Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (121/158) > >>

Lifti:
Lifti lukee Tonavan lapsuudesta tositarinaa - https://www.youtube.com/watch?v=h9d4_-0LnlQ

orjamies:
Haasteita vastaanotetaan joka vuonna 30.2.

Lifti:
^ viimeksi se Ramones ukko tätä mulle ehdotteli jonka jälkeen poisti paniikissa nikkinsä niin en päässyt vastaamaan  :laught:

Pekonen:
"Lainaus käyttäjältä: NiinaK - tänään kello 14:50:18
Olet tehnyt selväksi, ettei sinun hyvin rajallinen aivokapasiteettisi riitä järkevään keskusteluun. Et valitettavasti ymmärrä lukemaasi ja et ymmärrä myöskään ympäröivää maailmaa. Paha tuollaista sontakärpästä on yrittää kouluttaa tajuamaan edes perusasiat. Sen kun suriset menemään. Pelkkää surinaa se vain on. Kyllä sinulle lantakasoja löytyy, mutta sivistyneeseen seuraan ei ole asiaa.
Minusta tällaiset tekstit menevät liian pitkälle. Täysin ala-arvoista, henkilöön menevää solvausta kirjoittajan sukupuolesta riippumatta.
Kyllä kiusaajille saa antaa samalla mitalla takaisin. Eri asia, jos toinen olisi kommunikoinut asiallisesti, mutta kun ei ole. Sontakärpänen ja rajallinen aivokapasiteetti eivät liene pahimpia loukkauksia. Itse pidän ikävämpänä esim uhkailua/stalkkaamista, feikkimailien tekemistä oharointiin tai feikki-ilmoituksen tekemistä pt:n tiedoilla. Mutta toki olisi kiva, että kaikki muistaisivat käytöstavat."

Tässä näemme oikein mallikelpoisen ja sivistyneen kommentin. Välillä haukutaan rasistiksi, sitten sovinistisiaksi, nyt ollaan jo sontakärpänen ja ettei vaan vihjailla jo jonkin sortin stalkkeriksi. No, onhan näistä NiinaK:n edesottamuksista jo sen verran kokemuksia että mikään ei kyllä enää yllätä. Olisiko tällainen häirikkö ehkä syytä bannata?

Vieras0198:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Elokuu 18, 2021, 17:46:05 ---^^"Esimerkkinä politiikka ketju" Missä siellä? Kerro tarkemmin. Tuollainen suoranainen herjaaminen mitä täällä harrastat ei kuulu sivistyneeseen keskusteluun. On totta että puheeni menkoista eivät olleet sieltä asiallisimmasta päästä mutta se on pientä verrattuna siihen kielenkäyttöön mitä harrastat täällä. Eikä sellainen perustelu todellakaan riitä sen oikeuttamiseksi että miehet puhuvat samalla tavalla naisista koska eivät puhu. Täällä on yleisesti ottaen puhuttu naisista hyvinkin asiallisesti, ei heitä ole kutsuttu pillunkantotelineiksi, tämä vieläpä ottaen huomioon saitin vapaa maksuseksi luonne. Jos luulet tuollaisella käyttäytymiselläsi jollain tavalla edistäväsi sukupuolten välistä tasa-arvoa niin olen todella surullinen puolestasi. Taidan olla todellisuudessa asennoitumiseltani paljon enemmän tasa-arvoa ajava kuin sinä, ja silloin puhutaan todellisesta tasa-arvosta eikä tuollaisesta tasa-arvomallin irvikuvasta missä tarkoin määritellään ketä saa kutsua miksikin. Sinua ja talebaneja ei todellisuudessa erota muusta kuin että toisella kasvaa pitkä musta parta. Kummatkin olette ajatusmaailmaltanne hyvin mustavalkoisia eikä kummallankaan ajatusmaailmassa ole minkäänlaista sijaa eriäville mielipiteille.
Itse olen henkilökohtaisesti iloinen että kielenkäyttö naisia kohtaan on parantunut hurjasti siitä mitä se oli vaikka 15 vuotta sitten keltaisilla sivuilla. Toivon että kehitys jatkuu etkä sinä tai kaltaisesi vie kehitystä taaksepäin.

--- Lainaus päättyy ---
Lantakärpäsen surinaa korvissani. Logiikka ala-asteelta lainattua. Please!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta