Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 67225 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #560 : Kesäkuu 02, 2021, 21:59:17 »
Kun mä katon Liftiä kännissä, niin ihan kuin katsoisin itseäni kännissä.
Tykkään 👍
Tää on varmasti kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu  :-* Tai oli se Elise jenkeissä aika hyvä ku se sanoi "  my love! you have to come inside"

Minä vastasin " yes "
Ja sitten sä kävelit sisään siihen asunnottomien yömajaan. Kaunista. :laught:

Tää oli kyllä ihan lol kamaa, pakko myöntää. Sori Lifti

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9134
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #561 : Kesäkuu 02, 2021, 22:08:40 »
Kun mä katon Liftiä kännissä, niin ihan kuin katsoisin itseäni kännissä.
Tykkään 👍
Tää on varmasti kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu  :-* Tai oli se Elise jenkeissä aika hyvä ku se sanoi "  my love! you have to come inside"

Minä vastasin " yes "
Ja sitten sä kävelit sisään siihen asunnottomien yömajaan. Kaunista. :laught:
hmmmmmmm...ja juuri kun sanoin että heselutkaa tääl kaivataan, eikä sen poikatyttöfurry-ystävää.
Niin Kesavahoro tulee areenalle  :sheep:

Oot kyllä kyrpää vailla. Yhtään akkaa et puolusta, mutta CP ja Hese saa vanhan hintin sydämen sykkimään  :drinking:
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #562 : Kesäkuu 02, 2021, 22:16:12 »
Kun mä katon Liftiä kännissä, niin ihan kuin katsoisin itseäni kännissä.
Tykkään 👍
Tää on varmasti kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu  :-* Tai oli se Elise jenkeissä aika hyvä ku se sanoi "  my love! you have to come inside"

Minä vastasin " yes "
Ja sitten sä kävelit sisään siihen asunnottomien yömajaan. Kaunista. :laught:
hmmmmmmm...ja juuri kun sanoin että heselutkaa tääl kaivataan, eikä sen poikatyttöfurry-ystävää.
Niin Kesavahoro tulee areenalle  :sheep:

Oot kyllä kyrpää vailla. Yhtään akkaa et puolusta, mutta CP ja Hese saa vanhan hintin sydämen sykkimään  :drinking:
Se että en sua puolusta, ei tarkoita ettenkö joitain muita akkoja puolustaisi. Kaikki elämä ei ole täällä foorumilla (paitsi ehkä sulla).
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9134
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #563 : Kesäkuu 02, 2021, 22:18:18 »
Kun mä katon Liftiä kännissä, niin ihan kuin katsoisin itseäni kännissä.
Tykkään 👍
Tää on varmasti kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu  :-* Tai oli se Elise jenkeissä aika hyvä ku se sanoi "  my love! you have to come inside"

Minä vastasin " yes "
Ja sitten sä kävelit sisään siihen asunnottomien yömajaan. Kaunista. :laught:
hmmmmmmm...ja juuri kun sanoin että heselutkaa tääl kaivataan, eikä sen poikatyttöfurry-ystävää.
Niin Kesavahoro tulee areenalle  :sheep:

Oot kyllä kyrpää vailla. Yhtään akkaa et puolusta, mutta CP ja Hese saa vanhan hintin sydämen sykkimään  :drinking:
Se että en sua puolusta, ei tarkoita ettenkö joitain muita akkoja puolustaisi. Kaikki elämä ei ole täällä foorumilla (paitsi ehkä sulla).
Todisteet?

Tästä on ollut vääntö jo klo 18 asti. Minä vilautin omani ja Kesavahoro on edelleen " hei mää harhautan vasemmalle ja oikeelle ja suoraan, mut en pysy aiheessa "  :laught:
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2021, 22:21:01 kirjoittanut Lifti »
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #564 : Kesäkuu 02, 2021, 22:23:58 »
^Sinä vilautit, mutta mua ei kiinnosta. Ja se menee sulla tunteisiin ja ihon alle.  :laught:
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9134
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #565 : Kesäkuu 02, 2021, 22:32:20 »
Mistäs nää annetut repukat nyt sitten näkee?
Ei saatana. Oot kyl ihan oikeessa. Tällaisen kanssa minä väittelen  :laught:

REST MY CASE  ::)
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Fight Club
« Vastaus #566 : Kesäkuu 02, 2021, 22:52:51 »
Hei pojat, älkää vielä lopettako..avasin just sipsipussin, enkä minkä tahansa sipsipussin vaan kermaviili&sipuli linssisipsi pussin.

Kertokaa suuri salaisuus...onko Hese = vaari?
Vittu tää jännitys saa ihan seisomaan!!

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #567 : Kesäkuu 02, 2021, 23:18:11 »
Avasin ekan kerran tämän ketjun. Täytyy sanoa että petyin kun täällä ei ollutkaan Brad Pittiä.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9134
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #568 : Kesäkuu 03, 2021, 08:30:16 »
Pappaa harmitti, kun Dee Ja Samu on papan vallanut mielen, ja jallupullo on loppu eikä raksamiehen äitin eläke ja asumistuki ole vielä tullut.  :laught:
Yritäs nyt taas käyttäytyä Hesetyttö, äläkä sotke Liftipsykoosissasi joka ketjua. Keskustellaan me vaan täällä.

Nii-i, ne yksärit Hesetyttö. Laita jo  ::)
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3595
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #569 : Kesäkuu 03, 2021, 10:35:24 »
Avasin ekan kerran tämän ketjun. Täytyy sanoa että petyin kun täällä ei ollutkaan Brad Pittiä.
No oli sekin täällä aiemmin mutta lähti kyynelsilmin pois kun Kovat Karjut ja NiinaK:kin täällä sanan säilää heiluttelivat niin armottomasti.
Tuohivirsupersu

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #570 : Kesäkuu 03, 2021, 11:33:52 »
Avasin ekan kerran tämän ketjun. Täytyy sanoa että petyin kun täällä ei ollutkaan Brad Pittiä.
No oli sekin täällä aiemmin mutta lähti kyynelsilmin pois kun Kovat Karjut ja NiinaK:kin täällä sanan säilää heiluttelivat niin armottomasti.

Pekosella on omituiset ylpeyden aiheet. Eikö Turskafoorumilla ole enää tarpeeksi kiusattavia? Ihan tarpeeksi monta hyvää kirjoittajaa on poistunut saitilta ja tollasella asenteella saatte varmaan muitakin riittävän pahalle mielelle, että tänne ei viitsi enää kirjoittaa. Ollaan kuitenkin kaikki aikuisia - yritetään käyttäytyä sen mukaisesti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9134
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #571 : Kesäkuu 03, 2021, 11:45:18 »
Niin....ketjun nimihän on fightclub ja ihan siitä syystä ettei se paska rönsyile muualle.
Toki täällä saa myös itkeä, ymmärtää ja halailla puita.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #572 : Kesäkuu 03, 2021, 11:59:31 »
^ noh, itsehän nimen keksin, joten kai saan vain syyttää itseäni. Normaalit käyttäytymissäännöt kuitenkin luulisi pätevän missä tahansa tällä saitilla. Vaikka ei puita halattaisikaan, ei se automaattisesti tarkoita että luodaan joku pimeän verkon koulukiusaajien paratiisi, jossa mitään sääntöjä ei ole. Ilkein voittakoon. Mutta tiedän kyllä että tämä on turhaa - vaikka Liftin/Vaarin kanssa asioista voi välillä keskustella ihan järkevästikin, ihan kaikkiin se ei tunnu pätevän..

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #573 : Kesäkuu 03, 2021, 12:30:28 »
^ Kyllä täällä moderointi toimii loistavasti. Itse ainakii luotan ja hyväksyn, että jos paskaa lässytän niin se poistetaan ja hyvä niin. Muutamia ketjuja on missä revitellään enemmän, mutta kuten Lifti sanoi, pidetään ne niissä. Itse siirrän keskustelun Fight Clubiin jos on huono päivä ja tekee mieli aukoa päätään ja niin tekee myös modet. Anonyymiksi keskustelupalstaksi tämä toimii mielestäni loistavasti

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3595
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #574 : Kesäkuu 03, 2021, 12:43:06 »
Avasin ekan kerran tämän ketjun. Täytyy sanoa että petyin kun täällä ei ollutkaan Brad Pittiä.
No oli sekin täällä aiemmin mutta lähti kyynelsilmin pois kun Kovat Karjut ja NiinaK:kin täällä sanan säilää heiluttelivat niin armottomasti.

Pekosella on omituiset ylpeyden aiheet. Eikö Turskafoorumilla ole enää tarpeeksi kiusattavia? Ihan tarpeeksi monta hyvää kirjoittajaa on poistunut saitilta ja tollasella asenteella saatte varmaan muitakin riittävän pahalle mielelle, että tänne ei viitsi enää kirjoittaa. Ollaan kuitenkin kaikki aikuisia - yritetään käyttäytyä sen mukaisesti.
Jo jo on tyypillä otsaa!
Itsehän tämän olet keksinyt joten revi siitä. Harvemmin minä mitään riitoja olen aloitellut, mutta jatkan kyllä, vieläpä ilomielin.
Mutta hyvä idea tämä fight club ja ketjujen siirto tänne moderaattorin toimesta on, siitä ei pääse mihinkään.
Tuohivirsupersu

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9134
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #575 : Kesäkuu 03, 2021, 12:46:13 »
Vaari on syrjintää vastaan (oikeesti en oo) ja kyllä koulukiusaajillekin pitää löytyä edes yksi paikka mihin ihmiset tulevat vapaaehtoisesti hippasille. Jos letkajenkka ei kiinnosta niin siirtykää ketjuun - minkälaisia lintuja näin tänään taivaalla. Siis tämän hetken väännöistä 80% voisi vaan tunkea tänne niin pysyisi muut narut siistinä.

Jos nyt sitten ei tätä yhtä narua ihmiset kestä ja jonkun sydänkäpynen lähtee hame kurtussa vittuun. Niin heipo dei ja nussi itseäsi vaikka perseeseen :-* Vaari voi kyllä auttaa.

Hesee tuu leikkimään, täällä huutaa Lifti.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2021, 12:47:44 kirjoittanut Lifti »
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3595
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #576 : Kesäkuu 03, 2021, 13:10:55 »
Näin on! Koulukiusaajat on syrjitty ihmisryhmä jota kukaan ei puolusta.
Ainoa turvasatama mikä on tällä hyljeksityllä ihmisryhmällä täällä on fight clubissa missä voi saada vertaistukea ja keskustella henkevästi. Muut saa painua vittuun.
Tuohivirsupersu

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #577 : Kesäkuu 03, 2021, 13:16:48 »
Jos nyt sitten ei tätä yhtä narua ihmiset kestä

Se onkin ikuisuuskysymys, että mistä mielensä pahoittaminen johtuu? Pahamieli pitää olla itsessään jo olemassa samoin kuin viha ja se sitten purkautuu tavalla tai toisella. Siis jos se ei ole henkilökohtaista mikä on hyvin karsittu saitilta pois.

Itsestä huomaa hyvin sen, että jonain päivinä jotkin ketjut ärsyttää enemmän ja joskus vähemmän, joskus ei lainkaan. Väitän, että jos psykologianlaitos tekisi saitista tutkimuksen, niin keskustelu on aika stabiilia päivästä toiseen noin niinku keskimääräisesti. Se taas kuvastaa ihmisen/lukijan omaa tunneheittelyä päivien välillä, että joskus ärsyttää ja joskus ei ärsytä ja sitten on provoilijat joihin on helppo purkaa omaa pahaa oloa. Jos provoilijat poistuu, niin oma elämä ei muutu sen paremmaksi eikä ole ollut sitä ennen häntä. Provoilijoita tarvitaan, ettei paine kattilassa kasva liian suureksi
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2021, 13:21:47 kirjoittanut Billheili »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3595
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #578 : Kesäkuu 03, 2021, 13:55:47 »
Ikää on jo sen verran että lapselliseltahan tämä tuntuu mutta on ah niin palkitsevaa päästä painekattilasta painetta pois. Pinna kestää paremmin oikeassa elämässä. Ja nahka on jo sen verran paksu ettei oikein jaksa loukkaantua enää mistään.
Tuohivirsupersu

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9134
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #579 : Kesäkuu 03, 2021, 16:51:32 »
Ikää on jo sen verran että lapselliseltahan tämä tuntuu
Lapsi on terve kun se leikkii  ::)
Vaari muistaa pyhästä kirjasta sellaisen kohdan - tulkaa lasten kaltaisiksi

Son Jumalan sana!
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.