Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Helsingin strippiklubit
Timppa vaan:
--- Lainaus käyttäjältä: E.Pystynen - Toukokuu 13, 2024, 23:14:10 ---Omat tietoni satunnaisten Helsingin työreissujen pohjalta rajautuu useampaan vierailuun Alcatrazissa ja yhteen visiittiin Crystalissa, mutta tällä kokemuksella ns. kokonaispakettia tarjotaan vain ensin mainitussa. Alcatrazissa PT:t pääasiassa itänaapurista ja lisäksi muutama tumma tyttö joskus paikalla, suomea ovat osanneet lähes jokainen jututtamani. Tanssitytöt sitten pääasiassa kotimaisia, ja tarjontana vain perinteinen strippaus. Toisistaan nämä kaksi ryhmää erottaa vaatetuksen määrästä.
Kyselin joltain PT:ltä tuosta seuran myymisen ristiriidasta talon kanssa, ja ei kuulemma ongelmaa kun ovat paikalla ns. tavan asiakkaina ja jos löytävät seuraa niin ei se klubille kuulu. Joka kerta siellä on näitä "tavan asiakkaita" ollut paikalla, eli jonkinlainen hyväksyntä talon puolesta toimintaan kai löytyy. Lainopillinen tietämykseni ei riitä asiaa enempää analysoimaan.
Itse pidän ko. puljusta, rento ilmapiiri eikä nyt liian kallistakaan. Pidän myös tuosta tarjonnan tarkistamisen mahdollisuudesta ennen kaupantekoa, verrattuna perinteiseen ilmoituksen ja salapoliisityön perusteella sokkona ovelle -metodiin. PT:tä sieltä ei tosin ole vielä mukaan tarttunut, lähinnä siksi ettei omaan makuun sopivaa ole ollut tarjolla.
Toivottavasti tästä on aloittajalle apua!
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos. Alkaa näyttää siltä että parempi olla testaamatta, siis, liian suuren riskin takia.
Marsipaani1999:
--- Lainaus käyttäjältä: Timppa vaan - Toukokuu 12, 2024, 23:16:39 ---Mutta sitten eri vaihtoehtojen kuuntelu epäonnistui kun ensimmäisenä osui paikalle parivaljakko tumma ja vaalea jotka onnistuivat puhumaan pääni pyörälle ja näin jäi toinen tavoite epäonnistuneeksi. Sinänsä tarjous oli hyvä, ja sain ihan mukavan seksikokemuksen, mutta ei se ollut ihan sitä mitä hain. Koska heitä oli kaksi, en pystynyt neuvotellessa sanomaan ei, vaikka olin epävarma siitä mistä oli...
--- Lainaus päättyy ---
Onkohan tämä kaksikko vielä siellä töissä? Olivatko kotimaisia vai tuliaisia?
Timppa vaan:
--- Lainaus käyttäjältä: Marsipaani1999 - Syyskuu 23, 2024, 17:52:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Timppa vaan - Toukokuu 12, 2024, 23:16:39 ---Mutta sitten eri vaihtoehtojen kuuntelu epäonnistui kun ensimmäisenä osui paikalle parivaljakko tumma ja vaalea jotka onnistuivat puhumaan pääni pyörälle ja näin jäi toinen tavoite epäonnistuneeksi. Sinänsä tarjous oli hyvä, ja sain ihan mukavan seksikokemuksen, mutta ei se ollut ihan sitä mitä hain. Koska heitä oli kaksi, en pystynyt neuvotellessa sanomaan ei, vaikka olin epävarma siitä mistä oli...
--- Lainaus päättyy ---
Onkohan tämä kaksikko vielä siellä töissä? Olivatko kotimaisia vai tuliaisia?
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä ovatko enää siellä. Toinen puhui hyvää suomea ja erinomaista englantia. Molemmat olivat pietarin nurkilta.
viileys:
Olen käynyt Alcatrazissa. Ensimmäisellä kerralla pidin joidenkin tyttöjen esityksistä, toiset taas eivät olleet niin hyviä. Toisella kerralla en pitänyt siellä mistään, ihmisiä oli liikaa ja paikka oli pieni. Stripparit olivat röyhkeitä, eivät pyytäneet rahaa vaan vaativat sitä, vaikka et olisi katsonut esitystä. Jos juttelit muiden kuin stripparien kanssa, he tulivat röyhkeästi keskeyttämään keskustelun ja vaativat rahaa, mikä oli äärimmäisen epäkohteliasta. Klubin ulkopuolella pyöri joukko katuprostituoituja, jotka pysäyttivät ihmisiä ja tarjosivat seksiä joko hotellillesi tai heidän kotiinsa, mikä oli minulle yllätys, kun se tapahtui keskellä kaupunkia kaikkien nähtävillä
Marsipaani1999:
Okei. Kuulostaa kieltämättä kivalta tuollainen duo. Olivatko tanssijoita myös? Itse nähnyt siellä vaan duon joka tarjoaa privaattia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta