Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Johannan keikkahistoria lörpötystä  (Luettu 22374 kertaa)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #80 : Toukokuu 24, 2024, 16:53:14 »
PORI

Hauva hoitoon edellisenä päivänä, vähän oli lähtöpäivänä työn takana päästä sängystä ylös kun oli vapailla rytmi kerinnyt kääntyä. Pääsin kuitenkin.

Unohdin matkapahoinvointilääkkeen, taas kerran. Joten 4 tuntia bussissa ei ollut järin mukavaa mutta selvisin, enkä edes yrjönnyt 😅

Olin paikalla hyvissä ajoin ja kävin kaupassa. Sitten tein ruokaa ja laittelin paikkoja kuntoon.

Aamulla oli jälleen vähän hankala nousta mutta onnistuin. Söin aamupalaa ja kävin suihkussa.

Kellon tullessa 6 illalla, takana 4 oharia, runkkareita, pari peruutusta, mutta ei yhtään asiakasta. Eli Porissa menee aivan päinvastoin kun viimeksi. Ei hyvää mainetta tee Porilaiset nyt itselleen…

Päivä mennyt lähinnä peukaloita pyöritellessä ja Dexteriä katsellessa Netflixistä (älkää spoilatko! :) uus sarja mulle..)

Päivän lopputulema oli 5 oharia, runkkareita, peruutukset, ja 3 asiakasta, jotka oli onneksi kaikki ihania ja jotka mielellään tapaisin kaikki uudelleenkin 😇 tili ei siis hääppöinen, juuri ja juuri plussalla. Porista pidän kaupunkina ja niistä asiakkaista joita oon tavannut Porissa ollessa, olen pitänyt, joten tulen uudelleen ☀️
Keikat kalenterissa !
*KESÄLOMALLA* Vastaan viesteihin sen päätyttyä
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 295
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #81 : Toukokuu 24, 2024, 18:22:11 »
Kuinka yleistä, että ohareita on suhteessa enemmän kuin paikalle saapuvia?

Kuinka paljon viestittelijöistä on runkkareita?

Kehtaisitko sanoa täällä, jos joku käyneistä asiakkaista oli iljetys tai mulkukka, etkä oikeasti haluaisi ko. asiakkaan enää ikinä palaavan?

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #82 : Toukokuu 24, 2024, 18:27:25 »
Kuinka yleistä, että ohareita on suhteessa enemmän kuin paikalle saapuvia?

Kuinka paljon viestittelijöistä on runkkareita?

Kehtaisitko sanoa täällä, jos joku käyneistä asiakkaista oli iljetys tai mulkukka, etkä oikeasti haluaisi ko. asiakkaan enää ikinä palaavan?

Riippuu monesta. Joskus näinkin.

Runkkareita riittää tässä ammatissa. Joskus niitä on enemmän joskus vähemmän.


Luultavasti en sanoisi julkisesti, riippuen toki mitä tehnyt väärin, en siksi etten kehtaisi vaan etten provosoisi ko. ihmistä ettei hän tee mulle/jollekkin toiselle jotain, jos siis olisi esim. vaarallinen. Plus riippuen mitä hän olisi tehnyt, en myöskään esimerkiksi haluaisi jakaa julkisesti että mut on vaikka raiskattu tai hakattu. Mutta riippuisi toki myös siitä mitä hän olisi tehnyt.
Keikat kalenterissa !
*KESÄLOMALLA* Vastaan viesteihin sen päätyttyä
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 295
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #83 : Toukokuu 24, 2024, 23:32:37 »
Höh, odotin vähintäänkin exceliin nakuteltuja tilastoja runkkareista yms. diagrammeina esitettynä. :(

Tohon vikaan kyssäriin en meinannut mitään hirveän vakavaa perseilyä asiakkaalta, vaan esimerkiksi tyypistä jäänyt jokseenkin epämääräiset vibat, paskaraidat lakanoihin tjms. Jolloin voisit muotoilla loppukaneetin vaikka "5 asiakasta, neljä heistä tapaisin mieluusti uudestaankin :)".

Edit. Paskaraidat lakanassa oli tässä tapauksessa huono esimerkki, koska kakkaleikit taisi olla sallittuja, mutta ymmärtänet pointin.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 24, 2024, 23:34:45 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #84 : Toukokuu 25, 2024, 20:39:02 »
Höh, odotin vähintäänkin exceliin nakuteltuja tilastoja runkkareista yms. diagrammeina esitettynä. :(

Tohon vikaan kyssäriin en meinannut mitään hirveän vakavaa perseilyä asiakkaalta, vaan esimerkiksi tyypistä jäänyt jokseenkin epämääräiset vibat, paskaraidat lakanoihin tjms. Jolloin voisit muotoilla loppukaneetin vaikka "5 asiakasta, neljä heistä tapaisin mieluusti uudestaankin :)".

Edit. Paskaraidat lakanassa oli tässä tapauksessa huono esimerkki, koska kakkaleikit taisi olla sallittuja, mutta ymmärtänet pointin.

Sori, mulla ei energia riittää laittaa runkkari tilastoja exeliin 😂 käytän energiani mielummin muuhun.

En ehkä jakaisi tuolleen että en jotakuta haluaisi tavata uudelleen myöskään tolleen miten esitit, koska en esimerkiksi koe että se tekee hyvää mainosta mun uralle,  vaikka hyvä jakaa ammatista myös muita kun hyviä puolia. Ja toisekseen, jos se asiakas jota en haluaisi tavata uudelleen, tunnistaisi itsesnsä siitä, ei sekään musta olisi hyvä tai hyvää mainosta minusta. Voin jakaa lisää mietteitäni jahka tulee mieleen.

Kiva kuitenkin että aihe herättää keskustelua :)
Keikat kalenterissa !
*KESÄLOMALLA* Vastaan viesteihin sen päätyttyä
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)