Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Elokuu 18, 2021, 17:25:39 ---Olen käyttänyt saman tyyppistä kieltä kuin sinä.
--- Lainaus päättyy ---
Ja jälleen valehtelet. En ole tietääkseni nimitellyt sinua samanlaisilla herjaavilla nimikkeillä. Mutta tämähän on vaan lantakärpäsen surinaa.
Vieras0198:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Elokuu 18, 2021, 18:12:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Elokuu 18, 2021, 17:25:39 ---Olen käyttänyt saman tyyppistä kieltä kuin sinä.
--- Lainaus päättyy ---
Ja jälleen valehtelet. En ole tietääkseni nimitellyt sinua samanlaisilla herjaavilla nimikkeillä. Mutta tämähän on vaan lantakärpäsen surinaa.
--- Lainaus päättyy ---
Moecha Putida! Lue kirjoja, niin ei tarvitse varastaa muiden sivistyneitä loukkauksia. Varmaan jouduit googlaamaan mistä se on
:'(
Pekonen:
^Voi olla että olen lukenut aika paljonkin sinuun verrattuna ja elänkokemusta on huomattavasti enemmän. Minulle ihmisen ja sivistyksen arvon mitta on jotain muuta kuin miten osaa käyttää sivistyssanoja muiden loukkaamiseen.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Elokuu 18, 2021, 18:45:47 --- Ei oikein saa kiksejä whitetrash vajakkiargumentaatiosta
--- Lainaus päättyy ---
En minäkään mutta siinä mielessä argumentaatiosi kiinnostaa olisiko sinut vielä jotenkin mahdollista ohjata valaistulle polulle sieltä pimeästä laaksosta missä vaellat.
Vieras0198:
Lähetin sinulle yv:n, jossa pyydän sinua jättämään minut rauhaan. Voihan sen täälläkin sanoa. Painu niiden muiden sovinistien joukkoon ja jatka vain samaan malliin kuin aiemminkin. Raskaan sarjan idioottina ja sovinistina, joka joskus ei vihaakaan naisia. Testotasoista riippuen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta