Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: XL-naista tre/lähellä  (Luettu 24754 kertaa)

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1142
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #40 : Tammikuu 02, 2021, 23:56:38 »
Olet oikeassa ja onhan epäröinti ja muu arpominen vähän nössöä touhua. Eteninkin asiassa ja nyt toivon, että aikataulut vielä natsaavat yhteen.

Poissa Jone15

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #41 : Helmikuu 17, 2021, 07:29:28 »


Mites, Glorialla aika usein vishttps://www.seksisaitti.net/Smileys/default/huh.gifsiin feikkikuvat käytössä mutta tällä hetkellä tuo "Aito iloinen ja hellä Lilja Tampereella" käyttää aitoja kuvia? Vastaavatko todellisuutta mitenkä mielestäsi?

Pitäisin noita Lilja nimellä olevia kuvia aitoina, muttei välttämättä ihan tuoreina. Tosin mun viime käynnistä hänen luonaan on jo aikaa.

Muistaisin itse käyneeni kanssa Liljalla..Ei nyt muistikuvaa minkälainen hoito oli kysymyksessä. Tunti tais olla 150e.
Varmankin ihan perupano...yritin tarkistaa puhelimelta olenko ollut häneen yhteydessä, mutta ei löytynyt. Voi olla että olen poistanut... ???

Glorialla taitaa olla parikin ilmoitusta kahdella eri puh. nrolla. Kannattaa tarkistaa ilmoituksesta, löytyykö käyttäjältä muitakin ilmoituksia. Jos löytyy useampi...kannattaa miettiä menoja...

Ilmoituksen alhaalta löytyy kohta "Saman ilmoittajan ilmoituksia". Tästä klikkaamalla saat näkyviin ko. ilmoittajan kaikki ilmoitukset näkyviin.

Tällä hetkellä Tampereen listoilla kolmella ilmoituksella. Ingrid, Isorintainen Kaisa ja Lilja. Ingridin ilmoituksessa ei ole yhtään kuvaa hänestä, Kaisan ilmoitukseen on ripoteltu muutama aito kuva joukkoon ja Liljan ilmoituksessa kaikki kuvat omia. Olen useasti vieraillut hänen luonaan ja myös soittanut näiden ilmoitusten numerot aikanaan läpi todeten että kyseessä on sama henkilö joka myös Gloriana tunnetaan. Hänestä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Hän on ystävällinen, lämmin ja juuri sellainen kypsempi isorintainen nainen jota olen hakenutkin. Ikä on siis ilmoituksessa alakanttiin mutta minua se ei ole haitannut. Päinvastoin. Suosittelen kaikille kypsemmistä, isorintaisista naisista tykkääville. Taksa puolikkaalle on alle tasarahan, tissipano ja suikkari varsin kohtuuhintaiset. Liljan ilmoituksen kuvien mukainen nainen on siis ovella vastassa joten ei tarvitse niitäkään arpoa. Kuvat on tosin jo muutaman vuoden vanhat mutta hiljattain hänen luonaan käyneenä ovat kyllä tarpeeksi lähellä totuutta.

Poissa Vieras0133

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #42 : Helmikuu 17, 2021, 08:20:15 »


Mites, Glorialla aika usein vishttps://www.seksisaitti.net/Smileys/default/huh.gifsiin feikkikuvat käytössä mutta tällä hetkellä tuo "Aito iloinen ja hellä Lilja Tampereella" käyttää aitoja kuvia? Vastaavatko todellisuutta mitenkä mielestäsi?

Pitäisin noita Lilja nimellä olevia kuvia aitoina, muttei välttämättä ihan tuoreina. Tosin mun viime käynnistä hänen luonaan on jo aikaa.

Muistaisin itse käyneeni kanssa Liljalla..Ei nyt muistikuvaa minkälainen hoito oli kysymyksessä. Tunti tais olla 150e.
Varmankin ihan perupano...yritin tarkistaa puhelimelta olenko ollut häneen yhteydessä, mutta ei löytynyt. Voi olla että olen poistanut... ???

Glorialla taitaa olla parikin ilmoitusta kahdella eri puh. nrolla. Kannattaa tarkistaa ilmoituksesta, löytyykö käyttäjältä muitakin ilmoituksia. Jos löytyy useampi...kannattaa miettiä menoja...

Ilmoituksen alhaalta löytyy kohta "Saman ilmoittajan ilmoituksia". Tästä klikkaamalla saat näkyviin ko. ilmoittajan kaikki ilmoitukset näkyviin.

Tällä hetkellä Tampereen listoilla kolmella ilmoituksella. Ingrid, Isorintainen Kaisa ja Lilja. Ingridin ilmoituksessa ei ole yhtään kuvaa hänestä, Kaisan ilmoitukseen on ripoteltu muutama aito kuva joukkoon ja Liljan ilmoituksessa kaikki kuvat omia. Olen useasti vieraillut hänen luonaan ja myös soittanut näiden ilmoitusten numerot aikanaan läpi todeten että kyseessä on sama henkilö joka myös Gloriana tunnetaan. Hänestä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Hän on ystävällinen, lämmin ja juuri sellainen kypsempi isorintainen nainen jota olen hakenutkin. Ikä on siis ilmoituksessa alakanttiin mutta minua se ei ole haitannut. Päinvastoin. Suosittelen kaikille kypsemmistä, isorintaisista naisista tykkääville. Taksa puolikkaalle on alle tasarahan, tissipano ja suikkari varsin kohtuuhintaiset. Liljan ilmoituksen kuvien mukainen nainen on siis ovella vastassa joten ei tarvitse niitäkään arpoa. Kuvat on tosin jo muutaman vuoden vanhat mutta hiljattain hänen luonaan käyneenä ovat kyllä tarpeeksi lähellä totuutta.

Kiitoksia Jone15 raportista. Missäpäin Tamperetta hän ottaa vastaan. Vastata voisit privana jottei ylläpito närkästy.

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #43 : Helmikuu 17, 2021, 17:54:17 »
^ Lukee yhdessä ilmoituksessa tarkemmin missä ottaa vastaan.

Poissa Dahlia

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #44 : Helmikuu 18, 2021, 13:22:00 »
Hmmm... mitäs täällä kysellään? Isompaa takapuolta ja naisellisia muotoja sekä iän tuomaa varmuutta? 👄 Kyllä Tampereelta löytyy vaikka ja mitä 😉
Dahlian rempseät ja rehevät huvikumpuseikkailut jatkuvat jälleen 💋Muodollisesti ja suullisesti pätevänä, GFE tyylillään ja aidolla aikuisen naisen antaumuksella. Tartu hetkeen!

Poissa Vieras0196

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #45 : Helmikuu 18, 2021, 17:01:52 »
Hmmm... mitäs täällä kysellään? Isompaa takapuolta ja naisellisia muotoja sekä iän tuomaa varmuutta? 👄 Kyllä Tampereelta löytyy vaikka ja mitä 😉

Dahliaa voin kyllä suositella kaikille joiden mieleen on nainen isolla N:llä

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #46 : Helmikuu 18, 2021, 17:26:31 »
Hmmm... mitäs täällä kysellään? Isompaa takapuolta ja naisellisia muotoja sekä iän tuomaa varmuutta? 👄 Kyllä Tampereelta löytyy vaikka ja mitä 😉
Löytyykö jostain ilmoitusta?

Poissa Dahlia

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #47 : Helmikuu 18, 2021, 18:21:58 »
Re.stä löytyy kunhan isken sen taas tulille 👄 näkynee huomenissa.
Dahlian rempseät ja rehevät huvikumpuseikkailut jatkuvat jälleen 💋Muodollisesti ja suullisesti pätevänä, GFE tyylillään ja aidolla aikuisen naisen antaumuksella. Tartu hetkeen!

Poissa Soppe

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #48 : Maaliskuu 01, 2021, 11:43:10 »
Onko kokemusta ...eillä ilmoittelevasta Passionista? Löytyy fetissiosastolta. Hänen kanssaan onnostuu ilmeisesti normihommat myös.

Poissa Ville69

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #49 : Syyskuu 08, 2021, 11:40:01 »
Onkos kellään kokemusta Passion nimimerkillä ilmoittelevasta 47-vuotiaasta rouvasta? Vaikuttaa Tampereen lähellä ja on ilmeisesti erikoistunut erilaisten fetissien toteuttamiseen, pissa, sträppi, tyttöily jne. Tekisi mieli käydä morjenstamassa vaan vielä en ole sitä tehnyt.

Kävitkö morjenstamassa ?

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #50 : Syyskuu 08, 2021, 14:32:41 »
Rupes kiinnostaan!

Poissa Mature hunter

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #51 : Syyskuu 09, 2021, 11:00:14 »
Laittakaa privana Miisa h kupista rapsaa.

Poissa Tumppi8686

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #52 : Syyskuu 09, 2021, 14:52:06 »
Rapsaa Miisasta mieluusti kaikkien nähtäville😉

Poissa Vieras0226

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #53 : Syyskuu 10, 2021, 11:28:30 »
Rapsaa Miisasta mieluusti kaikkien nähtäville😉

Joskus 3v sitten Miisan tavanneena, varsin tyydyttävä tapaaminen.
Epilässä muistaakseni otti silloin vastaan.
Silloin hintoittelu alle normin, en tiedä nykyään.
Sai painaa ihan kunnolla.

Poissa missredlips37

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #54 : Syyskuu 14, 2021, 13:44:11 »
mulla ois muhkee perä ja isot rinnat (E-kuppi) :)
missredlips vailla herraseuraa tampereella

Poissa BBW-Tessa

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #55 : Lokakuu 13, 2021, 10:11:55 »
Otan taas vastaan uusia pienen tauon jälkeen, ja myös arkipäivisin päiväsaikaan. Muhkeat muodot on taattu, pylly on omaa luokkaansa koossa ja pyöreydessä, tissit on 90 G/H ja niitä kyllä kelpaa katsella  :inlove:
BBW-Tessa Tampereelta kik satuamelia

Poissa Vieras0413

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #56 : Marraskuu 17, 2021, 11:29:44 »
Onkos kellään kokemusta Passion nimimerkillä ilmoittelevasta 47-vuotiaasta rouvasta? Vaikuttaa Tampereen lähellä ja on ilmeisesti erikoistunut erilaisten fetissien toteuttamiseen, pissa, sträppi, tyttöily jne. Tekisi mieli käydä morjenstamassa vaan vielä en ole sitä tehnyt.

Kävitkö morjenstamassa ?

Passion kiinnostaisi itseänikin. Jos joku on käynyt tai menossa käymään, rapsatkaa ihmeessä.

Poissa missredlips37

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #57 : Marraskuu 18, 2021, 13:38:09 »
olen leveäpeppuinen ja rintava xl-nainen tampereella, 37v ja kiinnostais
missredlips vailla herraseuraa tampereella

Poissa HavinaH

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #58 : Marraskuu 21, 2021, 22:10:02 »
No mut hei tää ketjuhan olis ihan mua varten. Rapsakin löytyy forkalta  ;D
Ens viikolla olis rutkasti aikaa pervoilla. Oliks se joku mustaviikko? :wanker:  ::)
Löydät minut Valkeakoskelta. Eroottisiin hetkiin ❤️

Poissa liikkuvam

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: XL-naista tre/lähellä
« Vastaus #59 : Joulukuu 07, 2021, 17:19:05 »
Onko tampereella tällä skenellä antaa viimehetken vinkkejä? Tulossa pariksi päiväksi paikkakunnalle!