Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Entto:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Kesäkuu 01, 2021, 00:07:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kulli - Toukokuu 31, 2021, 22:59:31 ---Entto sai maistaa vähän omaa lääkettä 😁. Kaveri on siellä kuin hiilenkoukku ja miettii miten saisi punaisia palleroita taas meikälle.
Siitäs sait kuisaaja!!
Kaveri otti mut silmätikuksi ja alkoi kiusaamaan . En mäkään mikään enkeli ole, varmaan laskettelin täyslaidalisen takaisin.
Mut nyt tää sankari on plokannu mut, niin katotaan mitä sieltä tulee takaisin 😁
--- Lainaus päättyy ---
Minun punaiset pallerot johtuvat myös siitä Entosta. Tyyppi vetää herneen nenään joka kerta, jos ottaa naisnäkökulman esille. Välillä on toki omat jutut lähteneet vähän laukalle, mutta Entto on kyllä myös todella herkkähipiäinen.
--- Lainaus päättyy ---
NiinaK (= Kulli) pääsi myös ignorelistalle.
Herneet on vihreitä ja pyöreitä, mahtuvat hyvin nenukkaan.
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Kesäkuu 01, 2021, 13:16:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 01, 2021, 13:12:54 ---Sullekii muna suuhun ja tukko rahaa kouraan niin oot tyytyväinen. Sitähän sä haluut
--- Lainaus päättyy ---
Noh, paskanjauhanta loppu ja töihin siitä jo!
--- Lainaus päättyy ---
Oletko ikärasisti? ::) Onko maailma mennyt tosiaan näin kovaksi, että eläkeläiset pistetään töihin?
Tiedätkö montako kertaa olen korkkarit jalassa ja minihameessa seissyt lumi-ja räntäsaateessa kesät talvet Aleksis Kiven kadulla pokaa odottamassa? Et tiedä ja silti sinä pistäisit papan eläkepäivään jakamaan munaa kiilusilmäisille naisille, joilla ei mitään mielessä kuin paneminen.
Naiset! Oikeesti, menkää naimisiin ja ottakaa miehet itsellenne. Pappa ei enää jaksa tyydyttää teidän loputtomia tarpeitanne. :whipping:
Ai muuten, Pappa söi herkullisia mignon-suklaamunia.
Vieras0395:
Hese tänne saat tulla ihan vaan teelle ja korpulle, en ahdistele sinua sukupuolisesti. Vähän ehkä voin :blowjob: tai :behind:
Kuningatar Perse:
Joo olen ikärasisti. Mummot kumoon ja papat myös. Ja kaikki minua nuoremmat ovat tietysti mitään mistään tietämättömiä nahjuksia.
Ja Hese keikuttaa nyt vaan sitä persettä, tässä maailmassa pitää valita joko työ tai kuolema. Jos ei töihin pysty, niin kuolee, ja sitten ei ainakaan ole varaa ostaa MIGNON-NOUGATMUNIA. Suklaat voin toki säälistä pierrä päällesi, jotta saat edes kuolla ripuliviltin lämpimässä syleilyssä.
Vieras0395:
^
Jykylässä rautsikalla yleistä, mutta mitä sä oikein vedät ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta