Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (44/158) > >>

Kellopeliappelsiini:
^ Mäkin olen kiinnostunut tästä älykkyyden muodosta. Hienoa Nina että otit tämän esille!!!

Kapu:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Maaliskuu 03, 2021, 08:10:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Maaliskuu 02, 2021, 23:33:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Maaliskuu 02, 2021, 20:12:52 --- Minulla ei oikein ole aikaa alkaa kouluttamaan ukkoraasuja.
--- Lainaus päättyy ---
... Ensinnäkin erot ovat ryhmätason eroja eikä niistä voi vetää suoraviivaisia päätelmiä yksilöistä...

--- Lainaus päättyy ---

...Pointtini on se että moni luulee olevansa muita älykkäämpi korkeamman koulutuksen takia. Tieto ja älykkyys on eri asia.

--- Lainaus päättyy ---
Asenne ratkaisee. Joillakin on vain jalat tukevasti maanpinnan yläpuolella, eikä tämä liity sukupuoleen.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Maaliskuu 03, 2021, 09:25:14 ---^ Mäkin olen kiinnostunut tästä älykkyyden muodosta. Hienoa Nina että otit tämän esille!!!

--- Lainaus päättyy ---
Joo! NiinaK, näytä tissit! :wanker:

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Maaliskuu 03, 2021, 09:06:36 ---NiinaK, sinulla ei ole profiilikuvaa eikä albumikuvia. Onko sinulla ilmotus ja kuvia jossain? Näkisi sinun tissit, vartalon koostumuksen ja perseen, niin voisi ottaa jotain kantaa sinun älykkyyteen.

--- Lainaus päättyy ---

Suihinotto kertoo kans paljon naisen älykkyydestä...eli osaako sen paremmin kuin mies.

Vieras0395:
Aivan, vaikka aika homojen hommaa. Vai kuin moni mies ylettää ottamaan itseltään maailman parhaiten suihin ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta