Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (62/158) > >>

Vieras0138:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Maaliskuu 21, 2021, 00:55:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Maaliskuu 21, 2021, 00:50:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Maaliskuu 21, 2021, 00:42:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Maaliskuu 21, 2021, 00:30:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Maaliskuu 21, 2021, 00:17:32 ---Eiku mun tavoite olis, että Lifti nuolee mun persettä

--- Lainaus päättyy ---

Okei, mutta, kysymys...kumpi maksaa?

--- Lainaus päättyy ---

Ainahan sitä haaveilee ilmaisesta seksistä, mutta kai joudun maksumieheks.

Hmm, pitäs kyllä ensin selvittää kauttarantain, että jos se oliski Liftille kiihottavaa nii sitten se maksas. Tai puoliks.

Tuosta tulikin vanha juttu mieleen, että jos se työntäs nenän mun perseeseen nii sitten olis kummallakin nenä perseessä

--- Lainaus päättyy ---

Siis mitä kamaa sä olet vetänyt :D. Ihan sekopoltsi juttuja.

--- Lainaus päättyy ---

Poliisin vanhaa slogania lainatakseni: "elämä on parasta huumetta" 😇

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän..."Poliisien vanhaa" sori mutta noi uhkailut ei mene läpi. Olet edelleenkin yhtä säälittävä Liftin perseen nuolija

Venla:

--- Lainaus päättyy ---

Eiku perseet on parasta huumetta!  :headbang:

M.U. Tiainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Maaliskuu 21, 2021, 00:17:32 ---Eiku mun tavoite olis, että Lifti nuolee mun persettä

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Loppupelissä kumpikaan ei maksa mitään, veronmaksajat maksaa.

Eli Lifti nuolee Billheilin persettä. Nuolennan jälkeen Lifti tulee katumapäälle ja tekee rikosilmoituksen Billheilistä, että hän on pakottanut Liftin seksuaaliseen tekoon.

Poliisi esitutkii ja syyttäjä päättää syyttää.

Käräjäoikeudessa Billheili tuomitaan pakottamisesta seksuaaliseta teosta 30 päivän sakkorangaistukseen, lisäksi hänen tulee korvata Liftin tuottamasta kärsimyksestä 2000€ ja pysyvästä haitasta, koska Lifti on saanut traumaattisen stressihäiriön ja näin ollen hän on työkyvytön, josta ansion menetyksenä oletetut 25000€. Lisäksi Billheilin tulee korvata Liftin oikeudenkäynti kulut.

Billheili valittaa Hovioikeuteen ja saa valitusluvan.
Hovioikeudessa Billheilin tuomio kumotaan.

Koska kummatkin ovat työttömiä, jaavät asianajajien palkkiot n. 10 000€ valtion maksettavaksi.

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Maaliskuu 21, 2021, 01:10:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Maaliskuu 21, 2021, 00:50:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Maaliskuu 21, 2021, 00:42:02 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Ainahan sitä haaveilee ilmaisesta seksistä, mutta kai joudun maksumieheks.

Hmm, pitäs kyllä ensin selvittää kauttarantain, että jos se oliski Liftille kiihottavaa nii sitten se maksas. Tai puoliks.

Tuosta tulikin vanha juttu mieleen, että jos se työntäs nenän mun perseeseen nii sitten olis kummallakin nenä perseessä

--- Lainaus päättyy ---

Siis mitä kamaa sä olet vetänyt :D. Ihan sekopoltsi juttuja.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän..."Poliisien vanhaa" sori mutta noi uhkailut ei mene läpi. Olet edelleenkin yhtä säälittävä Liftin perseen nuolija

--- Lainaus päättyy ---

Foliohattu päässä?

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: M.U. Tiainen - Maaliskuu 21, 2021, 01:41:44 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Loppupelissä kumpikaan ei maksa mitään, veronmaksajat maksaa.

Eli Lifti nuolee Billheilin persettä. Nuolennan jälkeen Lifti tulee katumapäälle ja tekee rikosilmoituksen Billheilistä, että hän on pakottanut Liftin seksuaaliseen tekoon.

Poliisi esitutkii ja syyttäjä päättää syyttää.

Käräjäoikeudessa Billheili tuomitaan pakottamisesta seksuaaliseta teosta 30 päivän sakkorangaistukseen, lisäksi hänen tulee korvata Liftin tuottamasta kärsimyksestä 2000€ ja pysyvästä haitasta, koska Lifti on saanut traumaattisen stressihäiriön ja näin ollen hän on työkyvytön, josta ansion menetyksenä oletetut 25000€. Lisäksi Billheilin tulee korvata Liftin oikeudenkäynti kulut.

Billheili valittaa Hovioikeuteen ja saa valitusluvan.
Hovioikeudessa Billheilin tuomio kumotaan.

Koska kummatkin ovat työttömiä, jaavät asianajajien palkkiot n. 10 000€ valtion maksettavaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Totta. Mut sitten asianajat tilaa meiltä töitä ja me laskutaan (verokortilla) reilu 6 000,00€ ja ne maksaa sivukulut niin niillä on uus kylppäri. Kamojen jälkeen meille jää 3 000,00€. Sit me maksetaan verot, nii meille jää 2 500,00€.

Sit me ostetaan 100 koppaa kaljaa ja sit siitä eteenpäin valtio saa ne rahat takas.

Tarinan pointti oli, että jos Lifti nuolet mun persettä, nii voidaan ryypätä reilu kuukaus

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta