Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 177555 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1560 : Marraskuu 04, 2023, 12:09:08 »
Korona napsahti päälle ja nyt ei sitte pääse panemaan kun vastuullisena turskana pidän itteä karanteenissa kunnolla ennenkuin meen vaihtaa limoja.

Perkele. Just olin 2 viikkoa matkoilla ja odotukset oli kiivaat, mutta ei sitte saatana.

Pikaista paranemista  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1561 : Marraskuu 04, 2023, 13:35:37 »
Korona napsahti päälle ja nyt ei sitte pääse panemaan kun vastuullisena turskana pidän itteä karanteenissa kunnolla ennenkuin meen vaihtaa limoja.

Perkele. Just olin 2 viikkoa matkoilla ja odotukset oli kiivaat, mutta ei sitte saatana.
Harmin moinen asia onhan tuo. Kai sentään matkoilla kävit huorissa kerran tai kaks päivässä? Jos et niin ymmärrän että padot tarvitsevat murtamista jotta villi joki voi virrata taas villinä niinkuin sen luonteeseen kuuluu

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1562 : Marraskuu 12, 2023, 19:57:41 »
Yksin vietetyt synttärit
Empaattinen nallekarhu

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1563 : Marraskuu 12, 2023, 20:09:46 »
Yksin vietetyt synttärit

Paljon onnea! Haleja ☺️  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2623
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1564 : Marraskuu 12, 2023, 21:30:18 »
^^ Hyvää syntymäpäivää Maalaiselle88. Minun isoäidillänikin on muuten tänään synttärit.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1565 : Marraskuu 23, 2023, 02:51:32 »
Päivystys puhelin

Poissa letle

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1566 : Marraskuu 23, 2023, 16:07:59 »
Peruuntunut tapaaminen :-\

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1567 : Marraskuu 28, 2023, 11:27:49 »
Vittu. Järjestelet työt niin että teet aamupäivän etätöitä että ehdit rauhassa valmistautua ja käydä suihkussa päivän tapaamista varten. Ajat paikalle oikeaan risteykseen odottamaan tarkkaa paikkaa. Eikä mitään. Kaikki yhteydenpito tähän saakka täysin ajallaan ja asiallista. Varmaan vaan unohti minut, mutta se ei vähennä mun vitutusta yhtään. Menen töihin kiukuttelemaan. Kylmäkin on saatana.

Kiitos, heti vähän helpotti. 😑
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1568 : Marraskuu 28, 2023, 11:38:02 »
^ Kiitos itsellesi  :drinking: Olen seiskasta asti odotellut että työkaveri saapuu työmaalle. Ihan vaan kun sillä jäi avaimet taskuun ja tarvisin työkalut.

No hakkasin just lekalle oven paskaksi ja laitoin viestin "hyppää avantoon äläkä nouse ylös"

Tää pari kymppinen velli perse makaa sängyssä aina iltapäivään asti
Why so fragile?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1569 : Marraskuu 28, 2023, 23:55:19 »
Vittu. Järjestelet työt niin että teet aamupäivän etätöitä että ehdit rauhassa valmistautua ja käydä suihkussa päivän tapaamista varten. Ajat paikalle oikeaan risteykseen odottamaan tarkkaa paikkaa. Eikä mitään. Kaikki yhteydenpito tähän saakka täysin ajallaan ja asiallista. Varmaan vaan unohti minut, mutta se ei vähennä mun vitutusta yhtään. Menen töihin kiukuttelemaan. Kylmäkin on saatana.

Kiitos, heti vähän helpotti. 😑

Sama harmituksen aihe minulla. PT teki oharit. Oltiin sovittu aika ja sisältö ym. yksityiskohdat jo viikko sitten ja sovittu, että tänään iltapäivällä hän lähettää vielä tarkat koordinaatit. Mutta mitään ei kuulunut eikä kyselyihini vastattu mitään. Hieman ihmettelen, oli kotimainen PT, ei ammattilainen, mutta suhteellisen säännöllisesti ja pidemmän aikaa ilmoitellut amatööri.

Itsekin olin aika paljon tehnyt järjestelyitä ja valmisteluita. Sovittanut työ- ja matka-aikataulut, tällä kertaa vieläpä niin, että jäin paikkakunnalle ylimääräiseksi yöksi tämän illan tapaamista silmällä pitäen. Kaikki turhaan. Edellisestä sessiosta jo kuukausi ja seuraava mahdollisuus luultavasti useamman viikon päässä. Kyllä nämä harmittaa.

Asiakkaalle nämä on siinäkin kurjia, että kyseessä voi olla pitkään odotettu kohokohta ja toisen PT:n löytäminen siihen hätään samalle illalle ei useinkaan enää onnistu, kun taas PT:llä usein on kohtuullinen mahdollisuus saada samalle päivälle vielä uusikin asiakas (ei toki aina).

Kiitos, helpotti vähän minullakin  ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Rattis

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1075
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1570 : Joulukuu 01, 2023, 11:04:15 »
Tänään ihan pikkasen sieppasi kun tuli paisuntasäiliöstä jäähdytysnesteet pihalle 🤦🏼‍♂️

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1571 : Joulukuu 01, 2023, 11:21:14 »
Eläkeukon kanssa maailmaa rakennan. Jälki on ihan hyvää mutta v I t u nh I d a s t a
Why so fragile?

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1572 : Joulukuu 02, 2023, 13:32:49 »
Pillukolmiossa ei ole oikeen mitään mielenkiintoista tarjolla just nyt

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1573 : Joulukuu 06, 2023, 13:53:38 »
Eilen illalla hetken vitutti.
Sain sovittua erään hehkutetun pt:n kanssa tapaamisen Tikkurilaan. No, asun jonkin matkan päässä pääkaupunkiseudulta, joten alueet eivät ole niin tuttuja. Sopimiseen kuului jonkin verran säätöä koska piti käyttää google translatea avuksi, kun en itse puhu espanjaa, ja hän ei näköjään oikeastaan ymmärtänyt englantia. Minä on se tyyppi jolla ei ole älypuhelinta, vaan olen siksi useimmiten hoitanut sähköpostilla harvat käyntini.

No, saavuin ajallani Tikkurilaan, sain auton parkkiin, ja sitten lähdin katsomaan asuntoa. Löysin osoitteen – tai niin luulin, sillä talon seinällä oli sopivasti kadunnimi ja numero. Oli siinä mainittuna toinenkin kadun nimi, mutta arvelin sen sitten olevan toiseen suuntaan menevän pienen kujankaltaisen nimi, kun missään ei ollut kylttejä. No, laitoin viestin, sain kaksinumeroisen koodin. Sen kun näppäilin oveen, niin se vilkutti punaista noin 10 s samalla kun summeri soi. Auki sitä ei saanut millään.

No aika monta viestiä myöhemmin hän tajusi että olen väärällä ovella, mutta ei pystynyt kommunikoimaan sitä englanniksi. Tai no – You not kadunnimi. Mutta kun 20 m vasemmalla olevassa oudossa kyltissä luki juuri tuo kadunnimi ja numerotkin täsmäsi. Ihmisiä ei ollut liikkeellä, niin kysyttyä ei saanut. Sitten katsoin sitä samaa kylttiä uudestaan – ja kun sitä tarpeeksi paljon katsoi niin sai selvää että siinä olikin koko kortteli. Ja siellä oli montakin oikeaa rappua. Mutta se mitä etsin oli täysin toisessa päässä. Kun sinne pääsin, oli mennyt jo noin 30 minuuttia, (on aika hidasta näpytellä vanhanaikasta kännykkää – 15 asteessa…) ja löysin oikean ovikellon, hän lähetti vain että not nice to tease go.

No, säästyipä rahaa. Ja opinpa että kotimaiset ovat parempia tai varmempia. Tosin mielessä oli tällä kertaa että minkälaista olisi jos ei oikeasti ole yhteistä kieltä. Se on minulle vielä jotakin joka on testaamatta ainakin osittain. 

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1574 : Joulukuu 09, 2023, 16:50:57 »
Nyt ollaan kriittisellä polulla pitkästä aikaa lauantai iltanen johon ei sisälly huorissa käynti suoritetta. Aion suorittaa rca.n siitä miten näin pääsi käymään ja miten vastaava tilanne on vältettävissä jatkossa

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1575 : Tammikuu 02, 2024, 17:09:09 »
Että uusi vuosi alkoi ohareilla. Toivottavasti tästä on vain suunta parempaan  :whipping:

Ei harmita vaan vituttaa se etten saa parvekelaseja auki. Ovat kai jäätyneet.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1576 : Tammikuu 02, 2024, 17:16:37 »
^ Muuten sama mutta auton ovet.. no, kai ne kevväämmällä aukenee.  :whipping:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2024, 17:19:32 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1577 : Tammikuu 02, 2024, 17:17:42 »
^ Muuten sama mutta auton ovet.. no, kai ne kevväämmällä aukenee.  :whipping:

En taida viitsiä edes lähteä kokeilemaan niitä. Vituttaa muutenkin jo tarpeeksi 😁 :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1578 : Tammikuu 02, 2024, 18:57:49 »
Että uusi vuosi alkoi ohareilla. Toivottavasti tästä on vain suunta parempaan  :whipping:

Ei harmita vaan vituttaa se etten saa parvekelaseja auki. Ovat kai jäätyneet.
^ Muuten sama mutta auton ovet.. no, kai ne kevväämmällä aukenee.  :whipping:

No höh...olisitte ilmoittaneet aikaisemmin niin olisitte voineet hyötykäyttää mun vitutusta niiden ovien aukaisuun...kävin niin kuumana (en seksikuumana) töissä että olisi sulattanut ydin jäänkin.
Sopivasti jäähtyneenä olisin sitten varmasti ollut myös varamiespalvelu henkinen Enkulille...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1579 : Tammikuu 02, 2024, 20:04:21 »
Että uusi vuosi alkoi ohareilla. Toivottavasti tästä on vain suunta parempaan  :whipping:

Ei harmita vaan vituttaa se etten saa parvekelaseja auki. Ovat kai jäätyneet.
^ Muuten sama mutta auton ovet.. no, kai ne kevväämmällä aukenee.  :whipping:

No höh...olisitte ilmoittaneet aikaisemmin niin olisitte voineet hyötykäyttää mun vitutusta niiden ovien aukaisuun...kävin niin kuumana (en seksikuumana) töissä että olisi sulattanut ydin jäänkin.
Sopivasti jäähtyneenä olisin sitten varmasti ollut myös varamiespalvelu henkinen Enkulille...

No hitto vie  :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.