Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (71/158) > >>

Lifti:
Vaari tunnistaa milloin vanha piika kitisee  ::)

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Toukokuu 08, 2021, 10:34:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Toukokuu 08, 2021, 08:30:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Toukokuu 07, 2021, 21:07:59 ---En tiedä kuinka paljon ihmisestä kertoo, että pääministeriltä lähtisi vonkaamaan pillua. Mielestäni tuollaiset viestit eivät kuulu edes maksuseksin foorumille vaikka asenne olisikin naista esineellistävä ja alaspäin painava.

--- Lainaus päättyy ---
:laught:
Enhän minä vonkaa vaan pääministeri. ;)
Ehdotan vaihtokauppaa. ;D
Panisin edelleen.

--- Lainaus päättyy ---
En panisi sinua. Vaikutat naisvihamieliseltä. Panisitko muuten Sipilää tai muita politiikan miehiä? Ilmeisesti kuitenkin mittaat heidän kyvykkyyttään pantavuudella. Eli muistathan jatkossa arvioida myös miehiä tällä pantavuudellasi. Ettei vain miehet jää paitsi. Se on tasa-arvoa.

--- Lainaus päättyy ---
Älä huoli, tunne on molemminpuolinen. Tottakai mun on pakko vihata naisia, kun en miehiä pane. Niin ja vielä, et sinä minua saa muistamaan mitään jahdatko edes olla nainen... ::)

Vieras0198:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Toukokuu 08, 2021, 12:56:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Toukokuu 07, 2021, 21:07:59 ---En tiedä kuinka paljon ihmisestä kertoo, että pääministeriltä lähtisi vonkaamaan pillua. Mielestäni tuollaiset viestit eivät kuulu edes maksuseksin foorumille vaikka asenne olisikin naista esineellistävä ja alaspäin painava.

--- Lainaus päättyy ---
Panisin edelleen.

--- Lainaus päättyy ---
En panisi sinua. Vaikutat naisvihamieliseltä. Panisitko muuten Sipilää tai muita politiikan miehiä? Ilmeisesti kuitenkin mittaat heidän kyvykkyyttään pantavuudella. Eli muistathan jatkossa arvioida myös miehiä tällä pantavuudellasi. Ettei vain miehet jää paitsi. Se on tasa-arvoa.

--- Lainaus päättyy ---
Älä huoli, tunne on molemminpuolinen. Tottakai mun on pakko vihata naisia, kun en miehiä pane. Niin ja vielä, et sinä minua saa muistamaan mitään jahdatko edes olla nainen... ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kirjoittelet tänne jatkuvasti naisia alentavasti. Miehistä taas kirjoitat neutraalisti tai hyvässä valossa. Eli kyllä se taitaa olla niin, että sinä olet sovinisti, eikä niin että kaikki naiset olisivat ala-arvoisia ja tyhmiä.

Vieras0198:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Toukokuu 08, 2021, 12:56:32 ---

--- Lainaus päättyy ---
Panisin edelleen.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Kuka on sinun mielestäsi pantavin mies politiikassa? Joo, ja hiffasin ettet sinä pane miehiä. Keneltä siis mieluiten ottaisit kakkoseen? :inlove:

Kesava:
Itse arvioiden panisin politiikassa olevia naishenkilöitä ja naisia ylipäätään seuraavasti:

1. Pituus n. 165cm - 175cm. Muuten on pätkä tai honkkeli. Lihaksia voi olla jonkin verran, muttei liikaa. Laiheliinit, laiskurit ja läskit ei kiinnosta.
2. Seksikäs. Ei vain omasta mielestään, vaan oikeasti. Hiukset pitää olla päässä ja tuuheat. Hyvät, suorat ja valkoiset hampaat.
3. Pillun pitää olla sopivan tiukka. Muuten on löysä ja se ei sytytä.
4. Kunnianhimoinen, koulutettu, älykäs, sivistynyt ja huumorintajuinen. Nyhveröt antifaat eivät kiinnosta.
5. Miehiä arvostava (pl. feministimiehet) ja ei aikaansa seksisaitilla tai muilla vastaavilla viettävä.
6. Ei vihervasemmistolainen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta