Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jalkapallon EM-kisojen höpinät

<< < (40/45) > >>

Penaattori:
Meneekö forkallakin pisteitten jako uusiksi?

"Espanjan pelaaja Marc Cucurella teki selvän käsivirheen, josta Saksa ei saanut selvästi ansaitsemaansa rankkaria, joka olisi voinut kääntää ottelun. Eräs toinen tuomari kritisoi jo aikaisemmin Tayloria Espanjan suosimisesta. Me vaadimme, että Uefa järjestää uusintaottelun, ja tutkii Taylorin käytöksen, vetoomuksessa kirjoitetaan."

https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2024/a/5fa640cb-1865-417b-9a62-22ee1249de0d

jan#91:
1.välierä kohta alkamassa. Toivon Espanjan voittoa, vaikka Ranskan veikkasinkin tiiviillä puolustamisella menevän loppuotteluun. Espanjan nopeat laidat tärkeässä roolissa, jotta paikkoja saisivat rakennettua.

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Heinäkuu 09, 2024, 21:51:59 ---1.välierä kohta alkamassa. Toivon Espanjan voittoa, vaikka Ranskan veikkasinkin tiiviillä puolustamisella menevän loppuotteluun. Espanjan nopeat laidat tärkeässä roolissa, jotta paikkoja saisivat rakennettua.

--- Lainaus päättyy ---

Kaikkien tulee toivoa Espanjan voittoa. Olen veikannut Espanjaa mestariksi ja mä tarviin pisteitä 😁 :kiss:

Villerius:
Patongin purijat suolle.... :laught:

Entto:
Parikymmentä minuuttia pelattu ja 2-1.

Olen hämmästynyt - ja tyytyväinen näkemääni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta