Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (67/158) > >>

Vieras1476:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Huhtikuu 16, 2021, 14:10:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - Huhtikuu 16, 2021, 14:07:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Huhtikuu 16, 2021, 13:52:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - Huhtikuu 16, 2021, 13:30:20 ---Mitään väännä. Joku pohja ja nyt mielellään empiirinen kokemus/tutkimus asiasta aina luotettavampi, kun ei tuossa tapauksessa aina tiedä...mutta ehtikö vaarillasi olla kokemuksia venäläisistä naisista? Ovatko moderninpeja, kun ymmärrän nyt, että Neuvostoliiton aikaan olivat tuollaisia?

--- Lainaus päättyy ---

Sä oot oppikirjaesimerkki naisesta jonka kuukautiskierron pystyy päättelemään kolmestakymmenestä postauksesta

--- Lainaus päättyy ---

Sinun pillunpuutteen ja sovinismin huomaa jo ensimmäisestä postauksestasi!

--- Lainaus päättyy ---

Mäki sua😘

--- Lainaus päättyy ---

Ikävä kyllä en voi sanoa samaa!

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - Huhtikuu 16, 2021, 14:07:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Huhtikuu 16, 2021, 13:52:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - Huhtikuu 16, 2021, 13:30:20 ---Mitään väännä. Joku pohja ja nyt mielellään empiirinen kokemus/tutkimus asiasta aina luotettavampi, kun ei tuossa tapauksessa aina tiedä...mutta ehtikö vaarillasi olla kokemuksia venäläisistä naisista? Ovatko moderninpeja, kun ymmärrän nyt, että Neuvostoliiton aikaan olivat tuollaisia?

--- Lainaus päättyy ---

Sä oot oppikirjaesimerkki naisesta jonka kuukautiskierron pystyy päättelemään kolmestakymmenestä postauksesta

--- Lainaus päättyy ---

Sinun pillunpuutteen ja sovinismin huomaa jo ensimmäisestä postauksestasi!

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan sulla varmasti termistö hallussa? Jos olen luonteeltani mies joka arvostaa ja kunnioittaa naisia ja toisi hänelle kuun taivaalta, niin miksi minun pitäisi ottaa vaimokseni feministi joka tekee elämästäni helvetin?

Lifti:
Vanha mies kun muistelee niin onneksi silloin ei ollut feministejä kun minulla vielä seisoi. Tai saattoi niitä olla mutta feminismi jäi kodin ulkopuolelle ja  :blowjob:  :behind:  :blowjob:  :inlove:

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 16, 2021, 19:40:32 ---Vanha mies kun muistelee niin onneksi silloin ei ollut feministejä kun minulla vielä seisoi. Tai saattoi niitä olla mutta feminismi jäi kodin ulkopuolelle ja  :blowjob:  :behind:  :blowjob:  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Olispa joskus kiva istua alas kuuntelemaan vaarin juttuja ku vaari kiikkustuolissa kertoo tarinoita ajalta ku naiset oli naisia

Vieras0240:
Maailman nopein ja luotettavin testi oletko vitun ärsyttävä nainen vai täydellinen nainen:

Puututko milläänlailla perheen autovalintaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta