Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 63791 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #40 : Tammikuu 24, 2020, 21:01:58 »
Mä pidän tästä foorumista. Moderaattorit tekevät tehtävänsä asiallisesti ja ei mulla ole heistä mitään pahaa sanottavana.
Enemmän tietysti toivon varsinaiseen aiheeseen(maksulliseen seksiin) liittyvää kirjoittelua joten näppikset sauhuamaan.

Turha haikailla muilta foorumeilta "tutuksi tulleita" kirjoittajia sillä ovathan he voineet lopetella nämä riennot ja keskittyvät vaikkapa parisuhteisiinsa :)

Kuten Seepeli edellä mainitsi on parasta itse näyttää esimerkkiä minne haluaa foorumin kulkevan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2020, 21:04:13 kirjoittanut DeeDee »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #41 : Tammikuu 24, 2020, 21:09:36 »

Mun mielestä paras tapa muuttaa foorumia siihen suuntaan mihin haluaa on pyrkiä itse näyttämään esimerkkiä. 

Siis sen sijasta että toivoo joidenkin muiden muuttumista. Helpompi on omaan toimintaan vaikuttaa kuin toisten. 😊
Järkevästi todettu.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #42 : Tammikuu 24, 2020, 21:13:08 »
Siinä oon Sinin kanssa samaa mieltä,että perseennuolijoita mahtui sekä SO:lle että tänne. SO:lla taisin asiasta mainitakin, koska on punainen vaate myös mulle. Hauskinta on kun siihen lähtee turskat kilpaa ikäänkuin "voittamaan" sitä suosikki hupakkoa korulauseilla. Vittu rahallahan sen saa! Sehän tässä on idea, ei tarvi yrittää taistella huomiosta. Avaa lompakon vaan! Ja oli sitä ilmassa myös hupakoiden puolesta. Tosin varmaan vaan mainostusmielessä.

Täällä kyllä mun mielestä vähemmän. Kunhan tulin tappelemaan kun löysin tän ketjun! 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #43 : Tammikuu 24, 2020, 21:32:50 »
Iloiseksi teki kocourin paluu kirjoittajaksi foorumille.  :)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #44 : Tammikuu 25, 2020, 10:08:10 »
Mitä tälle vallitsevalle alakuloiselle tilanteelle voisi tehdä? Ei ehkä mitään. Mutta eikö kannattaisi kuitenkin yrittää. Edes. Sharkin pitäisi vähän miehistyä, ja aivan ensimmäiseksi heittää vittuun tältä foorumilta sellaiset tyhjänpäiväiset paskan jauhajat ja vittuilijat, jotka eivät tälle eivätkä millekään foorumille tai kenellekään ihmiselle elämään tuo mitään lisäarvoa. Kannattaisi aloittaa vaikka näistä jokaiselta muulta foorumilta moneen kertaan bannatuista Kesavasta (Eggmond, NakkeNakuttaja...), irritaatiosta, Nimarasta...Ehkä tällainen liike innostaisi myös vähän älykkäämpää ja lahjakkaampaa kirjoittajaporukkaa liittymään mukaan.

Omalta kohdaltani muistutan Hra punavihreää kansakoulunopettajaa, että hänet bannattiin myös keltaiselta niinkuin allekirjoittanutkin ;D Mitä tulee tämän foorumin alakuloisuuteen, niin siitä tuntuvat kärsivän vain huumorintajuttomat ammattivalittajat.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #45 : Tammikuu 25, 2020, 10:17:25 »
Siinä oon Sinin kanssa samaa mieltä,että perseennuolijoita mahtui sekä SO:lle että tänne. SO:lla taisin asiasta mainitakin, koska on punainen vaate myös mulle. Hauskinta on kun siihen lähtee turskat kilpaa ikäänkuin "voittamaan" sitä suosikki hupakkoa korulauseilla. Vittu rahallahan sen saa! Sehän tässä on idea, ei tarvi yrittää taistella huomiosta. Avaa lompakon vaan! Ja oli sitä ilmassa myös hupakoiden puolesta. Tosin varmaan vaan mainostusmielessä.

Perseennuoleminenhan on juuri se The big thing, niin käytännössä kuin kirjallisessakin muodossa puolin ja toisin. Onko muka olemassa vielä henkilöitä, jotka kyseenalaistavat tämän tosiasian ;D

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #46 : Tammikuu 25, 2020, 14:06:47 »
Olen pannut merkille, että täällä pitää "rimmata" turskia, jotta pääsee suosioon, eikä tule kiusatuksi/syrjityksi. Mitä olen aiheesta muutaman kollegan kanssa jutellut, niin näin on ollut jo vuosikausia Sihteeriopistonkin aikana, ja sama toiminta jatkuu myös täällä. Oletteko huomanneet, kuinka täältä on lähtenyt tyttöjä kävelemään? Hmm, mistähän se voisi johtua? Ei hätää, kohta olette onnistuneet savustamaan minutkin ulos, sillä alan olla aika väsynyt tähän menoon.

Savustaminen ja sorsiminenhan johtuvat täysin siitä, että minä en tarjoa tätä kyseistä rimming-palvelua edes rahasta, vaan ilmaisen eriävän mielipiteeni, jos jossain näen vääryyttä (eli kukkahattutäteilen ja "nillitän joka jutusta"), enkä suostu taipumaan ahtaaseen muottiin, joka täällä naiselle, ja varsinkin huoralle, on asetettu. Pitäisi olla kaikesta samaa mieltä, eikä ajatella itse, tai ainakaan ei pidä tuoda ajatuksiaan täällä julki, mikäli ne yhtään poikkeavat turskien ajatuksista. Se on turvallinen keskitie, jota kulkea. Silloin ei putoa kärryiltä, tai leimaannu äkäiseksi kukkahattutädiksi - tämä on tuttua ihan oikeastakin elämästä näin naisen näkökulmasta.

Toki vielä parempi olisi ruskistaa kieltään aina, kun se vain on mahdollista ja samalla pyllistää kollegoille - näin saa turskat kusemaan hunajaa. Tai oikeastaan ensin jos vähän hymyilee kollegoille, ennen kuin kääntyy turskien puoleen lipsuttelemaan, niin saa pidettyä kollegatkin tyytyväisinä, eikä sillat pala takana.

Ymmärrän kyllä hyvin näitä palveluntarjoajia, jotka kulkevat tätä turvallista keskitietä ja heitäkin, jotka "rimmailevat" ihan ilmaiseksi, koska saahan niillä keinoin paljon huomiota ja keikkaa. En silti tuomitse heitä, vaan arvostan ja kunnioitan heitä vertaisina ja kollegoina.

Minä en kuitenkaan ole sellainen, en ole koskaan ollut, se ei ole luontaista minulle, enkä halua itseäni sellaiseen pakottaa, koska silloin toimisin arvojeni vastaisesti, enkä loppujen lopuksi jaksaisi tätä työtä kovinkaan pitkään. Inhoan valehtelua, ja itselle valehteleminen on ehkä pahinta ikinä. Kuten päivätöissäkin ja elämässä yleensä, tässäkin on itselleni tärkeää toimia arvojeni mukaisesti ja rehellisesti. Mikäli se tarkoittaa sitä, että karkoitan turskat luotani, niin sitten se on niin. Olen mieluummin vaikka sitten työtön huora, kuin rahoissa kierivä, mutta kaiken paskan nielevä, heiteltävä esine.

Harmillisesti älämölö on niin äänekästä ja tiheää, että se peittää alleen kaiken muun, mutta onneksi täällä kuitenkin on myös hyvin käyttäytyviä ja huoraa kunnioittavia turskia - kiitos, kun olette. Ja kiitos teille tuesta, ketkä olette sitä piiloteitse osoittaneet. ♥

Kaikki olisi hyvin, jos voisit edes vähän kehua turskia komeiksi ja isokyrpäisiksi.

Siis olihan se hupakoiden turskiin kohdistama perseennuoleminen ihan oikea ilmiö. Ja myös toiseen suuntaan tapahtuva. Mutta tavallaan se oli peliä, jonka melkein kaikki ymmärsi ja kuului vähän niin kuin asiaan. Ainakin itse yleensä tajusin. Turska kirjoittaa rapsan ja hupakko vastaa, että "aah kanssasi oli ihanaa, sulla on niin mahtava kyrpä ja sain ainakin kolme orkkua." Hauska leikkihän tuo on, eikä sitä pitäisi ottaa liian vakavasti. Joskus jompikumpi osapuoli (oikeastaan aina turska) saattoi ottaa homman liian tosissaan, mutta kokonaisuudessaan kaikki tajusivat mistä on kyse. Ja varmasti tajuavat tälläkin foorumilla.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #47 : Tammikuu 25, 2020, 14:35:54 »
Et tainnut eilen illalla olla paikalla joten olet ehkä missanut nyt jo poistetut viestit, mutta ihan vinkkinä...älä vaan poista sigu..eiku avatartasi, se tuntuu ärsyttävän kovasti em. tahoja täällä.  ;D
[/quote]

Minustakin tuo avatar on vallan mainio, vaikkakin ihan omasta mokastani johtuen kiusallinenkin.

Sattu tossa nimittäin niin että tyttären kakarat oli kyläilemässä ja itse tietenkin kankkusessa makasin sohvalla selaamassa forkkaa läppäriltä. No, yhtäkkiä eilinen kalja ja kankkuspizza kohtasivat mahassa ja tuli kiire paskalle. Räjäytin pönttöä varmaan jotain 5 minuuttia ja takaisin tullessa mukulat tuijottivat läppäriä suu auki. Se 4- vuotias sitten fiksumpana kysyi:"Onko tuolla tädillä pippeli suussa ja miksi se sitä vatkaa edes takaisin?" Ja toinen:"Peseekö se sitä?"

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #48 : Tammikuu 25, 2020, 15:51:54 »
^ No mitä vastasit? ;D
Perfektionisti.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #49 : Tammikuu 25, 2020, 17:15:07 »
Siinä oon Sinin kanssa samaa mieltä,että perseennuolijoita mahtui sekä SO:lle että tänne. SO:lla taisin asiasta mainitakin, koska on punainen vaate myös mulle. Hauskinta on kun siihen lähtee turskat kilpaa ikäänkuin "voittamaan" sitä suosikki hupakkoa korulauseilla. Vittu rahallahan sen saa! Sehän tässä on idea, ei tarvi yrittää taistella huomiosta. Avaa lompakon vaan! Ja oli sitä ilmassa myös hupakoiden puolesta. Tosin varmaan vaan mainostusmielessä.

Täällä kyllä mun mielestä vähemmän. Kunhan tulin tappelemaan kun löysin tän ketjun! 😂

Nokitteluhan on tuttua myös eläinmaailmasta, urokset pyrkivät aina taistelemaan naaraasta ja kiinnittämään huomion itseensä, se on meillä geeneissä  ;D Se voi tosiaan välillä unohtua että rahallahan sen naaraan saa itse kukin  :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #50 : Tammikuu 25, 2020, 18:12:24 »
SO oli pystyssä kai 10+ vuotta? Se oli oman aikansa tuotos ja ei ole tulossa takaisin. Tällaiset foorumit muutenkin ovat vähän menneisyyttä, nykyään puhutaan enemmän jossain whatsapp ryhmissä tai Discordeissa. En ole itse missään turskaryhmässä jäsen en tiedä onko sellaista.

Kun aloitin harrastuksen niin koitin tavata joitain hupakkoja ihan foorumin perusteela ja rapsaketjuun kirjoittaminen oli ikäänkuin kiva lisä tapaamiselle. Vähän niinkuin lovi vyöhön tai sängynpäätyyn. Ninni, Eve Eden, JennySnow, olihan noita. Mutta ei se ollut tärkeää, semmonen pieni mauste.

Noin muuten en tajua miksi kukaan haluaa täällä puhua politiikkaa tai pelata jotain sanapelejä, tai muuten vain riidellä. Minulle foorumi on harrastuksen apuväline, ei itse asia. Olen kirjoittanut rapsoja joista toivottavasti on ollut muille turskille apua, lukenut rapsoja jotka vaikuttavat siihen ketä yritän tavata, ja myös yhden loistavan uuden tytön (IlonaTequila) jo löytänyt tätä kautta.

Voiko tai kannattaako enempää toivoa?



Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #51 : Tammikuu 25, 2020, 18:31:17 »
Futisforumilla on just nyt 1739 henkeä paikalla, että kyllä foorumeille ihan kysyntää näyttäis olevan. Miksei sitten maksullisesta seksistäkin kertovalla.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #52 : Tammikuu 25, 2020, 18:34:32 »
^
Tottakai foorumeilla on kysyntää ja varsinkin tämän tyylisillä🙂. Whatsuppi ryhmät taitaa olla jotain ihan muuta sitten😁

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #53 : Tammikuu 25, 2020, 18:36:30 »
Haluaisinko käydä jotain whatsapp keskusteluita muiden äijien kanssa? En todellakaan ;D

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #54 : Tammikuu 25, 2020, 18:39:59 »
Et varmaan mutta vanha internet ja foorumit ovat väistymässä, nuoret tekevät kaiken kännykällä ja appseilla.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #55 : Tammikuu 25, 2020, 18:42:18 »
Et varmaan mutta vanha internet ja foorumit ovat väistymässä, nuoret tekevät kaiken kännykällä ja appseilla.

Niin?? Käytänhän mäkin vanha käppänä tätä foorumia kännykällä😁
No, oikei tabletilla suurimman osan, mutta paljon kännykällä myös.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #56 : Tammikuu 25, 2020, 18:43:38 »
Minäkin oon just nyt töissä. Hyvin tää kännykällä pelittää.
Kyllä mä luulisin, että tällaiselle aiheelle tulee aina oma fooruminsa löytymään.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #57 : Tammikuu 25, 2020, 18:44:51 »
^^^ Eivät foorumit menneisyyttä ole. Tämäkin foorumi on kerännyt seitsemässä kuukaudessa 2000 käyttäjää. Huoria tietysti löytää kaikista sosiaalisista medioista, mutta siinäkin ilmoitussivustot jylläävät. Tai ainakin riittävät minun tarpeisiini.  8)

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #58 : Tammikuu 25, 2020, 18:46:26 »
Oletteko te "nuoria"? Mistä appista löysitte tänne?

En halua väitellä asiasta sen enempää, tuli vaan mieleen yhtenä mahdollisena syynä miksi täällä ei ole porukkaa vanhaan malliin. Toivottavasti olen väärässä. :)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #59 : Tammikuu 25, 2020, 18:55:15 »
Mihin vanhaan malliin? Tää sivusto aloitti viime kesänä ja ihan hyvässä nousussa näyttäis olevan.