Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jalkapallon EM-kisojen höpinät

<< < (12/45) > >>

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Kesäkuu 17, 2024, 21:33:01 ---Lukakulla oli kyllä huono päivä, taas.
Kaksi hylättyä maalia.

--- Lainaus päättyy ---

Käsivirheestä hylätyn maalin johdosta olen entistä enemmän sitä mieltä, että Var pilaa jalkapallon 🙏

jan#91:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Kesäkuu 17, 2024, 22:26:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Kesäkuu 17, 2024, 21:33:01 ---Lukakulla oli kyllä huono päivä, taas.
Kaksi hylättyä maalia.

--- Lainaus päättyy ---

Käsivirheestä hylätyn maalin johdosta olen entistä enemmän sitä mieltä, että Var pilaa jalkapallon 🙏

--- Lainaus päättyy ---
Jos multa kysytään, niin näitä ei pitäis videolta tarkastella. Tuomari viheltää jos näkee tai sitten ei. Paitsiotarkastukset ihan ok.

Kukaan ei toki ole minulta vielä tullut asiasta kysymään, joten ihan vaan lämpimikseni höpöttelen 😅

MariaEnkeli:
^ Olen samaa mieltä. Toivotaan, että meiltä jossain vaiheessa kysytään ja mielipiteellämme on vahva painoarvo 😁

Vieras1776:
Lukakun paikoista Erkkakin olisi laittanut sisään. Näin ainakin sanoi studiossa.  ;D

Kyybel:

--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Kesäkuu 17, 2024, 23:23:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Kesäkuu 17, 2024, 22:26:50 ---
Kaksi hylättyä maalia.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Jos multa kysytään, niin näitä ei pitäis videolta tarkastella. Tuomari viheltää jos näkee tai sitten ei. Paitsiotarkastukset ihan ok.

Kukaan ei toki ole minulta vielä tullut asiasta kysymään, joten ihan vaan lämpimikseni höpöttelen 😅

--- Lainaus päättyy ---

Hienoa, että joku on samaa mieltä kanssani...kyllä meinasi taas lentää telkkari ikkunasta, kun tarkastellaan jotain pallon käteen hipaisuja mikä tapahtuu 10min. sitten yms. Saadaan tietty paitsiot ja filmit pois mutta nappaa silti

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta