Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (87/158) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Toukokuu 11, 2021, 10:04:28 ---Minustakaan Joeyn käytös ei ole alkuunkaan tälle osastolle sopivaa. ;D

--- Lainaus päättyy ---
:whipping:

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Toukokuu 11, 2021, 10:36:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Toukokuu 11, 2021, 07:45:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Toukokuu 10, 2021, 22:08:46 --- Minä olen naisvihaa pursuava KARJU-sika. Uskon eriarvoisuuteen ja siihen että nainen on yksinkertainen otus, joka on helppo pitää kurissa.

--- Lainaus päättyy ---
Sinä mikään naisvihaa pursuava karju ole, minä syön tuollaisia aamupalaksi.  8)

--- Lainaus päättyy ---
Sinä oletkin tuollainen väkivaltainen kilari-rekkamies-miesvihaaja-lesbo!

--- Lainaus päättyy ---
Rekkamies-miesvihaaja-lesbo... mutta mikä todella säväytti ja pisti paikallisen huoltiksen ukkoraadin puntit tutisemaan oli kun eräänä aamuna pihaan kaarsi saksalainen lesbomoottoripyöräjengi tankkaamaan harrikoitaan. Varustuksena näytti olevan mm. Vaaleanpunaisilla karvoilla somistetut käsiraudat pyörän sarvissa. Meinasi papat vetää aamukahvit väärään kurkkuun. Eikä ole palturia tämä.

Lifti:
^ Missä oli helvetin enkelit ja banditos. Tuollaiset akat jotka kieltää kyrvän kolmasti, kuten Pietari Jeesuksen, pitäisi käännyttää rajalla! Katkaistu hailikko otsalle ja sanoa - mee ruottiin lepakko!

Pekonen:
Banditos on kevyttä kauraa näihin verrattuna. Lähinmä Mad Max kakkosesta tutun lordi Humunguksen jengin naispuolinen vastine, joka pelkällä olemuksellaan ajaa helvetin enkelien ja banditoksien kaltaiset mopopojat pois maisemista kerhotalojensa suojiin.

Lifti:
^ Totta! Nää perkeleet potkii porukalla munille ja huutaa " KILL ALL MEN! "

BTW...mitä jos joku synnyttää poikavauvan  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta