Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 177701 kertaa)

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1060 : Syyskuu 08, 2021, 13:45:05 »
Se että en pääse tänään lähtemään Helsinkiin harjoituksiin.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2060
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1061 : Syyskuu 08, 2021, 19:37:40 »
Tänään tai oikeasti eilen illalla.
Telkan kaukosäätimestä loppui patterit illalla klo 23.
Telkka pitäisi saada sammutettua.
Kaapissa oli monta pakettia sitä patterilajia joka liian suuri kaukosäätimeen. Minkä ihmeen takia olen niin monta pakettia ostanut samaa, en ymmärrä.
Telkan paneelista ei löytynyt yhtään ainoaa nappulaa mistä olisin sen voinut sammuttaa.
Alkoi hieman kypsyttämään oma tyhmyyteni ja kaukosäädin kun meni sellaisen tempun tekemään mulle.
Ainoa ratkaisu minkä keksin oli vetää töpseli irti seinästä. Jee luovia ratkaisuja.
Sen verran oli adrenaliinia kertynyt kehoon tuon jälkeen ettei uni tullut ihan heti. Hyvä pano olisi auttanut mutta sitäkään en saanut.

Kyllä jokaisesta telkusta se virta namiskuukkeli lyötyy.
Omassa kohtuu uudessa sampsassa se on siellä kehyksen alapinnassa. Vähän aikaa meni ihmetellessä, että eikö tässä muka ole edes mitään valoa, mutta sekin sojoittaa alaspäin sieltä🙂

Nykyäänhän se on sellainen hipaisukytkin. Ja löytyy sieltä kaikki tarvittava myös kanavan vaihtoon yms.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1062 : Syyskuu 08, 2021, 22:16:52 »
Mukamas hauska vitsi toisen osaston päälliköltä yhteisessä teams palaveru koskien minun elämän tilannetta. Ei kyllä naurattanut itseäni ollenkaan :(

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1063 : Syyskuu 08, 2021, 22:43:21 »
Mukamas hauska vitsi toisen osaston päälliköltä yhteisessä teams palaveru koskien minun elämän tilannetta. Ei kyllä naurattanut itseäni ollenkaan :(

Höh, kurjaa tollanen 😒
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1064 : Syyskuu 09, 2021, 08:26:12 »
Mukamas hauska vitsi toisen osaston päälliköltä yhteisessä teams palaveru koskien minun elämän tilannetta. Ei kyllä naurattanut itseäni ollenkaan :(
livenä toisen ihminen pilkkaaminen muiden nähden/kuullen on todella alhaista. se on todellakin henkilökohtaista.
Why so fragile?

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1065 : Syyskuu 09, 2021, 08:40:51 »
Koko Turku haisee taas kaatopaikalta, koulua on liikaa ja panemista liian vähän  >:(
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1066 : Syyskuu 09, 2021, 09:01:33 »
^
Täällä olisi raikas ilma ja....  :behind:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5053
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1067 : Syyskuu 09, 2021, 10:06:26 »
Mukamas hauska vitsi toisen osaston päälliköltä yhteisessä teams palaveru koskien minun elämän tilannetta. Ei kyllä naurattanut itseäni ollenkaan :(

Kertoo kyseisen ihmisen yksinkertaisuudesta ja tilannetajun puutteesta. - Ovat yhtä hauskoja kuin nyrkki kyseisen henkilön silmässä seuraavissa pikkujouluissa...

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1068 : Syyskuu 09, 2021, 10:19:13 »
Mukamas hauska vitsi toisen osaston päälliköltä yhteisessä teams palaveru koskien minun elämän tilannetta. Ei kyllä naurattanut itseäni ollenkaan :(
Kertoo kyseisen ihmisen yksinkertaisuudesta ja tilannetajun puutteesta. - Ovat yhtä hauskoja kuin nyrkki kyseisen henkilön silmässä seuraavissa pikkujouluissa...
Väkivalta lopettaa vittuilun. Jooei. Näitä sankareita löytyy, nämä vielä ovat alimpana maan matosien jälkeen jotka käyttävät asemavaltaa nolatakseen joitain ryhmässä.

Tässä kohtaa sanotaan yleensä, että älä välitä siitä tai ignoraa se. Mutta eii se niin vaan onnistu. Tällaisissa tilanteissa kannattaa tuoda esiin että pahoitti mielensä. Tai jos irtoaa, vittuilla täysillä vastaan, riippumatta sen toisen asemasta.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1069 : Syyskuu 09, 2021, 10:24:17 »
Argh! Vituttaa huolella tyyppi joka ilmeisesti tietää mut (tiesi oikean nimen), haluaa asiakkaaksi mutta ei suostu kertomaan kuka on 🙄 Viimeksi oli 40 viestin kissa-hiiri leikki… ”No sä näät sit kun tuun asiakkaaksi”, juu ei. Siihen on syy minkä takia vaihdoin vuosia sitten nimeni… 😤

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5053
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1070 : Syyskuu 09, 2021, 10:27:05 »
^^ Juu ei lopeta, olet täysin oikeassa. - Vanha kunnon Rannanjärvi nosti ohimenevästi päätään mutta painui taas ales... Pyörrän edellisen lausuntoni ja yhdyn tuohon mitä sanot.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1071 : Syyskuu 09, 2021, 10:30:01 »
^ Rannanjärvelle ei kyl juuri vittuilla. Edes teamsissä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7776
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1072 : Syyskuu 09, 2021, 10:54:46 »
Mukamas hauska vitsi toisen osaston päälliköltä yhteisessä teams palaveru koskien minun elämän tilannetta. Ei kyllä naurattanut itseäni ollenkaan :(

Mukahauskat sosiopaatit kiipivät joskus johtavaan asemaan organisaatiossa. Itseäni huvitti erään selkäänpuukottajan kohtalo. Ikää hänellä on kohta 60 ja menossa on joku koulutus yt-neuvottelujen ja potkujen jälkeen. Pitääkin ehkä laittaa hänelle sähköpostia ja kysyä: "Vieläkö X vitsit taittuvat?"
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1073 : Syyskuu 09, 2021, 14:00:47 »
Vesisade. Ois voinut lähtä pyörälenkille.  :whipping:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6712
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1074 : Syyskuu 09, 2021, 14:11:14 »
^ Älä anna sateen droppaa sun tunnelmaa. Joku fiksu sanoi joskus että ei ole huonoa keliä, on vain vääriä varusteita.
Pörrö on aina plussaa

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1075 : Syyskuu 09, 2021, 14:59:34 »
Teoriassa olisi ollut mahdollisuus syventää rusketusta kun uv on tänään ollut 3. Käytännössä istun kuitenkin villapaita päällä tietokoneella ja harmittelen etten ehtinyt ulos.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1076 : Syyskuu 09, 2021, 18:07:57 »
Tiedättekö se tunne, kun ostaa pussillisen karkkia jonka kyljessä lukee salmiakki.
Sitten kun avaa pussin ja odottaa sitä sopivan suolaista hyvää salmiakin tunnetta suussa.
Eikä se olekaan sitä, muistuttaa salmiakkia mutta ei ole riittävän salmiakki. Muistuttaa enemmänkin jotain lakritsin outoa sekoitusta.
Mikä pettymys.
Mihin mä voin tehdä valituksen.  >:(
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1077 : Syyskuu 09, 2021, 18:13:28 »
Koko Turku haisee taas kaatopaikalta, koulua on liikaa ja panemista liian vähän  >:(
Pitää panna koulussa 🤔😜
Tarvittaessa pyykkipoika nenussa 🙈
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1078 : Syyskuu 09, 2021, 18:13:51 »
^^ Hänen vitsinä siis oli että voin hyvin tehdä tarjouslaskelman ja suunnitelman jonka tekemiseen menee yleensä 4 täyttä työpäivää ylitöinä iltaisin ja viikonloppuna, koska asun yksin ja olen sinkku, eikä minulla ole muuta tekemistä vapaa aikana. Ei tuota mitenkään ivallisesti sanonut, mutta teki vaan paskan olotilan :-\.

Ja homma pitää tehdä sen takia valmiiksi, kun hän on jäämässä lomalle. :whipping:


Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1079 : Syyskuu 09, 2021, 19:12:46 »
^
Mä odotin jotain paljon raflaalampaa juttua😁. Mut ei se mitään, saahan sitä tostakin mielensäpahoittaa.

Olisit sanonut, että "tee vittu itse, aion mennä lauantaina huoriin"

Pomo yritti saada mua ylitöihin tossa muutama viikko sitten ja kieltäydyin, kun ei vaan kiinnostanut paskaakaan.
Jotain se mumisi, että "kaikkien on puhallettava yhteen hiileen näinä vaikeina aikoina" niin mä sanoin siihen, että "mene sitten puhaltelemaan siihen hiileen" ja kävelin nauraen pois. Vielä ei ole tullut potkuja, mut ehkä sekin päivä vielä koittaa🙂

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2021, 19:17:52 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass