Esität väitteitä HottisPuuma, joten todistustaakka on sinulla väitteisesi.
Joten annas tulla todisteet häirinnästä, minun tiedot, kaikki mitä tiedät.
Jos jankaat saat jankata elämäsi loppuun asti yksin noiden väärien tietojesi kanssa.
Joten anna palaa ja kerro kaikki mitä tiedät,eläkkä jauha paskaa.
En oo Puuma, vaikka Hottis oonki. Kaikki sun nimimerkit, tiedossa olevat, on dokumentoitu toiselle foorumille. Myös banniesi syitä on siellä avattu. Ole hyvä.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #642 : Elokuu 26, 2021, 08:26:58 »
^Jotenkin noin sen minäkin näin. NiinaK:n käytös (tekstit) oli/on todella alta lipan, ja femakoille tyypillistä "Kyllä minä saan" käyttäytymistä, ei tainnut esittää yhtään kommenttia josta ei paistanut läpi aito viha.
Miks miehille sallitaan samanlaisia kommentteja ja sitten niille naureskellaan porukassa hyvä jätkä kirjoituksina.
Sitten kun nainen tekee samaa, se on vihaa ja törkyä ja vaikka mitä.
Mies olen ja ihan varmasti sortunut joskus samaan, kyllä sympatiat on kuitenkin NiinaK:n puolella.
Joten olkaa te miehet hiljaa ja jättäkää NiinaK rauhaan.
Ihan varmasti olet mies, ei siitä ole syntynyt epäilystäkään. Yhtälailla mies kuin Niinak nainen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #643 : Elokuu 26, 2021, 08:51:00 »
Menoks: huoh doublefacepalm...
No kaiken onnettoman räpellyksesi jälkeen on syytäkin olla...
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #644 : Elokuu 30, 2021, 11:01:54 »
Vittu! Tässäkö tämä oli. Saatanan kyrpä! Mä hain sipsit, kaljat, irtokarkit ja poistin sut estolistalta.
Nyt menet kyllä sinne takaisin häpeämään ja sanot lapsillesi ettei kirjoittele tänne sun tunnuksella. Ei tuo oikeasti voi olla sun vastaus.
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #645 : Elokuu 30, 2021, 11:05:29 »
sanot lapsillesi ettei kirjoittele tänne sun tunnuksella.
No jos Letsmenoks sanoo sen tyttikselle ettei kirjoita sen tunnuksella.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #646 : Elokuu 30, 2021, 11:19:59 »
Jahas. Mistäs täällä tänään väitellään?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #647 : Elokuu 30, 2021, 11:31:01 »
Ei kai täällä mitään, eihän tuosta Kesavan munattomuudesta synny mitään väittelyä. Hänen väittely on tuota iteoot tasoa, kopioidaan toisen ideat ja vaihdetaan vain nimiä tai sanoja...

Ja niin, Kesavalle, jos tyttikseni kirjoittasi niin sinusta jäisi jäljelle vain savuavat henkiset rauniot. Minä sentään annan armoa välillä.
☮️and💟

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #648 : Elokuu 30, 2021, 11:34:06 »
^Ja taas tyttis kiukuttelemasssa Letsmenoksin tunnareilla...Letsmenoks itse ties missä kantamassa raksalla lautoja.  :laught:
Perfektionisti.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #649 : Elokuu 30, 2021, 11:50:19 »
^Noniin, I rest my case
☮️and💟

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #650 : Elokuu 30, 2021, 12:35:38 »
Ei kai täällä mitään, eihän tuosta Kesavan munattomuudesta synny mitään väittelyä. Hänen väittely on tuota iteoot tasoa, kopioidaan toisen ideat ja vaihdetaan vain nimiä tai sanoja...
Tää on vähän ristiriidassa antamiesi repukoiden kanssa. Taitaa olla niin, että tyttis kirjoittaa nää julkiset tekstit, ja oikea Letsmenoks antaa mulle vihreää repukkaa kehusaatteineen, vähän niin kuin piilovittuiluna tyttikselle.  :drinking:
Perfektionisti.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #651 : Elokuu 30, 2021, 12:47:02 »
Menisi nyt ihan monikossa puhumaan jos yhden olen laittanut. Kehuin kyllä yhtä postaustasi mikä oli ihan suht omaperäinen ja melko hyvä vittuilu. Nyt kun otit puheeksi niin saanen kertoa sisällönkin vaikka säännöt kieltää. Laitoin jotta lähteehän sieltä kun vähän kutittelee👍, hyvä veto...

Vaan osuu se sokeakin johonkin kun haulikolla ympäri metsää laukoo. Toista hyvää vetoa saakin kyllä taas odotella. En pidättele hengitystä.
☮️and💟

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #652 : Elokuu 30, 2021, 12:52:52 »
Menisi nyt ihan monikossa puhumaan jos yhden olen laittanut. Kehuin kyllä yhtä postaustasi mikä oli ihan suht omaperäinen ja melko hyvä vittuilu. Nyt kun otit puheeksi niin saanen kertoa sisällönkin vaikka säännöt kieltää. Laitoin jotta lähteehän sieltä kun vähän kutittelee👍, hyvä veto...

Vaan osuu se sokeakin johonkin kun haulikolla ympäri metsää laukoo. Toista hyvää vetoa saakin kyllä taas odotella. En pidättele hengitystä.
Olet itse asiassa antanut kaksi vihreää repukkaa, se ei vaan enää näy noissa repukkalistoissa, kun näyttää vaan x viimeisintä.

Tota repukkalistaa tutkiessani huomasin muuten, että NiinaK on poistanut tunnuksensa...
Perfektionisti.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #653 : Elokuu 30, 2021, 13:28:54 »
NiinaK on poistanut tunnuksensa...

Harmi. Niina jää kuitenkin elämään muistoissamme😔

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #654 : Elokuu 30, 2021, 13:32:34 »
NiinaK on poistanut tunnuksensa...

Harmi. Niina jää kuitenkin elämään muistoissamme😔
kuka?
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #655 : Elokuu 30, 2021, 13:57:52 »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #656 : Elokuu 30, 2021, 15:23:19 »
Letsmenoksin kommenteista päätellen Kesava ei keksinyt mitään omaa vaan seilaa mun kuitilla eteenpäin  :laught:  :sheep:
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #657 : Elokuu 30, 2021, 17:29:42 »
Letsmenoksin kommenteista päätellen Kesava ei keksinyt mitään omaa vaan seilaa mun kuitilla eteenpäin  :laught:  :sheep:
Yhyy niisk snif.  ;D
Perfektionisti.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #658 : Elokuu 30, 2021, 23:46:29 »
Ei kai täällä mitään, eihän tuosta Kesavan munattomuudesta synny mitään väittelyä. Hänen väittely on tuota iteoot tasoa, kopioidaan toisen ideat ja vaihdetaan vain nimiä tai sanoja...

Ja niin, Kesavalle, jos tyttikseni kirjoittasi niin sinusta jäisi jäljelle vain savuavat henkiset rauniot. Minä sentään annan armoa välillä.

^Ja taas tyttis kiukuttelemasssa Letsmenoksin tunnareilla...Letsmenoks itse ties missä kantamassa raksalla lautoja.  :laught:

^Noniin, I rest my case

 :laught: :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #659 : Elokuu 30, 2021, 23:50:55 »
Tää on ehkä laimein forkkatappelu ikinä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!