Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jalkapallon EM-kisojen höpinät

<< < (5/45) > >>

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Kapula - Kesäkuu 14, 2024, 19:05:34 ---Tuo kuullostaa mukavalta. Jalkapalloa seuraan niin vähän, että en viitsi itseäni nolata veikkauksessa ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei tarvitse pelätä nolatuksi tulemista, sillä olenhan minä mukana  :laught:

Kapula:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 14, 2024, 19:56:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kapula - Kesäkuu 14, 2024, 19:05:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Granado - Kesäkuu 14, 2024, 15:08:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 14, 2024, 07:22:51 ---SeksiSaitin kisaveikkauksien historiaa
Jalkapallon EM-kisat 2021, voittaja Granado, osallistujia 15
Tokion kesäolympialaiset 2021, voittaja Granado, osallistujia 10
Pekingin talviolympialaiset 2022, voittaja teme696,  osallistujia 7
Jalkapallon MM-kisat 2022, voittaja Puutarhuri, osallistujia 7
Jääkiekon MM-kisat 2023, voittaja HarryPotter, osallistujia 15
Jääkiekon MM-kisat 2024, voittaja Cece, osallistujia 18

Käynnistyviin jalkapallon EM-kisoihin on jätetty 10 veikkausta eli lisääkin sopii. Kaikkiin kohteisiin saa osallistua jos jättää veikkauksen tänään klo 22.00 mennessä. Myöhemminkin voi osallistua mutta vain niiden pelien osalta jotka eivät ole vielä alkaneet.

--- Lainaus päättyy ---

Tokion kesäolympialaisista 2021 joey_t duunasi kyllä hienon ja hauskan kisaveikkauksen. Se on jäänyt mieleen. Siinä jokaiselle kisapäivälle oli yksi kysymys, kuten esim. "Pääseekö Elmo Lakka 110 m aitajuoksussa alkukilpailusta välieriin?" Mukana oli tietysti suomalaislajeja, mutta oli paljon muutakin, kuten esim. maahockeyta ja seinäkiipeilyä. Ja ne kysymykset olivat sellaisia, että ei tarvinnut olla mikään supertietäjä ja tilastonikkari, vaan ihan veikkaamallakin pystyi pärjäämään hyvin. Mitä todistaa tietysti sekin, että minä olen näköjään voittanut sen kisaveikkauksen  :). Olisi kyllä tosi mukava, jos joey_t väsäisi tänä vuonna vaikka samantyylisen kisaveikkauksen.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo kuullostaa mukavalta. Jalkapalloa seuraan niin vähän, että en viitsi itseäni nolata veikkauksessa ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ei muuta kuin mukaan vain Kapula! Itse heitin jalkapalloveikkaukseni ihan randomilla taikka siis mutu-tuntumalla jota minulla ei ole.

--- Lainaus päättyy ---
No laitan jotain :drinking:

Granado:
Ei muuta kun mukaan vaan Kapula. Ei tämä ole kuoleman vakavaa. Itsekään en seuraa jalkapalloilua juuri muuten kuin nämä EM- ja MM-kisat. Tuossa mietinkin, että saksalaisista jalkapalloilijoista en tiedä ennakolta muita kuin Lukas Hradeckyn. Ja hänkin taitaa olla Turusta. Tässä alkusarjan aikana se sitten vähitellen alkaa hahmottua, että minkälaisia joukkueita siellä on mukana  :).

joey_t:
Kohta se taas alkaa. Aikoinaan ihmettelin että miksi arvokisoissa joka ainoan ottelun edelle varataan reilusti kisastudio-aikaa. Tässä nämä kaverit piirtävät fläppitauluille kuvioita siitä miten kukin joukkue tulee pelaamaan ja mitä tapahtuu kaikenlaisten, osin yllättävienkin tilanteiden jälkeen. Jos syöttö menee pystyyn, vastustaja saa kakkospallon jne. Mutta nyttemmin asia on minulle selkeytynyt. Koska meillä on tätä vahvaa lajituntemusta niin miksipä jättää kyseinen tietämys näyttämättä? Vahvaa vastinetta Yle-verolle siis.

Mutta sitä ihmettelen edelleen että mikseivät maat kuten Saksa, Espanja, Italia jne värvää noita meidän kisastudiomiehiämme a-maajoukkueidensa päävalmentajiksi. Heidän valmentajaskouttauksessaan lienee toivomisen varaa?

Kapula:
Laitoin pelin vetämään. Ranskan heitin toiseksi ihan mutu-tuntumalla, mutta nyt kun luin muiden veikkauksia, niin eihän se ihan mahdoton ole. Saksa muistaakseni voittaa aina :laught:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta