Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Kesäkuu 01, 2021, 08:27:34 ---Olen kyllä kiinnostunut naisten oikeuksista ja sovinismin sekä naisvihan kitkemisestä kuukauden kaikkina päivinä. Paatuneiden sovinistien tietysti mahdotonta moista ymmärtää.
--- Lainaus päättyy ---
Vaari ei mene uus...en pippaloihin puhumaan kuinka Midi Amin Ugandasta on kunnon mies. Jos olet ÄLYKÄS NAINEN tiedät mitä tällä tarkoitan.
Ainoa mitä sinä kitket, tapahtuu nelinkontin, takapihalla ::)
Vieras1776:
Minä olen sitä mieltä, että miesvihakin pitäisi kitkeä. Anyone else?
Villerius:
^
Juu ja varsinkin naisena esiintyvien miesten miesviha. :laught:
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Kesäkuu 01, 2021, 08:27:34 ---Olen kyllä kiinnostunut naisten oikeuksista ja sovinismin sekä naisvihan kitkemisestä kuukauden kaikkina päivinä. Paatuneiden sovinistien tietysti mahdotonta moista ymmärtää.
--- Lainaus päättyy ---
Silleen jännä juttu, että minä en ole koskaan kokenut henkilökohtaisesti sovinismia. Kaikki naisethan pitäisi olla samalla viivalla, niinhän ei kutenkaan ole ja feministi mölöttäjät ovat melkein aina ei niin viehättäviä tai mukavia naisia.
Minä olen saanut miehiltä osakseni vain hyvää. No oli joskus joku kusipää, mutta annoin takaisin eikä minun sen takia pitänyt katkeraksi feministiksi heittäytyä. Naisten oikeudet joo... onko Niina K nainen, joka tienaa vähemmän kun foorumin mieskirjoittajat ;D
Vieras0198:
Feminismissä on kyse sukupuolten tasa-arvosta. Se kannattaako feminismiä ei riipu mitenkään ulkonäöstä. Koulutuksesta ja älykkyydestä sitten kylläkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta