Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (107/158) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: M15t3rG - Kesäkuu 01, 2021, 17:28:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Kesäkuu 01, 2021, 15:09:57 ---Ei täällä ole enää mitään nähtävää. Vain voittajat jäi areenalle. Tai ainakin näin minä asian tulkitsen... ::)

--- Lainaus päättyy ---

Vähän niin kuin turskafoorumilla?

--- Lainaus päättyy ---
REPESIN. Eli = huorahistorian suurimmat häiriköt. Vain ceepee puuttuu  ::)

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Kesäkuu 01, 2021, 15:54:51 ---Joo olen ikärasisti. Mummot kumoon ja papat myös. Ja kaikki minua nuoremmat ovat tietysti mitään mistään tietämättömiä nahjuksia.

Ja Hese keikuttaa nyt vaan sitä persettä, tässä maailmassa pitää valita joko työ tai kuolema. Jos ei töihin pysty, niin kuolee, ja sitten ei ainakaan ole varaa ostaa MIGNON-NOUGATMUNIA. Suklaat voin toki säälistä pierrä päällesi, jotta saat edes kuolla ripuliviltin lämpimässä syleilyssä.

--- Lainaus päättyy ---

Jaahas. Ei kai täs sit papan auta muutaku pistää kajaalia silmäkulmaan ja vaateet niskaan ja lähtee päivystämään kadun kulmaan. Pakko on pakko.   

Sulla on kiva profiilikuva. Ton naaman pappa on nähnyt jossakin, muistas vaan misä.  ??? Oletkos muuten ruotsalainen, kun naamassa kruunun merkki?   

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Kesäkuu 02, 2021, 10:27:44 ---^Pappa ei miehet häiritse eikä muut sukupuolet. Oisko lööperi-Ninalla K:lla mennyt heikommin? Se sitä kun tiedä, onko Jakub soittanut vai oliko se tyttären tytär.   

Mutta eläkeläiset, nämä yhteiskunnan mitään tuottamattoma elätit, ne pappaa vituttaa, jaksaa vinkua ja näkevät ramonesin basisteja, Samuja ja ilottomia tikkuja joka paikassa. :whipping:

--- Lainaus päättyy ---
Noh, noh, yritäs nyt käyttäytyä. Se iloton tikkukin pyysi sinulta ihan nätisti että jättäisit hänet rauhaan. Nyt on taas Samu pojalla haulikolla räiskintää pimeään. Sinussa oli joskus tyyliä.

Yritätkö edes? Miten DeeDee tähän liittyy? Eikös minun pitäisi olla sun kohteena. Joten pysy kohteessa. Sinulla on vain yksi vapaapäivä päiväsairaalasta. Nyt, nyt, nyt prinsessa ruusuinen. Vaari täällä heristää nyrkkiä ja sanoo - yritä pikkuhuora nyt vähän skarpata, minulla on pallit täynnä spermaa sinulle.

Ja yritäs nyt pysyä tässä ketjussa äläkä TAAS sotke koko foorumia. Jo on kumma kun joutuu aikuista naista opettaa käyttäytymään.

Hei, nyt sait sun idolisi huomion. Eiks oo kivaa  :inlove:
Kohta vaari pyyhkii sinut perseestään pois kuin paskatahran - loppupeleissä et muuta olekaan.
Siksi sinut kokoajan pyyhitään pois KOKO foorumilta. Hihii  :-*

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2021, 10:46:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Kesäkuu 02, 2021, 10:27:44 ---^Pappa ei miehet häiritse eikä muut sukupuolet. Oisko lööperi-Ninalla K:lla mennyt heikommin? Se sitä kun tiedä, onko Jakub soittanut vai oliko se tyttären tytär.   

Mutta eläkeläiset, nämä yhteiskunnan mitään tuottamattoma elätit, ne pappaa vituttaa, jaksaa vinkua ja näkevät ramonesin basisteja, Samuja ja ilottomia tikkuja joka paikassa. :whipping:

--- Lainaus päättyy ---
Noh, noh, yritäs nyt käyttäytyä. Se iloton tikkukin pyysi sinulta ihan nätisti että jättäisit hänet rauhaan. Nyt on taas Samu pojalla haulikolla räiskintää pimeään. Sinussa oli joskus tyyliä.

Yritätkö edes? Miten DeeDee tähän liittyy? Eikös minun pitäisi olla sun kohteena. Joten pysy kohteessa. Sinulla on vain yksi vapaapäivä päiväsairaalasta. Nyt, nyt, nyt prinsessa ruusuinen. Vaari täällä heristää nyrkkiä ja sanoo - yritä pikkuhuora nyt vähän skarpata, minulla on pallit täynnä spermaa sinulle.

Ja yritäs nyt pysyä tässä ketjussa äläkä TAAS sotke koko foorumia. Jo on kumma kun joutuu aikuista naista opettaa käyttäytymään.

Kohta vaari pyyhkii sinut perseestään pois kuin paskatahran - loppupeleissä et muuta olekaan.

--- Lainaus päättyy ---

Pillu

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2021, 10:46:49 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Voehan KissanIsänHiekkalaatikko! Ota ne lääkkeet jooko, niin selvitään ilman näitä kuvitteelisia Samuja, jotka on ilmeisesti aiheuttanut trauman ja pakkomielteen, aivan kuten Dee Dee ja Ilotikku ennen sitä. 

Voitte lööperin kanssa arvailla, kuka on kukin, eihän niitä muita kirjoittajia ole, kun Samu, IT ja Dee Dee.

Itket yksäreissä, itket kommenttikentässä Hese-pappa on niin ilkeä ja häjy, että oikein pikku hissipojalle tulee paha mieli. 

Jaxuhalit sulle, ota jallun niin pääset taas vauhtiin. Ja vielä loppuun yksi vitsi: Olli Suominen. hahahahahah11111-!!!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta