Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 64682 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #620 : Elokuu 19, 2021, 20:50:08 »
^Jotenkin noin sen minäkin näin. NiinaK:n käytös (tekstit) oli/on todella alta lipan, ja femakoille tyypillistä "Kyllä minä saan" käyttäytymistä, ei tainnut esittää yhtään kommenttia josta ei paistanut läpi aito viha.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #621 : Elokuu 19, 2021, 22:04:35 »
"Kiitos Letsmenoks, NiinaK ja muut jotka sitkeästi ja asiallisesti jaksatte vääntää."
Oletko nyt Zorbas ollenkaan seurannut kuinka asiallisesti siellä on väännetty? Letsmenoksia en voi moittia asiallisuuden puutteesta mutta kiinnititkö minkäänlaista huomiota siihen millaiseen herjaamiseen NiinaK syyllistyi? Siitä oli kyllä asiallisuus kaukana ja tuollaisen henkilön bannaaminen määräajaksi olisi enemmän kuin paikallaan. Kaiken lisäksi minulla ei edelleenkään tarkkaa hajua siitä mikä moisen aiheutti. Sen on täytynyt olla politiikka osion kommentti jossa kirjoitin että vasemmistofeministeille on arka paikka kun naisten ihmisoikeuksia on turvattu lännen asevoimin, mikä on täysin totta. Se meni näköjään todella pahoin ihon alle. Mutta se ei tee minusta sovinistia.

Arvelin, että tähän puututaan. Olet oikeassa, en lukenut koko ketjua mutta näin viittauksia NiinaK:n asiattomuuksiin. Ymmärrän motiivin mutta itse en käyttäisi tuota keinoa (maistaa omaa lääkettään jotta huomaavat) koska se ei yleensä toimi. Se viimeinen NiinaK:n taksti jota lainasin oli erittäin asiallinen ja sisältä fiksua pohdintaa myös toisesta näkökulmasta. Uskon siis, että NiinaK:n selitys käyttää asiatonta kieltä oli näyttää miltä se tuntuu toisin päin. Itselle vastakkaisten näkökulmien analyyttinen pohdinta on kypsän keskustelijan merkki. Somen huutoräyhääjät eivät tähän ikinä kykene. Politiikkaketjua en jaksa seurata kun taso on ala-arvoista.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2021, 22:07:03 kirjoittanut Zorbas »
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #622 : Elokuu 19, 2021, 22:23:00 »
"Kiitos Letsmenoks, NiinaK ja muut jotka sitkeästi ja asiallisesti jaksatte vääntää."
Oletko nyt Zorbas ollenkaan seurannut kuinka asiallisesti siellä on väännetty? Letsmenoksia en voi moittia asiallisuuden puutteesta mutta kiinnititkö minkäänlaista huomiota siihen millaiseen herjaamiseen NiinaK syyllistyi? Siitä oli kyllä asiallisuus kaukana ja tuollaisen henkilön bannaaminen määräajaksi olisi enemmän kuin paikallaan. Kaiken lisäksi minulla ei edelleenkään tarkkaa hajua siitä mikä moisen aiheutti. Sen on täytynyt olla politiikka osion kommentti jossa kirjoitin että vasemmistofeministeille on arka paikka kun naisten ihmisoikeuksia on turvattu lännen asevoimin, mikä on täysin totta. Se meni näköjään todella pahoin ihon alle. Mutta se ei tee minusta sovinistia.

Arvelin, että tähän puututaan. Olet oikeassa, en lukenut koko ketjua mutta näin viittauksia NiinaK:n asiattomuuksiin. Ymmärrän motiivin mutta itse en käyttäisi tuota keinoa (maistaa omaa lääkettään jotta huomaavat) koska se ei yleensä toimi. Se viimeinen NiinaK:n taksti jota lainasin oli erittäin asiallinen ja sisältä fiksua pohdintaa myös toisesta näkökulmasta. Uskon siis, että NiinaK:n selitys käyttää asiatonta kieltä oli näyttää miltä se tuntuu toisin päin. Itselle vastakkaisten näkökulmien analyyttinen pohdinta on kypsän keskustelijan merkki. Somen huutoräyhääjät eivät tähän ikinä kykene. Politiikkaketjua en jaksa seurata kun taso on ala-arvoista.
Täysin oikeassa olet. Ei toimi provosointi provosoijia vastaan. Toisaalta myös asiallisiin kommentteihini vastataan tyypillisesti jotain menkkoihin liittyvää tai muuta sopimatonta. Ihan huomion vuoksi, että minua on näiden "hyvisten" toimesta kutsuttu mm. mielisairaaksi ja talebanin jäseneksi. Myös ne menkat on otettu esiin useamman kerran. Paras vaihtoehtohan ehdottomasti olisi kaikesta huolimatta pysyä coolina, mutta houkutus hieman heilutella samaista miekkaani on vienyt aika useasti voiton. Ja minun mielestäni osat teksteistäni ovat oikeasti osuvia pirullisuudestaan huolimatta. Koska ne sisältävät totuudensiemenen. Toki en kiistä välillä käyttäneeni kyseenalaisen vahvoja ilmaisuja. Toisaalta ovat hekin. Ja edelleen olen sitä mieltä, että se sallitaan heille, mutta ei minulle.
Mutta oikein mukava kuulla, että kaikesta huolimatta olet keskittynyt asian ytimeen. Useimmilta se valitettavasti näyttää unohtuneen.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #623 : Elokuu 19, 2021, 22:36:46 »
^Jotenkin noin sen minäkin näin. NiinaK:n käytös (tekstit) oli/on todella alta lipan, ja femakoille tyypillistä "Kyllä minä saan" käyttäytymistä, ei tainnut esittää yhtään kommenttia josta ei paistanut läpi aito viha.
Minä en vihaa ketään. Taidat puhua omasta vihastasi. Tyylini on provosoiva. Aivan kuten miesasiajenginkin. 

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #624 : Elokuu 19, 2021, 22:58:44 »
Toki en kiistä välillä käyttäneeni kyseenalaisen vahvoja ilmaisuja. Toisaalta ovat hekin. Ja edelleen olen sitä mieltä, että se sallitaan heille, mutta ei minulle.
Tähän kohtaan kommentti. Minä en tiedä mitä "sallitaan" kenellekin ja mitä ei, asiasta on jokaisella foorumilaisella oma mielipiteensä jos sellaista sattuu omaamaan. Miten hyvänsä, viime kädessä moderaattorin kannanotto on se ratkaiseva joihin kaikkien meidän on tyydyttävä.

Itse näen asian niinkin että henkilöt joihin viittaat ja joiden kanssa tässä taitat peistä ovat minulle itselleni foorumilta tuttuja nimimerkkejä, osa jo pidemmältäkin aikaa. Kukaan heistä ei varsinaisesti ole "kamuni" joka näkyisi vaikka niin että lähettelemme yv:itä tai keskustelisimme vilkkaasti foorumilla keskenämme mutta kyllä minulla heistä jonkinlainen mielikuva on. Nuo kaverukset osallistuu muihin keskusteluihin usein leppoisaan sävyyn ja heistä huomaa että myös se puoli on olemassa ja heidän läsnäolonsa oikeutusta ei siksi mielessään kyseenalaista. Sussa NiinaK puolestaan näkyy voimakkaasti se että otat osaa lähinnä sellaisiin keskusteluihin jossa pääset haastamaan toista keskustelijaa / toisia keskustelijoita siis ikäänkuin hakeudut keskusteluihin joissa "pääsee riitelemään". Jos olisit mukana enemmän myös toisentyyppisissä jutteluissa (ehkä viime aikoina olet ollutkin, nyt ihan viimeisen parin kuukauden aikana foorumia en ole seurannut kovin tarkasti), silloin myös sinussa olisi helpompi hyväksyä myös toisinaan ilmenevä kärjekäs puoli. Kyllä minä sen ymmärrän että jos alkaa seuraamaan foorumia ja siellä esiintyvät tiettyjen henkilöiden tietyt näkemykset ärsyttävät, asiasta tekee mieli huomauttaa mutta noin yleensäkään maailma ei muutu meille mieluisampaan suuntaan jos alamme arvostelemaan ja haukkumaan ärsyttävän mielipiteen omaavia ihmisiä. Etenkin silloin jos painoarvomme yhteisössä noin muuten on varsin mitätön. Jos joku yleisesti arvostettu kirjoittelija kuten Seepeli tai RobertLey esimerkiksi sanoo painavan sanan jossakin kohtaan niin heitä kyllä kuunnellaan toisin kuin vaikkapa itseni kaltaista mitättömyyttä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #625 : Elokuu 19, 2021, 23:27:56 »

Minä en vihaa ketään. Taidat puhua omasta vihastasi. Tyylini on provosoiva. Aivan kuten miesasiajenginkin.
Tehdäänpä yksi asia selväksi: Emme ole mikään miesasiajengi. Kyse on siitä millä tyylillä asia esitetään ja sinun tyylisi on ollut täysin ala-arvoista solvaamista vaikkapa minua kohtaan. Itse en ole syyllistynyt samanlaiseen alatyyliseen nimittelyyn sinua kohtaan. Itse asia vaikkapa feminististen ajatusten esilletuonti ei ole ollenkaan huono asia, koska se lisää keskustelua joko puolesta tai vastaan. Ellei näin ole, meillä on täällä lopulta vain "Panisitko seuraavaa kirjoittajaa?"- ketju. Mutta älä jumalauta enää lähde heiluttelemaan "sovinistisika"-leimakirvestä noin heppoisin perustein. Jos tähän pystyt niin puolestani jätän menkkapuheeni sikseen koska ne eivät olleet asallisemmasta päästä mitä olen kirjoitellut. Myöskin feministien pitää hyväksyä mielipiteitä jotka eivät täysin vastaa heidän omiaan.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #626 : Elokuu 19, 2021, 23:44:43 »

Minä en vihaa ketään. Taidat puhua omasta vihastasi. Tyylini on provosoiva. Aivan kuten miesasiajenginkin.
Tehdäänpä yksi asia selväksi: Emme ole mikään miesasiajengi. Kyse on siitä millä tyylillä asia esitetään ja sinun tyylisi on ollut täysin ala-arvoista solvaamista vaikkapa minua kohtaan. Itse en ole syyllistynyt samanlaiseen alatyyliseen nimittelyyn sinua kohtaan. Itse asia vaikkapa feminististen ajatusten esilletuonti ei ole ollenkaan huono asia, koska se lisää keskustelua joko puolesta tai vastaan. Ellei näin ole, meillä on täällä lopulta vain "Panisitko seuraavaa kirjoittajaa?"- ketju. Mutta älä jumalauta enää lähde heiluttelemaan "sovinistisika"-leimakirvestä noin heppoisin perustein. Jos tähän pystyt niin puolestani jätän menkkapuheeni sikseen koska ne eivät olleet asallisemmasta päästä mitä olen kirjoitellut. Myöskin feministien pitää hyväksyä mielipiteitä jotka eivät täysin vastaa heidän omiaan.
Olet sanonut minua mm  mielisairaaksi ja talebaniksi. Olet sanonut, että haluan panna sovinistista kirjoittajaa. Olet ottanut menkat esiin. On muitakin. Nuo tuli nyt mieleen.
Sinua olen herjannut suunnilleen seuraavasti:
-kuudesosa HK
-älyllisesti vajavainen
-huono argumentaatio. Taso: ala-aste
- pohtinut testotasojen mittausta
- lantakärpänen(Sinuhesta btw)
-sovinisti
-loukkaus latinaksi

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #627 : Elokuu 20, 2021, 05:46:56 »

Minä en vihaa ketään. Taidat puhua omasta vihastasi. Tyylini on provosoiva. Aivan kuten miesasiajenginkin.
Tehdäänpä yksi asia selväksi: Emme ole mikään miesasiajengi. Kyse on siitä millä tyylillä asia esitetään ja sinun tyylisi on ollut täysin ala-arvoista solvaamista vaikkapa minua kohtaan. Itse en ole syyllistynyt samanlaiseen alatyyliseen nimittelyyn sinua kohtaan. Itse asia vaikkapa feminististen ajatusten esilletuonti ei ole ollenkaan huono asia, koska se lisää keskustelua joko puolesta tai vastaan. Ellei näin ole, meillä on täällä lopulta vain "Panisitko seuraavaa kirjoittajaa?"- ketju. Mutta älä jumalauta enää lähde heiluttelemaan "sovinistisika"-leimakirvestä noin heppoisin perustein. Jos tähän pystyt niin puolestani jätän menkkapuheeni sikseen koska ne eivät olleet asallisemmasta päästä mitä olen kirjoitellut. Myöskin feministien pitää hyväksyä mielipiteitä jotka eivät täysin vastaa heidän omiaan.
Olet sanonut minua mm  mielisairaaksi ja talebaniksi. Olet sanonut, että haluan panna sovinistista kirjoittajaa. Olet ottanut menkat esiin. On muitakin. Nuo tuli nyt mieleen.
Sinua olen herjannut suunnilleen seuraavasti:
-kuudesosa HK
-älyllisesti vajavainen
-huono argumentaatio. Taso: ala-aste
- pohtinut testotasojen mittausta
- lantakärpänen(Sinuhesta btw)
-sovinisti
-loukkaus latinaksi
Olen kyseenalaistanut mielenterveytesi ja mitä enemmän luen juttujasi niin sitä varmempi olen asiasta. Jos jollain lailla kuvittelet edistäväsi naisasiaa tuolla tyylillä niin olet karmeasti erehtynyt.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #628 : Elokuu 20, 2021, 05:59:21 »
^Oletko edes loppujen lopuksi nainen ollenkaan? Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää täällä. Aika moni tuntuu epäilevän että olet miespuolinen tunnettu nimimerkki Itä-Suomesta joka on vaikuttanut jo keltaisten sivujen kulta-aikana ja jolla on outoja päähänpinttymiä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #629 : Elokuu 20, 2021, 06:04:14 »
^Jotenkin noin sen minäkin näin. NiinaK:n käytös (tekstit) oli/on todella alta lipan, ja femakoille tyypillistä "Kyllä minä saan" käyttäytymistä, ei tainnut esittää yhtään kommenttia josta ei paistanut läpi aito viha.

Miks miehille sallitaan samanlaisia kommentteja ja sitten niille naureskellaan porukassa hyvä jätkä kirjoituksina.
Sitten kun nainen tekee samaa, se on vihaa ja törkyä ja vaikka mitä.

Mies olen ja ihan varmasti sortunut joskus samaan, kyllä sympatiat on kuitenkin NiinaK:n puolella.
Joten olkaa te miehet hiljaa ja jättäkää NiinaK rauhaan.

Ihanat naiset.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #630 : Elokuu 20, 2021, 06:08:17 »
^Oletko edes loppujen lopuksi nainen ollenkaan? Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää täällä.

Jaa. Naiset pystyy samaan kielenkäyttöön mitä miehetkin ja miksei täällä.
Onko alatyyliä sallittu vain miehille.
Olisitte tavanneet mun ex muijan, laittaisitte teoriat alatyylin kommenteista täysin uusiksi.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #631 : Elokuu 20, 2021, 08:31:33 »
^Oletko edes loppujen lopuksi nainen ollenkaan? Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää täällä. Aika moni tuntuu epäilevän että olet miespuolinen tunnettu nimimerkki Itä-Suomesta joka on vaikuttanut jo keltaisten sivujen kulta-aikana ja jolla on outoja päähänpinttymiä.
Kirjoitat myös itse alatyylisesti. Miksi se on sallittua kohdallasi? Koska olet mies? Millä tavoin käyttämäni loukkaukset ovat pahempia kuin sinun talebanisi, panojuttu, mielisairaus ja menkat?
Olen nainen. Täällä yksi ihminen on kiusan takia keksinyt, että olisin mies ja jonkun hemmetin Lappeenrannan. Koska kirjoitin naisasioista ja niistä suututtiin. Muutama miesasiamies sitten liittyi kuoroon, jotta foorumilla vallinnut valta saatiin palautetuksi. Te yhdessä kiusaatte minua asiasta. Kostatte tuolla väitteellänne minulle, sillä ette osaa vastata kritiikkiini.
Lappeenrannassa kuule en ole käynytkään ja enpäs edes tiedä mitkä jotkin keltaiset sivut on. Ilmeisesti joku ilmoituspaikka tai keskustelualusta.
Olen ottanut jo aikaisemmin tästä mieheksi väittämisestä esimerkin. Miksi minua saa perusteetta väittää mieheksi julkisesti (eli valehdella), mutta minä en saa nimittää vaikkapas Kesavaa jatkuvasti minikikkeliksi? Hänen tekstiensä perusteella päättelen halutessani pelinsä olevan alle 8 cm. Aivan kuten joku täällä on alkanut väittämään minua mieheksi tekstieni perusteella. Kyseessä on tahallinen kiusaaminen, jonka ainoa funktio on loukata ja vähätellä. Yritys tehdä tyhjäksi toisen sanoma. Kuka tahansa voi keksiä mitä tahansa toisen tekstistä ja sitten alkaa väittämään sitä tosiasiana täällä kiusan vuoksi vain koska tekstin sisältö ei nappaa.
Sinua olen kutsunut älyllisesti haastuneeksi tekstiesi perusteella. Väitteeni pystyy mielestäni todentamaan lukemalla juttujasi, mikäli löytyy kriittistä ajattelua. Teidän väitteenne on tuulesta temmattu hätäratkaisuna siihen, että olen puhunut teille epämieluisaa painavaa asiaa. Vähän sama kuin jos vaikka antaa baarissa tai jossain muualla miehelle pakit. Tyypillisesti aluksi liehitellään ja kutsutaan kauniiksi ja seksikkääksi. Kun kerrot, ettet ole kiinnostunut, niin oletkin vi**un huora. Eli mies tahallaan loukkaa, kun kokee joutuneensa alakynteen tilanteessa kuten tuossa edellä mainitussa. Mieheksi ei tuossa esimerkissä väitetä, mutta ymmärtänette pointin. Kun mies suutahtaa, alkaa herjaaminen, jonka ainoa funktio on alentaminen.
Miten muuten tähän edes vaikuttaa se onko kirjoittaja mies? Kirjoittamani asiat sovinismista eivät silloin pitäisi paikkaansa? Faktat eivät sitten olisi enää faktoja? Koska kirjoittaja on mies? Mies ei voi kirjoittaa naisasioista? Nainen, joka puolustaa naisia on aina oikeasti mies?
Vai onko tuo miesväite yritys ns "kiristää". Olet mies, jos et laitakasvokuvaa! Olet mies, jos et laita kunnollisia kroppakuvia! En minä kiristämällä toimi. Tänne laittaa kuvia ne, jotka haluavat.
Lakkaatteko siis väittämästä minun olevan mies. Kritisoida saa, mutta valheet ovatkin sitten eri juttu.
Naisasiat ovat yhteiskunnallinen asia, ei päähänpinttymä. Esimerkki  päähänpinttymästä on minun väittäminen mieheksi.
"Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää'
Eli myönnät lähinnä miesten, kuten itsesi kirjoittavan alatyylisesti? Olen samaa mieltä. Sen vuoksi käytän ajoittain rajuhkoa kieltä. Kirjoitan siis tahallani tyylikeinona saman tyyppisesti kuin osa miehistä. Kuten olen kertonut.
Mieltäni kuitenkin ilahduttaa tosi mukavat tsemppaukset joita olen yksityisesti saanut myös monilta miehiltä täällä. Kiitos teille niistä. Mukava tietää, että osa ymmärtää, vaikkeivat vänkäykseen haluakaan osallistua.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2021, 08:36:52 kirjoittanut NiinaK »

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #632 : Elokuu 20, 2021, 08:34:28 »
^Jotenkin noin sen minäkin näin. NiinaK:n käytös (tekstit) oli/on todella alta lipan, ja femakoille tyypillistä "Kyllä minä saan" käyttäytymistä, ei tainnut esittää yhtään kommenttia josta ei paistanut läpi aito viha.

Miks miehille sallitaan samanlaisia kommentteja ja sitten niille naureskellaan porukassa hyvä jätkä kirjoituksina.
Sitten kun nainen tekee samaa, se on vihaa ja törkyä ja vaikka mitä.

Mies olen ja ihan varmasti sortunut joskus samaan, kyllä sympatiat on kuitenkin NiinaK:n puolella.
Joten olkaa te miehet hiljaa ja jättäkää NiinaK rauhaan.
Kiitos sinulle :inlove:

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #633 : Elokuu 20, 2021, 11:27:40 »

Miks miehille sallitaan samanlaisia kommentteja ja sitten niille naureskellaan porukassa hyvä jätkä kirjoituksina.
Sitten kun nainen tekee samaa, se on vihaa ja törkyä ja vaikka mitä.

Mies olen ja ihan varmasti sortunut joskus samaan, kyllä sympatiat on kuitenkin NiinaK:n puolella.
Joten olkaa te miehet hiljaa ja jättäkää NiinaK rauhaan.

Vastaavasta kommentoinnista, nimittelystä yms täällä saa mies banaania
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #634 : Elokuu 22, 2021, 19:35:44 »
^Oletko edes loppujen lopuksi nainen ollenkaan? Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää täällä. Aika moni tuntuu epäilevän että olet miespuolinen tunnettu nimimerkki Itä-Suomesta joka on vaikuttanut jo keltaisten sivujen kulta-aikana ja jolla on outoja päähänpinttymiä.
Kirjoitat myös itse alatyylisesti. Miksi se on sallittua kohdallasi? Koska olet mies? Millä tavoin käyttämäni loukkaukset ovat pahempia kuin sinun talebanisi, panojuttu, mielisairaus ja menkat?
Olen nainen. Täällä yksi ihminen on kiusan takia keksinyt, että olisin mies ja jonkun hemmetin Lappeenrannan. Koska kirjoitin naisasioista ja niistä suututtiin. Muutama miesasiamies sitten liittyi kuoroon, jotta foorumilla vallinnut valta saatiin palautetuksi. Te yhdessä kiusaatte minua asiasta. Kostatte tuolla väitteellänne minulle, sillä ette osaa vastata kritiikkiini.
Lappeenrannassa kuule en ole käynytkään ja enpäs edes tiedä mitkä jotkin keltaiset sivut on. Ilmeisesti joku ilmoituspaikka tai keskustelualusta.
Olen ottanut jo aikaisemmin tästä mieheksi väittämisestä esimerkin. Miksi minua saa perusteetta väittää mieheksi julkisesti (eli valehdella), mutta minä en saa nimittää vaikkapas Kesavaa jatkuvasti minikikkeliksi? Hänen tekstiensä perusteella päättelen halutessani pelinsä olevan alle 8 cm. Aivan kuten joku täällä on alkanut väittämään minua mieheksi tekstieni perusteella. Kyseessä on tahallinen kiusaaminen, jonka ainoa funktio on loukata ja vähätellä. Yritys tehdä tyhjäksi toisen sanoma. Kuka tahansa voi keksiä mitä tahansa toisen tekstistä ja sitten alkaa väittämään sitä tosiasiana täällä kiusan vuoksi vain koska tekstin sisältö ei nappaa.
Sinua olen kutsunut älyllisesti haastuneeksi tekstiesi perusteella. Väitteeni pystyy mielestäni todentamaan lukemalla juttujasi, mikäli löytyy kriittistä ajattelua. Teidän väitteenne on tuulesta temmattu hätäratkaisuna siihen, että olen puhunut teille epämieluisaa painavaa asiaa. Vähän sama kuin jos vaikka antaa baarissa tai jossain muualla miehelle pakit. Tyypillisesti aluksi liehitellään ja kutsutaan kauniiksi ja seksikkääksi. Kun kerrot, ettet ole kiinnostunut, niin oletkin vi**un huora. Eli mies tahallaan loukkaa, kun kokee joutuneensa alakynteen tilanteessa kuten tuossa edellä mainitussa. Mieheksi ei tuossa esimerkissä väitetä, mutta ymmärtänette pointin. Kun mies suutahtaa, alkaa herjaaminen, jonka ainoa funktio on alentaminen.
Miten muuten tähän edes vaikuttaa se onko kirjoittaja mies? Kirjoittamani asiat sovinismista eivät silloin pitäisi paikkaansa? Faktat eivät sitten olisi enää faktoja? Koska kirjoittaja on mies? Mies ei voi kirjoittaa naisasioista? Nainen, joka puolustaa naisia on aina oikeasti mies?
Vai onko tuo miesväite yritys ns "kiristää". Olet mies, jos et laitakasvokuvaa! Olet mies, jos et laita kunnollisia kroppakuvia! En minä kiristämällä toimi. Tänne laittaa kuvia ne, jotka haluavat.
Lakkaatteko siis väittämästä minun olevan mies. Kritisoida saa, mutta valheet ovatkin sitten eri juttu.
Naisasiat ovat yhteiskunnallinen asia, ei päähänpinttymä. Esimerkki  päähänpinttymästä on minun väittäminen mieheksi.
"Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää'
Eli myönnät lähinnä miesten, kuten itsesi kirjoittavan alatyylisesti? Olen samaa mieltä. Sen vuoksi käytän ajoittain rajuhkoa kieltä. Kirjoitan siis tahallani tyylikeinona saman tyyppisesti kuin osa miehistä. Kuten olen kertonut.
Mieltäni kuitenkin ilahduttaa tosi mukavat tsemppaukset joita olen yksityisesti saanut myös monilta miehiltä täällä. Kiitos teille niistä. Mukava tietää, että osa ymmärtää, vaikkeivat vänkäykseen haluakaan osallistua.

Pystysitkö Ninnukka hieman jäsentämään tätä sinun tekstiä? Olisi helpompi lukea

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #635 : Elokuu 23, 2021, 17:12:31 »
^Oletko edes loppujen lopuksi nainen ollenkaan? Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää täällä. Aika moni tuntuu epäilevän että olet miespuolinen tunnettu nimimerkki Itä-Suomesta joka on vaikuttanut jo keltaisten sivujen kulta-aikana ja jolla on outoja päähänpinttymiä.
Kirjoitat myös itse alatyylisesti. Miksi se on sallittua kohdallasi? Koska olet mies? Millä tavoin käyttämäni loukkaukset ovat pahempia kuin sinun talebanisi, panojuttu, mielisairaus ja menkat?
Olen nainen. Täällä yksi ihminen on kiusan takia keksinyt, että olisin mies ja jonkun hemmetin Lappeenrannan. Koska kirjoitin naisasioista ja niistä suututtiin. Muutama miesasiamies sitten liittyi kuoroon, jotta foorumilla vallinnut valta saatiin palautetuksi. Te yhdessä kiusaatte minua asiasta. Kostatte tuolla väitteellänne minulle, sillä ette osaa vastata kritiikkiini.
Lappeenrannassa kuule en ole käynytkään ja enpäs edes tiedä mitkä jotkin keltaiset sivut on. Ilmeisesti joku ilmoituspaikka tai keskustelualusta.
Olen ottanut jo aikaisemmin tästä mieheksi väittämisestä esimerkin. Miksi minua saa perusteetta väittää mieheksi julkisesti (eli valehdella), mutta minä en saa nimittää vaikkapas Kesavaa jatkuvasti minikikkeliksi? Hänen tekstiensä perusteella päättelen halutessani pelinsä olevan alle 8 cm. Aivan kuten joku täällä on alkanut väittämään minua mieheksi tekstieni perusteella. Kyseessä on tahallinen kiusaaminen, jonka ainoa funktio on loukata ja vähätellä. Yritys tehdä tyhjäksi toisen sanoma. Kuka tahansa voi keksiä mitä tahansa toisen tekstistä ja sitten alkaa väittämään sitä tosiasiana täällä kiusan vuoksi vain koska tekstin sisältö ei nappaa.
Sinua olen kutsunut älyllisesti haastuneeksi tekstiesi perusteella. Väitteeni pystyy mielestäni todentamaan lukemalla juttujasi, mikäli löytyy kriittistä ajattelua. Teidän väitteenne on tuulesta temmattu hätäratkaisuna siihen, että olen puhunut teille epämieluisaa painavaa asiaa. Vähän sama kuin jos vaikka antaa baarissa tai jossain muualla miehelle pakit. Tyypillisesti aluksi liehitellään ja kutsutaan kauniiksi ja seksikkääksi. Kun kerrot, ettet ole kiinnostunut, niin oletkin vi**un huora. Eli mies tahallaan loukkaa, kun kokee joutuneensa alakynteen tilanteessa kuten tuossa edellä mainitussa. Mieheksi ei tuossa esimerkissä väitetä, mutta ymmärtänette pointin. Kun mies suutahtaa, alkaa herjaaminen, jonka ainoa funktio on alentaminen.
Miten muuten tähän edes vaikuttaa se onko kirjoittaja mies? Kirjoittamani asiat sovinismista eivät silloin pitäisi paikkaansa? Faktat eivät sitten olisi enää faktoja? Koska kirjoittaja on mies? Mies ei voi kirjoittaa naisasioista? Nainen, joka puolustaa naisia on aina oikeasti mies?
Vai onko tuo miesväite yritys ns "kiristää". Olet mies, jos et laitakasvokuvaa! Olet mies, jos et laita kunnollisia kroppakuvia! En minä kiristämällä toimi. Tänne laittaa kuvia ne, jotka haluavat.
Lakkaatteko siis väittämästä minun olevan mies. Kritisoida saa, mutta valheet ovatkin sitten eri juttu.
Naisasiat ovat yhteiskunnallinen asia, ei päähänpinttymä. Esimerkki  päähänpinttymästä on minun väittäminen mieheksi.
"Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää'
Eli myönnät lähinnä miesten, kuten itsesi kirjoittavan alatyylisesti? Olen samaa mieltä. Sen vuoksi käytän ajoittain rajuhkoa kieltä. Kirjoitan siis tahallani tyylikeinona saman tyyppisesti kuin osa miehistä. Kuten olen kertonut.
Mieltäni kuitenkin ilahduttaa tosi mukavat tsemppaukset joita olen yksityisesti saanut myös monilta miehiltä täällä. Kiitos teille niistä. Mukava tietää, että osa ymmärtää, vaikkeivat vänkäykseen haluakaan osallistua.
Ihan vaan itsesi takia - ALOITA TUKEVA LÄÄKITYS
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #636 : Elokuu 24, 2021, 09:50:42 »
Latasit Pekonen sitten videon vihaketjuun missä mies ampui naisen kun ei kestä enää kuunnella hänen nalkutustaan.

Any comments? Kuvasiko omia ajatuksiasi?
☮️and💟

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #637 : Elokuu 24, 2021, 09:58:46 »
Kuvasi. Erittäin hyvin. Kohtaus oli elokuvasta Jackie Brown mutta en sitä tässä viitsi avata enempää kun itse avasit. Mielessä pyörii juuri samanlainen tunne kun sinä ja NiinaK jaksatte ja jaksatte jankata ja joku perkeleen Kaltenbrunner siinä sivussa. No, tämä on vaan nettisaitti.
Pyysin myös myös itse ylläpitoa poistamaan sen hetken mietittyäni provosoinnin välttämiseksi.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2021, 10:06:54 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #638 : Elokuu 24, 2021, 10:05:11 »
Hyvä että poistatit.

Kertaus on Pekonen opintojen äiti.

Henkilökohtaisesti taitaa minulla olla aika pitää pientä taukoa kirjoittelusta. Chillata työn parissa niinsanotusti...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2021, 10:09:54 kirjoittanut Letsmenoks »
☮️and💟

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #639 : Elokuu 24, 2021, 10:10:56 »
Hyvä niin.

Henkilökohtaisesti taitaa minulla olla aika pitää pientä taukoa kirjoittelusta. Chillata työn parissa niinsanotusti...
Tämä ei ole kuitenkaan henkilökohtaista vaan nettiprofiilien välistä kärhämää. Mistä me toisemme loppujen lopuksi tunnemme? Todellisuus saattaa yllättää. Jatka vaan kirjoittelua.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.