Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksin myyminen  (Luettu 1452 kertaa)

Poissa Vieras1673

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Seksin myyminen
« : Toukokuu 30, 2024, 01:15:00 »
Saatoin näin hutsuna järkyttyä siitä kun luin toista lankaa jossa huorat kilpaa haukkuvat asiakkaitaan. Tai arvostelevat heitä. Toki tälle on oma kinkynsä. En ihmettele että tää maa on täynnä kajahtaneita naisia jotka myy itseään vaan rahan takia. Itse rakastan seksin myymistä harrastuksena, pitää opiskelijan tulot kunnossa ja kohtaa mitä erikoisempia juttuja toisinaan.

Miksi toiset oikeesti tuhoo mielentervetensä olemalla runkkaus välineenä rahan takia? 🫠

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9152
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksin myyminen
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2024, 05:16:46 »
Ei mulla muuta
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5525
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksin myyminen
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2024, 05:57:46 »
Saatoin näin hutsuna järkyttyä siitä kun luin toista lankaa jossa huorat kilpaa haukkuvat asiakkaitaan. Tai arvostelevat heitä. Toki tälle on oma kinkynsä. En ihmettele että tää maa on täynnä kajahtaneita naisia jotka myy itseään vaan rahan takia. Itse rakastan seksin myymistä harrastuksena, pitää opiskelijan tulot kunnossa ja kohtaa mitä erikoisempia juttuja toisinaan.

Miksi toiset oikeesti tuhoo mielentervetensä olemalla runkkaus välineenä rahan takia? 🫠
Minkä lanka on kyseessä? Täällä en ole nähnyt hupakoilta kyseisiä kilpaa haukkumisia.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 589
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyminen
« Vastaus #3 : Toukokuu 30, 2024, 08:00:14 »
Saatoin näin hutsuna järkyttyä siitä kun luin toista lankaa jossa huorat kilpaa haukkuvat asiakkaitaan. Tai arvostelevat heitä. Toki tälle on oma kinkynsä. En ihmettele että tää maa on täynnä kajahtaneita naisia jotka myy itseään vaan rahan takia. Itse rakastan seksin myymistä harrastuksena, pitää opiskelijan tulot kunnossa ja kohtaa mitä erikoisempia juttuja toisinaan.

Miksi toiset oikeesti tuhoo mielentervetensä olemalla runkkaus välineenä rahan takia? 🫠
Minkä lanka on kyseessä? Täällä en ole nähnyt hupakoilta kyseisiä kilpaa haukkumisia.

Varmaan tarkoittaa tyttöjen omaa osastoa, eikös täällä sellainen ole?

Tuskin sentään asiakkaiden nähden tuollaista keskustelua kävisivät.