Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (101/158) > >>

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Kesäkuu 01, 2021, 12:32:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 01, 2021, 12:28:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Kesäkuu 01, 2021, 12:14:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 01, 2021, 12:09:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Kesäkuu 01, 2021, 12:03:55 --- muistaa antaa rahaa. Se on se raha, kun pitää akan säyseänä.

--- Lainaus päättyy ---

Tää on just näin. Se on miehen ainoa tarkoitus. Antaa rahaa. "pidätkö turpas kiinni jos saat miljoonan?" Siinä äärifeministikin alkaa tajuta realiteettien päälle

--- Lainaus päättyy ---

Niin, joillain on pillu, mutta haluaisivat lompakon. Joillain on lompakko, mutta haluaisivat pillua.

Ja tulkitsinko nyt oikein, että miljoonasta oli puhetta? Se kun kopsahtaa käteen, vannon vaikka hiljaisuuden valan.

--- Lainaus päättyy ---

Sä oot helppo😁

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä herra Lompakonkantoteline, minä olen aina helppo. Minua helpompaa naista tuskin löytyy, ja silti, joka kerta kun helppouteni käy illmi, tilaan laskeutuu sellainen kollektiivinen yllättyneisyys.

--- Lainaus päättyy ---

Mä alan tienaa sitä miljoonaa nyt sitte. Huomattavasti helpompaa ku saada puhumalla nainen hiljaiseksi😁

Kuningatar Perse:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 01, 2021, 12:41:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Kesäkuu 01, 2021, 12:03:55 --- muistaa antaa rahaa. Se on se raha, kun pitää akan säyseänä.

--- Lainaus päättyy ---

Tää on just näin. Se on miehen ainoa tarkoitus. Antaa rahaa. "pidätkö turpas kiinni jos saat miljoonan?" Siinä äärifeministikin alkaa tajuta realiteettien päälle

--- Lainaus päättyy ---

Niin, joillain on pillu, mutta haluaisivat lompakon. Joillain on lompakko, mutta haluaisivat pillua.

Ja tulkitsinko nyt oikein, että miljoonasta oli puhetta? Se kun kopsahtaa käteen, vannon vaikka hiljaisuuden valan.

--- Lainaus päättyy ---

Sä oot helppo😁

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä herra Lompakonkantoteline, minä olen aina helppo. Minua helpompaa naista tuskin löytyy, ja silti, joka kerta kun helppouteni käy illmi, tilaan laskeutuu sellainen kollektiivinen yllättyneisyys.

--- Lainaus päättyy ---

Mä alan tienaa sitä miljoonaa nyt sitte. Huomattavasti helpompaa ku saada puhumalla nainen hiljaiseksi😁

--- Lainaus päättyy ---

Jees hyvä :) Muista sitten, että ne olisi Eurot kun ovat herkullisia, Zimbabwen rahoille olen valitettavasti allerginen. Ja jos tilaukseen ehtisi vielä lisätä pari yksityisjettiä sekä jonkun hotelliketjun, niin olisi kiva.

Vieras0395:

--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Kesäkuu 01, 2021, 10:44:23 ---"Miesviha": Se kun esim Selviytyvät Suomi tv-ohjelmassa naiset liittoutuivat miestä vastaan ja äänestivät tämän ulos.
Naisviha: Miehet syrjivät, vähättelevät, ahdistelevat, raiskaavat ja murhaavat naisia.

"Miesvihaa" ei rakenteellisesti ole olemassa yhteiskunnassa, sillä naisviha ilmiönä kuvaa juuri sitä, että miehet ovat vallassa ja naisiin ja naisellisiin piirteisiin liitetään negatiivisia ajatuksia. Valta-asemassa olevaa ei voida syrjiä. Toki katkeruutta voi esiintyä syrjityllä yksilöllä, mutta koska katkeruus on syntynyt nimenomaan syrjinnästä, keskustelu pitää suunnata alkuperäiseen ongelmaan. Eli tuo "Entäs miesviha?!?" ei ole oikein validi argumentti. Jos olet kiinnostunut miesten asemasta tasan tarkkaan vain silloin, kun naisviha tulee puheeksi, niin kyseenalaistan oletko asiasta ylipäätään kiinnostunut.
--- Lainaus päättyy ---

Kertoo aika paljon ihmisen älykkyydestä, jos seurailee Selviytyjiä ja Temppareita ;D
Siis en oikeasti ole omassa elämässä tunnistanut mitään naisvihaa miesten puolelta, naisien puolelta olen. Minulle miehet on tasavertaisia ihmisiä, joihinkin jopa rakastun. Kiilusilmäiset feministit = Kouvolan lesbotukat.

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Kesäkuu 01, 2021, 12:46:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 01, 2021, 12:41:03 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Sä oot helppo😁

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Jees hyvä :) Muista sitten, että ne olisi Eurot kun ovat herkullisia, Zimbabwen rahoille olen valitettavasti allerginen. Ja jos tilaukseen ehtisi vielä lisätä pari yksityisjettiä sekä jonkun hotelliketjun, niin olisi kiva.

--- Lainaus päättyy ---

Ok, Euroja sitte. Teettää muutaman tunnin lisätyötä, mutta hyvään tarkoitukseen menee jos sillä saa yhdenkin naisen hiljaiseksi😁 Noi viimeset ei välttämättä onnistu, mutta käviskö 224m2:n kämppä Monacossa merinäköalalla ja laituriin Pershing 9x?

Pekonen:
Tästä lähtien maksan seksipalveluista ainoastaan Etelä-Afrikan krugerrandeina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta