Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 174606 kertaa)

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1340 : Heinäkuu 19, 2022, 19:02:45 »
Heräsin aamuyhdeksäksi asiakkaan takia ja tämä teki oharit... :whipping:
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1341 : Elokuu 01, 2022, 16:12:18 »
Se että minulla olisi ollut aikaa nähdä asiakas hänen toivomana aikana, mutta hänen sähköposti on täysi eikä vastausta voitu toimittaa 😫
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1342 : Elokuu 02, 2022, 10:47:54 »
Harmittaa etten voinut tarjota kyytiä söpölle liftaritytölle koska ei ollut toista kypärää mukana. 😬
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1343 : Elokuu 08, 2022, 18:41:03 »
Työmaanantai  :whipping: - toisaalta lepsuilin koko päivän
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1142
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1344 : Elokuu 10, 2022, 14:23:37 »
Istun parhaillaan bussissa matkalla kohti Tamperetta, jossa minua pitäisi odottaa eräs mukava tyttö. Olin nostanut tapaamiseen tarvittavat rahat jo päiviä ennakkoon, jotta ne olisivat varmasti käytössä oikealla hetkellä. Arvatkaa, muistinko ottaa rahat mukaani. No, pitää siis käväistä uudestaan automaatilla, tilillä sentään on edelleen jotain tallessa. Vähän harmittaa oma hajamielisyys, mutta toisaalta minulla on kotona käyttämätön setelipino odottamassa. Kunhan en unohda, mihin laitoin sen.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1345 : Syyskuu 01, 2022, 17:26:49 »
En voinut antaa Ninalle mainetta, kun mun pitää ensin pussata kymmentä muuta!!
Mitä vittua, ei tällä saitilla ole kymmentä muuta runkkaria jotka ansaitsevat munaa.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1346 : Syyskuu 03, 2022, 17:16:46 »
Illan ohari Olli  :whipping:

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1347 : Syyskuu 03, 2022, 22:01:49 »
Rohtu huulet nuolemisesta :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1348 : Syyskuu 07, 2022, 20:25:25 »
Huomasimpa kalenteria katsoessa että taas meni yks kauan suunnitelmissa oleva jutska ohitse enkä ymmärrä miten näin pääsi käymään.  :whipping:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1349 : Syyskuu 14, 2022, 11:24:00 »
Vakkari olis Oulussa torstaihin asti tavattavissa mutta kun oon koronalle altistunu, niin en mee riskeeraamaan että vakkari sais multa koronan, se vähän harmittaa ja vituttaa myös.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1350 : Syyskuu 22, 2022, 11:43:58 »
Jo toinen ihana nainen jää tapaamatta kun tuli vilustumisoireita ennen tapaamista, onko sitten liikaa ennakkojännitystä ilmassa joka nuo laukaisee :(. Ja kun aina haluan varata sopivan ajan monta päivää ennakkoon etten jää paitsi niin pidempään joutuu aina jännittämään.

Pitänee puutarhassa kasvattaa joku ihmelääke tähän vaivaan :D.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1351 : Syyskuu 24, 2022, 14:26:36 »
Se että tänään kaikki uudet viestit Naiset/Naiseus keskustelu osiossa edellisen kirjautumisen jälkeen olikin tuskien kommentteja  :P

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1352 : Syyskuu 25, 2022, 10:33:17 »
Eilen vielä suoraan sanottuna v-tutti; tänään lähinnä harmittaa ja ehkä huomenna jopa naurattaa (ei tosin todennäköisesti isommin kumminkaan...) - Käväisi sukulaistyttö jolle annoin aataminaikuiset luentomuistiinpanoni (teki suoraan sanottuna tikusta asiaa - muistitikusta), ja jouduin vääntämään rautalangasta että siihen aikaan toimittiin useimmiten manuaalisesti. - Ei tuo nyt sinällään mitään mutta muuan Naishenkilö kurvasi odottamatta mökin pihaan ja sukulaistytön nähdessään muuttui hetkessä jäätäväksi. Tämän lähdettyä kehtasi kysyä "kuka toi pikkuvosu oli...?" - Suutuin tosissani ja painuin saunalle pitämään mykkäkoulua. Ymmärsi kyllä lopulta mistä oli kyse ja loppuilta meni sitten rattoisasti  valkoviinin ja possun kanssa. - Eli loppu hyvin kaikki hyvin, mutta temperamenttisen Naisen kanssa ei ole näemmä miehen elämä tasaista - ja meikäläisenhän luulisi ainakin sen asian oppineen..

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1353 : Syyskuu 25, 2022, 11:28:11 »
^ Sellaista se välillä on, Naisten kanssa. Itse olen myös pohtinut, miten selittäisin luonani käyvän parikymppisen neidon naapureilleni, jos he asiasta jotain joskus kysyisivät. Hän on siis outcallia tekevä seksityöntekijä ja ikäeromme on huomattava. Sukulaistytöksi hänet varmaankin esittelisin kun en ole oikein keksinyt vielä parempaa syytä, miksi sen ikäinen neito kävisi luonani.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2022, 11:38:36 kirjoittanut HuliVili »
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1354 : Syyskuu 25, 2022, 11:34:12 »
Hieman harmitti ku en käynyt Hanoi Rocks:ia katsomassa, mutta kun oli sovittu muuta hienojen vieraiden kanssa. Ilman sitä ois varmaan vituttanut...
Shikita ga nai

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1355 : Syyskuu 25, 2022, 11:41:52 »
Kaksi viikkoa selvinpäin. Tämä on ollut elämäni paskinta aikaa. Jokainen päivä on toistaan paskempi. Onneksi vajaa viikko enään tätä mustaa tunnelia ja sitten olenkin taas joka ikinen päivä tuotteissa.
Why so fragile?

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1356 : Syyskuu 25, 2022, 11:42:04 »
^^^/^^^^ ite kans miettiny mitähän sanois,mikäli kiinnostusta herättäis naapureissa naisvieraani pitkähkön tauon jälkeen. Tääkin sellanen pieni yhteisö,ja oikein piilossa tänne ei pääse. Oon siihen pohdintaan tullu,ett joko ne ois ihan vaan kavereita,tai kun tietävät työni ja asemani työyhteisössä,niin työhaastattelussa käynti (lauantai-iltana  :laught: ),tai sitte huumorintajuni tietäen vois tokasta ihan kylmästi että huoriihan nuo on. Sen nyt ehkäpä aika,ja tilanne näyttää mitä tulee käytettyä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2022, 11:43:35 kirjoittanut keravankolli »
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1357 : Syyskuu 25, 2022, 11:48:45 »
Kaksi viikkoa selvinpäin. Tämä on ollut elämäni paskinta aikaa. Jokainen päivä on toistaan paskempi. Onneksi vajaa viikko enään tätä mustaa tunnelia ja sitten olenkin taas joka ikinen päivä tuotteissa.
Ite ollu yli 4 vuotta täysin selvinpäin,ja ollu tyytyväinen ratkaisuuni. Ja tosiaan voin käyttää suurkuluttaja-termiä,kun dokaamisesta puhutaan omalla kohdalla. Tiedän sen että krapula ei tule yhden päivän kekkaloinneista...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1358 : Syyskuu 25, 2022, 12:41:51 »
^No jos totta puhutaan niin on kokemus 6 vuoden raittiudesta. Se oli vielä paskempaa aikaa. Pillustakin joutui maksamaan. Säälittävää.

Lähinnä mökötin kotona ja kavereita ei voinut vknloppuna nähdä. Niillä kun sattui olemaan hauskaa ja tytöt istuivat sylissä. Kyllä vitutti.

Onneksi nämä ovat valinnoista kiinni. Niitä valintoja kannattaa tehdä joista elämänlaatu paranee.

Jeesus on testaamatta. Sellainen psykoottinen usko voisi kolista. Siihen kylkeen kymmenen kersaa toisen psykoottisen kanssa.
Why so fragile?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1359 : Lokakuu 06, 2022, 07:35:24 »
Toveri kocourin lähteminen forkalta.  :-[ Jos kocour vielä näät tän niin laitas yv:t takaisin päälle...jäi eräs asia kertomatta.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-