Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Someone Unknown - Tammikuu 10, 2021, 03:25:35 ---Onhan tämä saitti huomattavasti neutraalimpi kuin keltaiset oli. Saa jopa tuoda oman asian esille ilman ritareiden hyökkäyksiä tai banneja.
--- Lainaus päättyy ---
Keltaisen aikoina tuppasi olemaan että jos mainitsit hupsun luona käyntirapsassa mitään negatiivista ko. palveluntarjoajasta niin tietyt valkoiset ritarit hyökkäili oitis kimppuun. Juuri samoja nikkejä tai samoja henkilöitä uusilla nikeillä, kirjoitustyyli on kuitenkin tuttu, joita nyt riehuu turskafoorumilla. Halusivat vain nostaa osakkeitaan silmissään kaihoisa katse josta varmaan saattoi lukea toiveen "ehkä joku lähettää repuja minullekin".
Vieras0147:
Onhan sitä täälläkin. Ei saitilla aktiivisista löytyy kuin avaruuteen ylistäviä rapsoja. Syy siihen on yksinkertainen. Kaikki muut poistetaan. En sinällään tiedä noita sisäpiiri juttuja yms. En niin aktiivisesti ole näitä seuraillut. Rapsoja en rupee kirjoittelee, mutta voisin alkaa avautuu tapaamistani hupakkoista sen mukaan mitä niitä kysellään. Niitä riittää. Viimeaikoina ollut hiljaisempaa. Ja sitse 1 oharin kaltainen, muuten edes kiinnostaisi, mutta samaan aikaan yks ultra hyvä tapaus kyseli haluanko tavata, mutta oli jo ”aikaa sovittuna”. Eikä ollut enää jälkikäteen tavattavissa. Ja sit vitun surkimukset yrittävät lähestyä 150 kertaa tuloksetta, josta nousee hattuun ja kuvitellaan, ettei sillä miten turskaa kohtelee ole mitään väliä. Eikä sillä loppupeleissä ookkaan kun ne vaan jaksavat uudelleen ja uudelleen lähestyä.
Lifti:
Vähän kyllä harmittaa että haukuin heseä idiootiksi. Täytyy kuitenkin muistaa että hese oli näissä kuvioissa jo silloin kun minä otin foorumeille ensiaskeleitani. Hese otti minut heti hienosti vastaan kuten empaattisen, elämässään menestyneen ja raittiin liikemiehen kuuluukin ottaa. Hesellä on aina ollut minulle aikaa. Hese on jaksanut, kaikista kiireistään huolimatta antaa perheen pienimmille jo yli kymmenen vuotta aikaansa. Hese on ainut joka jaksaa mun kanssa leikkiä vuodesta toiseen. Meillä on ylämäkiä ja alamäkiä, ollaan molemmat yhtä tyhmiä sekä paatuneita runkkareita. Mä olen aidosti vähän huolissaan hesestä. Hese on kuin ikääntynyt terrieri. Se edelleen roikkuu housunlahkeessa ja murisee mutta se ei ymmärrä että kuusi vuotta sitten se puri vielä lujaa.
Pienet heselle :drinking: Hyvää ystävänpäivää :kiss:
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Maaliskuu 02, 2021, 20:12:52 ---Kannattaa lukea se kirja tai jotain muuta yleissivistää, jos olet oikeasti noin hemmetin pihalla kaikesta.
--- Lainaus päättyy ---
Et siis osaa vastata, vaikka olet lukenut sen kirjan. Ja joo, provoamassahan sä täällä vaan oletkin.
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Maaliskuu 02, 2021, 20:12:52 ---Ehkä sitten et joudu kyselemään hölmöyksiä täällä. Minulla ei oikein ole aikaa alkaa kouluttamaan ukkoraasuja.
--- Lainaus päättyy ---
Kova on kuitenkin yritys, tosin halua tuntuu olevan enemmän kuin kykyä. Ja aikaa sulla kyllä tuntuu olevan kun päivystät täällä "ei-älykkäiden" ihmisten foorumilla. :laught:
Vieras0198:
--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Maaliskuu 02, 2021, 20:17:26 ---^Pihalla varmaan olen :sheep: Olen niin vanhanaikainen, että yritin löytää väitteillesi todisteita EBSCOsta ja ProQuestista. Ei niistä löytynyt. Tiedätkö mitä ne ovat? Viitetietokantoja psykologian alalta.
--- Lainaus päättyy ---
Luin kirjan sovelluksen kautta, jota minulla ei enää ole käytössä. En muista ulkoa tutkijoita ja yliopistoja. Jos kaipaat niitä tutkimuksia, niin hanki kirja ja käy sieltä viitteet läpi. Tuo oli mainittu teoksen suht. alkupuolella, niin et joudu edes koko teosta lukemaan, mikäli et halua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta